Friss sport hírek

Livescore

LIVESCORE.in

Jelenlegi időjárás

Felhőkép Hőtérkép

Zenedoboz


.::15 . forduló (2010. 04.12. - 18.)::.

bcsabesz 2010.04.12. 15:51

Narancssárga Magyarország!

 "ITT AZ IDŐ!" ...hírdette magát (most már) kormánypártunk!
Javaslom mi se tétlenkedjünk, elő a jó, nyerő tippekkel!;)
Sikeres hetet és sok nyereményt mindenkinek!
Hajrá ToppTipp Team!

142 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://topptippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr901914951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zolika85 2010.04.14. 19:03:02

Sziasztok!

Ma mixit nem volt időm feladni, de neten ezt tettem:

AA Gent - St.Truidense H 1,62
Dundee United - Glasgow Rangers V 1,80
New Jersey Devils - Philadelphia Flyers H 1,85
Airdrie United - Raith Rovers over 1,5 1,35
----------------------------------------------------
FC Utrecht - FC Groningen X 3,30
SK Ronse - KSK Beveren H 2,20
Yverdon-Sport FC - Servette FC H 2,30

Sok sikert mindenkinek!!! :)

stafi 2010.04.14. 19:11:35

@jövölátó: örülök, hogy jónak találod, Én is komolyan gondoltam, de nem merek már több pénzben fogadni :DDD
Hajrá!!!

bcsabesz 2010.04.14. 23:32:16

Sziasztok! Ez a mai nap srácok...hallatlan szériám van! Isten NE tartsa meg sokáig!
Nem sírok, ám sok pozitívumot nem találtok az írásomban, akit ez zavar, kérem csak az utolsó mondatot olvassa el!:)

Roda-Venlo H 4-2(OK)
Haugesund-Aalesunds DV 2-1 (NEM OK)
Kongsvinger-Lillestrøm HD 0-0 (OK)
Start-Odd Grenland HD 1-1 (OK)
----------------------------------------------------
Le Mans-Bordeaux V 2-1 (NEM OK)
Anderlecht-Kortrijk H 1-0 (OK)
...ez nagy érvágás...4000FT-om oda, mi a f.xt erőlködik a régen kiesett Le Mans?! Áááááh srácok!:(
----------------------------------------------------
És egy hazai gólos szeló:
Den Haag-NEC Nijmegen (OK)
Aston Villa-Everton (OK)
Dundee Utd.-Rangesrs (NEM OK...0-0)
T'ham-Arsenal (OK)
----------------------------------------------------
Ennyi lettem volna, ám azért az igazsághoz hozzá tartozik, hogy LIVE-ban megtettem, h a Barca meccsen 0-25.percig a mérkőzés állása hazai lesz, hnos ezzel tudtam kozmetikázni a mai veszteségeim!

@aaarpi: Szia Árpi! Hna megy ez, ma 66%-os találati arányt értél el! GRAT!!! Ha nem "félek" a svéd meccsektől még hozott is volna a konyhára! Jó tippek voltak!

Sikerekben gazdag (hol)napot mindenkinek!!!

Sanyi 32 2010.04.15. 09:04:18

Sziasztok! Üdvözlet MIndenkinek!

Ezekből válogatok a hétvégén, ami ismét nehéznek igérkezik. Még agyalok! Segítsetek ha van infotok!

Hazai győzelmek:

139 Fulham-Wolverh. 1.88
150 Scunthorpe-Bristol C. 2.29
160 Kecskemét-Haladás 2.13

Döntelenek tere:

145 Derby C.-Crystal P. 3.05
156 St. Johnstone-St. Mirren 3.20
179 Nice-Lens 2.90
178 Grenoble-Sochaux 2.80
136 Man.City-Man. Utd. 3.00
210 Twente-Feyenord 3.30
218 Sheffield W.-Sheffield U. 3.05
224 Cagliari-Palermo 3.05
225 Catania-Siena 3.20

Vendég győzelmek:

143 Blackpool-Nottingham 2.95
203 Oberhausen-Cottbus 2.75
221 Motherwell-Dundee U. 2.45
223 Atalanta-Fiorentina 2.64
237 Lille-Monaco 5.85

Ezek lennének... Aki tud nézzen utána...

bcsabesz 2010.04.15. 09:38:47

Sziasztok!

Mára ezt találtam ki:
Brommapojkarna-Örebro... Hazai győzelem...2,35
Mjällby-Kalmar...Hazai cs. gólt szerez...1,28
Sandefjord-Vålerenga...Vendég cs.gólt szerez...1,22
-------------------------------------------------------

Aki még nem ismeri, ezzel a kis levéllel kívánok vidám napot:
-----------------------------------------------------
Egy szőke nő anyjának levele lányához:

Kedves lányom!

Lassan írom levelem, mert tudom, hogy nem tudsz gyorsan olvasni. Már nem ott lakunk ahol eddig, mert apád olvasta, hogy a legtöbb baleset az
otthontól 20 km-es körzetben történik, úgyhogy elköltöztünk. A házszámot sajnos nem tudom megírni, mivel az előző lakók magukkal vitték, hogy ne kelljen a címüket megváltoztatni. Az új házban minden nagyon szép és jó. Mosógép is van, bár nem működik valami jól. Beletettem a ruhát, meghúztam a láncot, és azóta nem láttam belőle semmit. Mindent összevetve nem rossz itt. A múlt héten csak kétszer esett az eső, egyszer három, egyszer meg négy napig. Elküldtem a kabátot, amit kértél, de apád szerint a gombok miatt túl nehéz lett volna a csomag, úgyhogy levágtam mindegyiket, és beletettem őket a kabát zsebébe. Az a lüke bátyád valamelyik nap bezárta a kocsikulcsot, és több mint két órába telt, míg apádat és engem kiszabadítottak az autóból. A nővérednek ma gyermeke született, de még nem tudjuk
fiú-e, vagy lány, így azt sem tudom megírni, hogy nagynéni vagy nagybácsi lettél. Képzeld! A szomszéd beleesett a pálinkás hordóba. Néhányan megpróbálták kihúzni, de ő hősiesen ellenállt, és megfulladt. Szegény embert 3 napig hamvasztották. Máskülönben nincsen sok újság, minden a megszokott mederben folyik. Csókol szerető anyád.

Ui. Akartam pénzt is tenni a borítékba, de már le volt zárva.
-----------------------------------------------------

Szép napot mindenkinek!:))) Sziasztok!

Sanyi 32 2010.04.15. 10:16:29

@bcsabesz: Szép levél!:)

Én is adtam fel egy erős kombit. 4/6-os

028 GAIS-Gefle D 3.15
112 Shelbourne-Cork City D 3.20
144 Coventry-Preston D 3.10
145 Derby County- Crystal P. D 3.05
185 Hamilton nyer H 5.30
222 Bari-Napoli D 3.05

Hamilton-nak és Button-nak új légcsatornája van, állítólag egyenesbe mindenkit ott hagynak, s minden csapat ezt akarja lemásolni...
(Tegnap olvastam)

Kalappal Mindenkinek! Várom majdan hétvégi okoskodást.

Fantasista 2010.04.15. 12:17:30

@bcsabesz: Sz nagyon jó volt Csabesz, még több ilyet! :)))

aaarpi 2010.04.15. 15:05:00

Szép Napot Uraim!!!

@bcsabesz: szia Csabi!teccik nekem is ez a kis levél:):):) és köszi,a tegnapi svéd meccsek majdnem telibe jöttek,a Halmstad a 90. percbe rúgta a gólt!!:)
most nézem,a hétvégi olasz fordulóból nincs benn a tippmixbe az Udinese - Bologna meccs,az unibeten fenn fenn.Egyelőre az oddsok így állnak: H 2,05 D 2,1 V 6,5
Kíváncsi leszek az oddsmozgásra mostantól,jó lenne elcsípni egy múlthetit:)
na most nekiállok körülnézni a mai svéd meccsek ügyében.nemsokára írom is őket...

Sanyi 32 2010.04.15. 15:31:35

Hosszú idő után átnéztem a másik blog-ra kiváncsiságból. Gondoltam aktívabbak mint mi...
Nem semmi! Ennyi primitív idótát mint odaát!:)
Örülök, hogy ide igazoltam. Így utólag is köszi Béci és Csabesz!
Árpi a GAIS-Gelfe D-t raktam egy 4 napos szelóra. Hiba volt? Gondolom már belemerültél, kiváncsian várom, hogy milyen eredményeket vársz a svédeknél!

aaarpi 2010.04.15. 15:42:15

GAIS - Gefle

A hazaiaknál 2 kezdőjátékos(egy belső védő és egy szélső középpályás) és egy tartalék fog hiányozni ma sérülés miatt!
A vendégeknél 6 sérült van,de ők már 2-3 meccse hiányoznak.
Ami a statisztikát illeti, a Gefle 2004ben tudott pontot rabolni a GAIStól ilyen szereposztásban. A hazaiak edzője erre csak azt mondta h nem foglalkoznak ezzel,mert nem ezen múlik. A vendégek edzője pedig szeretné ha megszakadna ez a rossz sorozat,meg annyit mondott h a GAISból Wandersont kell vhogy kikapcsolni a játékból,mert ő a legjobb játékosuk!
Sztem a gaisnak is van olyan akitől tartani kell,a Gefle csatára Gerndt a csapat 6 góljából 5öt rúgott!!
A tippem erre a meccsre HAZAI! és tudok ajánlani még gólszerzőket is(természetesen ez nehéz:)): a Gefléből Gerndt(unibeten 4,7es odds!!!),mert benne mindig benne van a gól!A GAISból pedig J. Johansson(3,8as odds) és Wanderson (3,4es odds)

aaarpi 2010.04.15. 15:48:25

@jövölátó: szia Sanyi!nem hiba a D sem,mert az is benne van,de vhogy úgy érzem h a GAIS behúzza,mert elég kis masszív csapat!statisztika is hazai győzelmet ígér,bár a sorozatok mindig megszakadnak! uccsó 4 ilyen felállású meccseik:tavaly 4-0,előtte 2-0,1-0,1-0. ez az egyik ok. A GAIS mint csapat jó,a Geflénél pedig árulkodó h egy játékos rúgta szinte az összes góljukat!mindenesetre várom a meccset,kíváncsi vok!

aaarpi 2010.04.15. 16:23:47

Brommapojkarna - Örebro

Műfüves pályán lesz a meccs!
A hazaiaknál egyik kezdő középpályás és két tartalék hiányzik.Az edzőjük egy kicsit tart az Örebro fiatal támadóitól!
A vendégeknél is a kezdő középpályás nem játszik!az edzőjük azt látja h brazil középp.(PAulinho) és a fiatal csatár(Kim Olsen) egyre jobban megértik egymást!de nehéz meccsre számít mert a Bromma masszív csapat!
a tippem erre a meccsre is HAZAI!gólszerzők lehetnek:hazaiaknál Runnemo(3,9) Eriksson(4,8), vendégeknél Kim Olsen (4,2)

aaarpi 2010.04.15. 16:47:33

Elfsborg - Djurgarden

Hazaiaknál 2 cserejátékos sérült csak.az edzőjük szerint a djurgarden jó csapat,de kielemzték őket és tudják h mik a gyengéik,azokat szeretnék kihasználni!
(Láttam még az Elfsborg - Hacken összefoglalót,és sok helyzetük volt,de semmi se ment be nekik,nem volt szerencséjük)
A vendégeknél 4 sérült van,1 kezdő csatár meg 3 cserejátékos.
A tippem erre is HAZAI! gólszerzők: J. Larsson(3,00), Avdic (2,00) illetve Igboananike(6,5)

aaarpi 2010.04.15. 16:59:29

Mjallby - Kalmar

Hazaiaknál a két kezdő játékos(védő,középp.) sérüléssel bajlódott a héten,még nem tudni h vállalják-e a mai meccset.
A vendégeknél teljes a keret.
Nálam ez a meccs 3esélyes,nem is vok semmibe se biztos,de a tippem DÖNTETLEN!gólszerzők:Ekenberg(3,4)ő már 5 gólnál jár ebben a szezonban, illetve Ricardo Santos(4,00) Dauda(3,45)

aaarpi 2010.04.15. 17:01:52

a Kalmar honlapján találtam mára egy tippsort:

Brommapojkarna - Örebro H
Elfsborg - Djurgarden D
GAIS - Gefle D
Mjallby - Kalmar V
Trelleborg - Göteborg H

Zolika85 2010.04.15. 17:18:02

Sziasztok!

Én mára ezt tettem, de csak neten játszom ma is!Lehet még estére ezen kívül egyet feladok...már csak azért is mert NHL párharcok lesznek éjjel megint, amit nehéz kihagyni :)

Mjällby AIF - Kalmar FF X2 (1,42)
HB Køge - SønderjyskE 2 (2,22)
Chomutov - Mladá Boleslav X2 (1,64)

@aaarpi: Tudsz svédül?Vagy angol honlapjaik vannak ezek a csapatoknak?Miért követed ennyire figyelemmel a svédek bajnokságát? Bocs a sok kérdésért, de érdekel a dolog...egyébként hihetetlen jó dolog, hogy így kielemzed a meccset!Mindenki nevében mondhatom szerintem ;)

Milyen jó lenne, hogy kiosztanánk mindenkinek egy ligát, amivel kapcsolatban nézelődnek a liga és a csapatok honlapján :) Én a franciát bevállalnám...ha már megtanultam azt a "gyönyörű" nyelvet :) És ha meg nem is tippelné a meccset az illető, akkor is az infókból sok minden leszűrhető szerintem!Na de ez csak egy futó ötlet volt... :D

SOK SIKERT MINDENKINEK :)

aaarpi 2010.04.15. 17:23:14

Trelleborg - Göteborg

A hazaiaknál sok sérült van,a kezdőcsapatből hárman hiányznak sérülés miatt(balhátvéd,védekező kp., kp.) és pár tartalék! 16 játékos lesz ma a keretben!
A vendégeknél egyik kezdő csatár(2 gólos) és egy tartalék sérült.
Erre a meccsre a tippem DÖNTETLEN,de egy vendég siker is benne van! gólszerzők lehetnek: Jensen(4,7) illetve P. Ericsson (3,35)

aaarpi 2010.04.15. 17:33:45

@Zolika85: szia Zoli!:) Amikor elkezdődött a svéd bajnokság,akkor gondoltam egyet,mivel úgyse ismerem a csapatokat,játékosokat, így belevetem magam:):) de télleg tök jó most már,a 3.forduló óta követem őket figyelemmel,jó pár csapatot már jobban ismerek!:):)
A ,,híreket" úgy oldom meg,h a googléba beírom a csapat nevét,aztán ott van h -oldal fordítása- ééés ennyi:):):):) igaz h szavanként fordítja le,de simán ki lehet bogarászni h mivan:)
Amúgy tényleg jó lenne sok bajnokságot így követni,pl. holnap kezdődik a finn bajnokság is:):):) gondoltam h elkezdem azt is,de az már sok lenne nekem:)

aaarpi 2010.04.15. 17:39:06

na szóval akkor a svéd 6. fordulóm:
Atvidaberg - Helsingborg V 0-3 OK
FF Malmö - Hacken H 3-1 OK
AIK - Halmstad D 0-1 nem talált
GAIS - Gefle H
B'pojkarna - Örebro H
Mjallby - Kalmar D
Elfsborg - Djurgarden H
Trelleborg - Göteborg D

bela7719 2010.04.15. 18:55:32

sziasztok!!!
Nagyon Sok Sikert mindenkinek!!! nyerünk...MA nyerni kell és fogunk is!!!

@jövölátó: Helló Sanyi!!! ne köszönd,hisz csak természetes...közénk tartozol és ez így szabályos...örülök,hogy csapatunk tagja vagy és sztem ezzel mindenki így van!!!:-)

@aaarpi: szevaaaa Árpikám! köszi köszi a Svéd meccsek ismételt kielemzését...nagggggggyon szjúúúúper....:-)

@Seneca61: Üdvözlöm! köszi h megosztottad velünk Runin levelét...és tegnap éjjel be is bizonyosodott az igaza...hisz a 4 meccsből 3 vendég sikert hozott!!!:-)))

@bcsabesz: hellóóó Tesóóó! nekem is nagyon tetszett a "szőke" nős levél...jót nevettem...:D:D:D
Sajnálom a tegnapi 1 meccses buktákat...:S:S:S
De majd MA!!!:-)

Hajrá Hajrá mindenkinek!!!
sikereket!!!
Hajrá ZETE!!!:-)))
Kupadöntő!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bela7719 2010.04.15. 18:56:42

Jah és a szelvényem lemaradt:D:D:D
4/5
Gais nyer!
Bromma-Örebro REMI!
Kalmar nyer!
Göteborg nyer!
Sandefjord-Valarenga REMI!

:-)))

stafi 2010.04.15. 19:20:49

Sziasztok!

Tegnap szinte tutira vettem, hogy jön a szelóm, erre jól lesz...tott a Bordeaux :((((
Na np, majd ma nyerek:
-Kazan V 2,13 egyenlőre vezet 3-2re
-Djurgarden H 2,15
-SpartaPraha H 1,82
-Bröndby H 1,60
200Ft-->2.665Ft

Hajrá!!!

aaarpi 2010.04.15. 23:13:24

na szóval akkor a svéd 6. fordulóm:
Atvidaberg - Helsingborg V 0-3 OK
FF Malmö - Hacken H 3-1 OK
AIK - Halmstad D 0-1 nem talált
GAIS - Gefle H 2-1 OK
B'pojkarna - Örebro H 0-1 nem talált
Mjallby - Kalmar D 0-0 OK
Elfsborg - Djurgarden H 3-1 OK
Trelleborg - Göteborg D 2-1 nem talált

na ez a mérlegem már jobban tetszik:8/5 :):):):):)

aaarpi 2010.04.15. 23:32:44

@bela7719: szeva Bécike!igazán nincs mit:):):)hétvégén újabb forduló!!!HAJRÁ ZTE!!!!!:):):)

Sanyi 32 2010.04.16. 07:46:37

@aaarpi: 62.5%-os találati eredmény! Nem rossz! Sőt!

Sanyi 32 2010.04.16. 08:20:51

Lesz hétvégére egy ilyen sorom, tegnap kora este adtam fel:

136 Man.City-Man.Utd D 3.00
145 DerbyCounty-CrystalP. D 3.05
156 St.Johnston-St.Mirren D 3.20
178 Grenoble-Sochaux D 2.80
221 Motherwell-Dundee U. V 2.45
223 Atalanta-Fiorentina V 2.64

ezzel pedig megyek a millióért... (995.000)

136 Man C.-Man. U. D 3.00
156 St. Johnstone-St. Mirren D 3.20
203 Oberhausen-Cottbus V 2.75
223 Atalanta-Fiorentina V 2.64
224 Cagliari-Palermo D 3.05
237 Lille-MOnaco D 3.40

6*200-al, statisztika szerint így kellene kinézni ezeknek a mérközéseknek.

Ennyire marhát mint én?!!!:) Akkor is megpróbálom. Bátraké a szerencse!:)

Sanyi 32 2010.04.16. 11:26:47

kicsit elszámoltam magam...

4/6-ban is adtam, hátha lesz mégis hiba...

Philippe 2010.04.16. 12:25:28

Sziasztok!

Elnézést,hogy pár napja nem jelentkeztem,de nem volt netem.Betegség is elkapott,így nem is mászkáltam sehova,hogy gépközelbe jussak.Elnézést még1szer.

Ma játszok,azok közül amiket Seneca bemásolt,mert látom még van mai is azok között.

Később jövök és beírom azért őket,hogy miket választottam ki.

Mindenkinek nagyon sok sikert mára!

Laci,mit mondassz a mai meccsetekre? :)

Fantasista 2010.04.16. 12:41:59

@Philippe: Egyértelmű hazai győzelem Szabikám, más nem lehet, különben bb Scudetto.

bela7719 2010.04.16. 14:49:15

sziasztok sziasztok!!!
Mára 4 meccset érzek és rakok meg!!!:-) lehet furcsa lesz nektek,de kivételesen nem a Bastia győzelmet,hanem a Basti 1 pontot érő Döntetlenjére fogadok...:-)
A Koblenzet viszont megint csak nyeretem mint ahogyan 3-4 hete...:-))):):):)
Volendamot is játszom...nagy "városi" rangadó lesz az Omniworlddel,de bízom benne h megkapják a hazaiak a 3 pontot és akkor már tuti a bent maradás...:-))):):):)
Na és a 4. meccsem a Metz esetleges idegenbeli győzelme...kötelező nekik valamit virítaniuk ha fel akarnak jutni...és mért ne akarnának!:-)
A Clermont meg egy érdekes csapat és ma akár le is adhatja a 3 pontot...:D:D:D
Tehát:
076 1 Koblenz - Karlsruhe 2.30 / 3.05 / 2.59 HAZAI győzelem!!!
092 3 Volendam - Omniworld 2.00 / 3.15 / 3.05 HAZAI győzelem!!!
099 3 Brest - Bastia 1.92 / 2.95 / 3.45 DÖNTETLEN!!!
101 1 Clermont - Metz 2.41 / 2.80 / 2.63 VENDÉG győzelem!!!

Ha lenne nagyobb összegem akkor a két 1-es kötésű meccsre igen csak mernék pakolni...,de sajna nincs lóóóóvé,ezért nem tudom megjátszani...!!! de sebaj jöjjön mind a 4 meccs és akkor fain lesz...:D:D:D

Amúgy még annyit hozzáfűznék a Koblenzhez,hogy ha ma nem nyernek akkor kiestek!!!! mert...,a következő 2 fordulóban a K'Lauternnel és a St.Paulival játszanak és várhatóan nem ők lesznek ott az esélyesek,hanem a 2 bajnoki aranyérem esélyes...!!!
Úgy hogy ma kötelező a siker a Karlsruhe ellen...,az a Karlsruhe ellen akik tétNÉLKÜL játszanak...hisz mááár olyan mind1 nekik a bajnokság...,de egy esetleges vereség akár még péééénzt is hozhat nekik a konyhára!!!:D:D:D
A Metz se hiába van szerintem 1-es kötésbe és ilyen jóóóóó oddssal...!!!!
Kötelező nekik a győzelem és a tétNÉLKÜL játszó Clermont ha szeretne akkor bele fog szarni (már elnézést) a meccsbe...:D:D:D
És így ők is részesülhetnek egy kis pénzből...!:-)

Persze ezek a tények nem biztosak,de én így gondolom őket!!!:D:D:D

A Bastia remélem ma nem nyer...,de ha igen akkor azért annak is nagyon örülnék,még ha el is megy a MIXIM...:D:D:D
Volendamba meg valahogy bízok...régen nyertek és mikor ha nem ma...:D:D:D

Én így látom a mai napot!:D

Amúgy Vasárnapra van egy véleményem szerint TUTI meccsem...
225 3 Catania - Siena 1.73 / 3.20 / 3.85 VENDÉG GYŐŐŐŐŐŐZELEM!!!!

Ha csak rápillantunk a meccsre akkor sima HÁÁÁÁt mondanánk...ha ránézünk a tabellára akkor is...,DE ha jól belegondolunk,hogy a Catania ugye Szicíliai csapat...abba,hogy ezek pofátlanul bundáznak...abba,hogy a SIENA nem akar és nem is fog kiesni...akkor már mindjárt nem olyan HÁÁÁÁ ez a meccse...:D:D:D
Szerintem ez egy sima bundameccs lesz...én így gondolom és nagyon remélem,mert a SIENA nem eshet és NEM is fog...és mert játszani fogom ahogy illik...!!!
A Catania jóóó kis csapat és ezt bizonyították nem egyszer...,de azt is,hogy egy BUNDAcsapat...hisz a nagycsapatokat elverte és pontot rabolt tőlük...otthon-idegenben...míg a kiscsapatok ellen,akiknek szükségük volt a pontokra azok ellen pedig nem brillíroztak...x.-elgettek és kikaptak...!!!!
Nálam FIX2-es ez a mérkőzés...semmi elfogultság nélkül...persze SIENA drukker vagyok...,de akkor is ez a meccs 2-es...és valószínűleg sokan fogják hazaira rakni a meccset,mert úgy gondolják,hogy ajándék az az 1,75 körüli odds a hazai győzelemre...és ebbe fognak ezek a fogadók belebukni...,DE én ajándék 3,8 feletti oddsot jósolok a vendég sikerre és nagyon bízom benne hogy nekem lesz igazam...:D:D:D

Na gondoltam leírom és remélem nem untattam senkit:-))) hajrá hajrá mindenkinek!!!:-)

Philippe 2010.04.16. 14:58:25

@Fantasista: Ez igaz...
Amúgy van egy fura érzésem,hogy a hétvégén mindkettőnk csapata kikap,nagyon félek ettől,ugyanis az egyik része nem lenne baj.. :D
Na de szóval,remélem nem következik ez be és a forduló után is Római csapat lesz az élen :D és hát nem a "lácijó" lesz ez a csapat :D

Nekem az év meccse lesz a vasárnapi derbi :)
Ennyire még életemben nem vártam meccset,egy az,hogy a Lazio ellen,2 meg,hogy az "5 döntő" egyike ez...
Amúgy két Lazios haverommal a héten nem is beszélünk,mert csak összevesznénk :D
Meg megyek majd pár Romás sráccal egy pubba,ott asztal van foglalva,remélem nagy ünneplés lesz :)

Csak gondoltam leírok 1-2 dolgot ezzel az egésszel kapcs. :)

Philippe 2010.04.16. 17:11:00

Ezeket adtam fel kombiba:

-Ottawa nyer
-Phoenix nyer
-Maritimo nyer
-Vannes nyer

Sanyi 32 2010.04.16. 17:33:03

@bela7719: Jó volt olvasni soraid. Látom a Bastia tényleg a kedvenced!:)Én általában kerülöm a kedvenceim, mert elveszítem az objektivitásom...
Kalappal a meccseidhez!
Szabi! Neked is kalappal!!!
Ma reménykedem egy ír X-be! Shelbourne-Cork City

Szombat és Vasárnap nálam már megkapolva, szombat megint meló, ezért időben le kellett rendeznem a dolgot.
Van néhány tutim, bár gondolom mindenkinek van:)

Fulham sztem megint nyer lendületből
A Catania-val vitatkoznék Bécivel, nálam X!:)
atalanta-Fiorentina vendég
Kecskemét veri a Haladást.

Mérlegvonás hétfőn!

Kalappal srácok!

bela7719 2010.04.16. 17:47:41

@jövölátó: Szia Sanyi!!!
Igyekszem a továbbiakban is jókat írni...:-))):)
Bastia igen...tényleg nagyon csípem őket,csakúgy mint a SIENAt...:-))):):):)
Én nem szoktam kerülni a kedvenc csapataimra való fogadást...,persze van h csalódik az ember...,de sebaj...:-)
Catania-Siena meccsben tényleg benne van az XXX....de hogy nem 1-es az 100% és én 90%ra mondanám a 2-est is...:D:D:D nagyon bízok bennük...:D:D:D
Köszi köszi a jókívánságokat!
Ugyan így én is sok sikert és szerencsét kívánok,remélem hétfőn a nyereményekről fogunk beszélgetni...:D:D:D
Hajrá Hajrá!
Sikereket!!!

Mentem edzeni...
szia/sziasztok

Philippe 2010.04.16. 18:17:59

@jövölátó: Szia!
Köszönöm szépen és Neked is hasonló sikereket kívánok!
Azt hiszem hétvégén "használni" fogom a Fulham,Kecskemét,Fiorentina tippjeidet..

Én amit hétvégére gondoltam,bár ezek inkább neccesek mint tutik:
Wolfsburg-Werder..V..
Blackburn-Everton..V..
Honvéd-Diósgyőr..H..
Chievo-Livorno..D..
Tenerife-Getafe..V..
Malaga-Valladolid..V..valamiért V ez nekem,de inkább ez a meccs felejtős..

Zolika85 2010.04.16. 18:28:25

Sziasztok!

Az én 4 mai meccsem:

Millwall nyer
Brest nyer
New Jersey nyer
Zwolle nyer

Neten még nem néztem szét!

@bela7719: Az én véleményem az, hogy szerintem "sajnos" a Siena ki fog esni és a Catania haza pályán bárkit befog...Az olasz liga az egyetlen a világon, amit még TV-ben sem nézek meg,max az összefoglalót, mert sajnos szánalom amit művelnek!Bár Béci Te tudod, hogy mi a véleményen az egész olasz brigádról...szánalom...és ezzel nem szeretnék megbántani senkit,de valahol igaz...
Annyit még hozzátennék, hogy nem lepődnék meg ha az Inter az idény végén a Seria B-ben kezdené meg a felkészülést!
De hajrá Siena, nekem sem jobb sem rosszabb nem lesz ki indul jövőre az olaszoknál...de szerintem ki fognak esni...de ne legyen igazam!

SOK SIKERT MINDENKINEK!!!!

Zolika85 2010.04.16. 18:36:25

Ma esti netes szelóm:

Unirea Urziceni - Pandurii Over 1.5 (1,42)
1. FC Köln - Bochum 1X (1,30)
Vannes - Istres 12 (1,36)
Girona FC - Levante 2 (2,80)
Bursaspor - Gaziantepspor 1 (1,38)

Na megyek tanulni :S Mert mától kb a VB-ig gőzerővel meló után tanulás lesz :S Éljen....

SOK SIKERT!!!! ;)

Fantasista 2010.04.16. 19:31:03

@Zolika85: Zoli, kicsit el vagy tévedve, illetve hiányosak az információid... :) Amire te gondolsz, abból nem lesz semmi; lejárató kampány, amit összevágott anyagokkal próbálnak alátámasztani...erről van szó, semmi többről.
Este Forza Inter, aztán jöhet a Barca elleni BL-ütközet!

Zolika85 2010.04.16. 19:35:28

@Fantasista: Lehet, hogy lejárató kampány, de az Interen kívül ezeket senki nem cáfolta meg!Ha anno a Juve,Fior stb. számüzetésbe került, akkor fair lépés az lenne, ha az Inter is ezt kapná!
Nekem semmi bajom egy olasz csapattal sem, úgymond kívülálló vagyok, és ebből a szempontból én nem lennék megélepve...Egy felvett telefonbeszélgetést pedig nagyon nem lehet kimagyarázni...

De mint a Siena esetében, az Inter-rel kapcsban is azt mondom: Ne legyen semmi a dologból!Nekem tényleg mindegy :) Az olasz foci nálam "nem pálya" :)

PEACE :)

Zolika85 2010.04.16. 19:42:27

Helyesebben nem egy hanem "sok" bizonyítékról van szó!Azért azt Te is beláthatod, hogy anno mindenkinek feltűnt, hogy valamiért az Inter nem érintett az ügyben...egyszer minden kiderül úgyis!!!

Többek között a múltban (és valószínűleg a mai napig is tartó) történtek és a nekem (!!!) élvezhetetlen játék miatt "nem szeretem" az olasz focit, a válogatottal együtt...

De tényleg nem kötekedésből írtam, és remélem nem bántottalak meg vele ;) Távol álljon Tőlem...ez csak egy vélemény :)

Fantasista 2010.04.16. 20:21:27

@Zolika85: Dehogy bántottál meg, ugyan már. Csupán reagáltam. Kinek a pap, kinek a papné. De rövidesen úgyis lezárul az ügy, legkésőbb a szezon végére, akkor majd minden elválik.

Zolika85 2010.04.16. 20:28:36

@Fantasista: Ennek örülök, hogy nem haragszol :) Mert tényleg nem az volt a szándékom, hogy kötekedjek...
Azért az olasz foci az Inter nélkül nem lenne az igazi, még így is azt mondom, hogy abszolút hidegen hagy az itáliai labdarúgás...akkor is hiányérzetem volt mikor a többi csapatot kizárták!

Más: Srácok!Ejj de jóóó lenne nyerni a hétvégén :D Vagy ma :) Már régen éreztem mixin a győzelem ízét...remélem megszakad ez a sorozat!
Nyerjünk minnél többen...ne gazdagodjon a SZRT :)

HAJRÁHAJRÁ :)

Zolika85 2010.04.16. 21:21:57

Bementem ma a lottózóba, ránéztem az osztrák 2. osztály tabellára és mondom megteszem a "kis" Austria Wien-t, mert gondoltam úgysem hagyják őket kiesni...de láttam az Altach-hoz mennek, így lemondam róluk!Erre nyertek 2:1-re !!! Azt hiszem 10-es odds volt árjuk...mekkora szakítás lett volna :D Na de mindegy :)

aaarpi 2010.04.16. 21:38:03

Szép Estét Uraim!!:):):)

Végre itthon vok két hosszú nap után,jó végre a tippmixel foglalkozni:)

Látom már megy a tanakodás hétvégére...nagyon helyes:) én is lassan nekiállok a hétvégének,bár így első ránézésre egy kicsit nehéznek ígérkezik ez a hétvége!DE ezt erősen meg kell cáfolni:)
Mindenkinek sok sikert mára és már holnapra is!!!

Amúgy én is kíváncsi leszek erre az Interes ügyre,nem tudni mi lesz belőle!vagy nagy bukta vagy semmi!

Látom Bécike irt egy kis regényt!:)jó volt olvasni!:) Siena meccs nálam is X-es még,de amit levezetett az se hülyeség!:)

@jövölátó: köszi Sanyi!szerencsére ez a svéd forduló jól sikerült,bár profitálnom nem sikerült belőle egyelőre,de ami késik az nem múlik..:)

bela7719 2010.04.16. 21:42:32

Jó Estét Uraim!!!

@aaarpi: szia Árpikám!:-)
Nagyon örülök h tetszik irományom...,akkor igyekszem több ilyet levezetni és ez most annyira szívből jött,hogy csuda...mint régen amiket szoktam...:-):):):)
De ma beszopatott a Koblenz és a többi meccsem is OFF...így elvagyok keseredve és olyan régen nyertem már,hogy...:-((((
Na,de majd a 7végén...:D:D:D
Hajrá SIENA!!!

aaarpi 2010.04.16. 21:50:52

@bela7719: szia Béci! így van...itt a hétvége,nyerünk sokat,így kell nekiállni!én most állok neki,kíváncsi leszek miket szedek össze!:) amúgy elkezdődött ma a finn bajnokság és a HJK 5 simára leverte a Kuopiot:):):) én az IFK MARIEHAMNnak szurkolok ebben az idényben,szeretnek X-ket játszani!:):):)
svédeknél meg vasárnap 2,hétfőn 4 és kedden 2 meccset játszanak,várom már!!:):):):)

bela7719 2010.04.16. 22:15:51

@aaarpi: igen Árpikám így kell hozzáállni és tudod én mindig is így állok...csak szar h ilyen régen nyertem,de akkor ma éccaka átnézem a meccseket és megpróbálok összehozni valami egészséges szelvényt,de ugye már sok meccsnek nincs tétje így...nehéz...,de keresgélek akko...:D:D:D
A Finnek is megkezdték és egyből egy kiütéssel,pedig azt hittem h X. lesz a nyitómeccs és a Kuipo legalább itt pontotszerez...,de aztá nem...csúnya lett...xdxdxd
A Mariehamn meg igen sok X.et nyomott...és reméljük fog is...:D:D:D
Az Én csapatom talán a MyPa...:D:D:D
A Svédeket már Én is várom...és tényleg Grat a jó találati arányhoz...szép volt és csak ezt is megjavítani ám...:D
Kalmar talán már nyer...és a Göte is otthon...igaz nem tom kivel mennek...:D:D:D

Philippe 2010.04.16. 22:18:51

Na a 4 meccsem közül már jött a Vannes,és a Maritimo is jól áll :) Csak maradjon így...Aztán este már "csak" az Ottawáért és a Phoenixért kell szorítani :) Bár ha jön a Maritimo elég lesz az egyik is...De jobb lenne,ha mind a 4 meccs jönne...7 ezer forint jó lenne a hétvégi meccsekre :)

aaarpi 2010.04.16. 22:22:16

@bela7719: köszi Bécike:) remélem csak jobb lesz az arány:) a köv svéd fordulóban:
Göteborg - Elfsborg (necces a Götének sztem)
Kalmar - AIK (aik gyenge úgyh hoznia kell a kalmarnak)

na de MOST azonnal nekiállok a kínálatnak!!!!:):)
HAJRÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!:)

aaarpi 2010.04.16. 22:25:39

@Philippe: szia Szabi! Maritimo már húzza sztem, emberelőnybe vannak. a két hoki meccs remélem jönni fog neked,én is megraknám ezt a két meccset,de inkább nem:) közbe MAritimo már 2-0 úgyh pipa!:):) hétvégén meg HAJRÁ ROMA!!!:)

Philippe 2010.04.16. 22:30:26

@aaarpi: Na igen,most már szerintem is,főleg,hogy már 0-2 :) :) De persze nem akarom elkiabálni,de azért két Portugál kiscsapat meccsén,ahol az egyik két gólos hátrányban van és egy játékos "hiánnyal",ott csak nem lesz egy nagy fordítás :D :D meg is enném a szelvényemet :D

Köszönöm szépen :) Remélem minden jó lesz a hétvégén,az év meccse lesz számomra :)
Nagyon pörgök már..de föntebb írtam is 1-2 dolgot.. :D :)

aaarpi 2010.04.16. 22:35:18

@Philippe: olvastam..olvastam...:):):) most már még kötelezőbb nyerni mert úgy néz ki h az Inter behúzza. ez tényleg az év meccse lesz!!!:)

Philippe 2010.04.16. 22:39:23

@aaarpi: Na igen..még keményebb lesz így,azt hittem,hogy azért a Juve jó lesz egy X-re,de amilyen töketlenek mostanában...gusztustalan...
De nem baj..vasárnap a farkasok megeszik a sasokat... :D :D

bela7719 2010.04.16. 22:41:48

@aaarpi: jobb lesz hááát...mert úgy lenne szabályos...máskülönben szabálytalan a helyzet...:D:D:D
Na mind a 2 csapatnak nehéz lesz...de Háá Hááá lehet a két meccs...vagy a villám tudja,Te vagy a szakértő...:D:D:D:-PPPPPP:P:P:P
AIK mért ilyen gyenge...pedig tavaly nagyon erős masszív csapat volt....

@Philippe: szevaaaaaa Szabikám!
Nagy nagy Gratula a 2 sikeres meccshez és nagyon,de nagyon drukkolok az éccakai hokihoz is...:D:D:D Hajrá Hajrá!!!
És persze Vasárnap este a ROMAnak...mert a ROMA kell,hogy a bajnok legyen és lesz is....Hajrá Farkasok és persze Siena!!!! Hiszen Ők a csapataim Olaszországban!!!!
Szabikám azért ne dobálózz ám olyan könnyen a "kalap" és "szelvény" megevésekkel...mert tudod...nekem már tartozol...:D:D:D
Hajrá Maritimo!!!:D:D:D

Jah és a táblát tölteni kéne skacok NE hanyagoljuk el...SZABI neked is jó lenne már mert tudod ha nem szeretnél parókáshoz menni...:D:D:D

Na Árpikám és Szabikám ha már ennyire pörgünk akkor gyertek a táblához is...és írjunk majd be 7végére meccseket...OKSA????:-)

Zolika85 2010.04.16. 22:46:43

Mixin beszívtam a Millwall-al :s De neten nyertem :)
Ez is valami!
Holnap délelőtt leszek és ki kell találnunk a tutit..nyernem kell mixin mert ez már nem állapot!
Addig is minden jót Nektek :)
HAJRÁ :)

Philippe 2010.04.16. 22:51:22

@bela7719: Szevasz Tavasz :D
Köszönöm szépen,de még sajnos az a két meccs édeskevés :D

Köszönöm Neked is,hidd el én lennék a világ legboldogabb embere,hogy ha a Roma lenne a bajnok idén :) :) és főleg,hogy ha a Lazio is lelenne győzve :)
Ha ez segít :D akkor hajrá Siena :D Bár szerintem sajna,őket már nem menti meg semmi és senki :/

Amúgy igazad van,nem dobálózhatok én itt ilyesmikkel,mert amúgy már egy szelvényevéssel jövök :D Amint találkozunk,ígérem megeszem azt a szelvényt xD

A táblát töltöm majd töltöm,csak ugye nem volt netem,előtte pedig héba hóba ismét voltam,de összeszedem már magam és jelen leszek ott is rendesen :)
Most még kicsit később nézek fel a táblára,mert közben egy videót csinálok,próbálok..szóval azzal ügyködöm most közben :)

Philippe 2010.04.16. 22:52:23

@Zolika85: Gratulálok a netes nyereményedhez :) Így is nyertél,ha mix,ha net,mind1 az :)

bela7719 2010.04.16. 22:59:54

@Philippe: Jajj Szabikám dehogynem marad bent a SIENA...:D:D:D a remény hal meg utoljára...majd meglássátok...:D:D:D:PP:P
Roma meg abjnok lesz...és punk tum....:D:D:D::D:D:D
Ha találkozunk akkor majd egy harit én is megeszek abból a szelvényből....csak az íze kedvéért...:D:D:D
Okés Zsokés akko táblára meg majd nézegess rá...:D:D:D
A videjóóóód meg legyen ám jó...:-)

Philippe 2010.04.16. 23:06:51

@bela7719: Rendben,simán benne vagyok a Roma bajnoki címében és a Siena bentmaradásában :D
A szelóevésedben meg főleg :D :D

bela7719 2010.04.16. 23:09:47

@Philippe: Na látod ezeket mind így is gondoltam,hogy beleegyezel...és legyen is így!!!:-))):):):)
Hajráááá ROMA...SIENA...és a közös szelóevés...:D:D:D

Philippe 2010.04.16. 23:19:07

@bela7719: Ennyi :D :D
Éjszaka nagy szurkolás kérek az Ottawáért és a Phoenixért... :D Jajj..de jól jönne.. :/ :) Szép "visszatérés" lenne :D

bela7719 2010.04.16. 23:22:46

@Philippe: ennyi meg egy hideg bambi...:D:D:D
Én rajtam nem fog múlni semmi az biztos mert nagyon drukkolok neked h nyerj...!!!
Igaz azt nem értem,hogy mért játszottad az Ottawát...mert sztem ynerni fog a Pittsburg...,de nagyon ne legyen igazam és Én enm is értek hozzá...:D:D:D
hajrá Hajrá Ottawa!!!
és persze Phoenix!!!
:-):):):)

Philippe 2010.04.16. 23:40:37

@bela7719: Őszintén a két hoki meccsben semmi tudatosság nem volt,láttam,hogy Runin e két csapat továbbjutását várja,láttam,hogy amúgy mind két csapat nyerte az első meccset,de valamiért "késztetést" éreztem,hogy rakjam ezt a két hokit,és így mind két meccs 2-0-ra fog alakulni összesítésben :)
Amúgy sok reményt nem fűzök hozzá,főleg az Ottawához,de egyszer jöhet a "meglepi",egyszer igazán lehetne úgy ahogy én akarom :D :D Szóval..reménykedem azért.. :)

Philippe 2010.04.16. 23:45:54

Amúgy nemtudom láttátok-e Maicon gólját... :D
Ha nem,akkor nézzétek meg... :D Zseniális volt :D

bela7719 2010.04.16. 23:49:30

@Philippe: Értelek Szabi értelek...akkor csak jöjjön a meglepetés és nyerj mert én ennek örülnék a legjobban!!! hajrá hajrá!!!:-)
Bizakodunk és szurkolunk!
Amúgy tényleg a lábad már teljesen rendbe jött???
Focizni már focizgatsz...mármint valami könnyített edzés...vagy valami???
Mesélj h alakul a dolog...!?

Philippe 2010.04.17. 00:01:13

@bela7719: Már kicsit több mint egy hete,könnyített edzéseket végzek,de ez olyan "nagyon könnyített" :D :)
Csak kocogok,meg erősítések,meg ilyen kis bólyás,rudas feladatokat csinálok,de hát persze elég könnyítetten..
Nagyon kell még vigyáznom a lábamra,az a legrosszabb,hogy semmi labdás edzés..meg teljesen egyedül kell ugye..van amikor nem is a csapattal egy időpontban van az "edzés",hanem csak simán egyedül az edzővel,már ha csak a csapat közelében lennék edzés közben is,az is valamivel jobb érzés lenne,szóval amikor épp velük egy időpontban van az edzésem,már örülök :D
Amúgy néha az utolsó 10 percben kicsit passzolgatunk az edzővel,hát esküszöm az most nekem olyan érzés,mint ma Maiconnak a saját gólja :D :)

Szóval igyekszem igyekszem..
Most már nagyon remélem,hogy elkerül minden szerencsétlenség,mert elég volt a sérülésekből..
Végre szeretnék már rendesen edzeni,és meccsen játszani... :) Az tényleg visszatérés lenne :) De rég is volt... :/ :/ De hát..már legalább elkezdhettem edzeni..perpillanat ennek is örülök,minden apró kis dolognak..

Amúgy sajnos a lábamat még eléggé érzem,de ez vele jár..Amúgy még bokarögzítőt kell hordanom,2 vagy 3 hétig,aztán ha nagyon jól alakul,kicsit keményebb edzések is lehetnek..Ami mellesleg még mindig könnyített...

bela7719 2010.04.17. 00:07:57

@Philippe: Naaaaaaaaa Szabiiiiiiii nem is tudok mit írni...csak h ÖRÜLÖK neki h már legalább edzel...még ha csak 1 hete is és csak könnyítetten...extra könnyítetten,de tudod ennek ez a módja,nem szabad korán elkezdeni a kemény edzéseket,mert annak nem lehet jó vége...,de remélem,hogy így lassan,de biztosan eljön az idő amikor nem csak passzolgatsz az edződdel,hanem a labdát passzolod TÉTmeccsen a hálóba...:-) és ne aggódj nem lesz gond és el fog kerülni most már ez a szerencsétlenség...!!!
Mert ez így már nem állapot...nagyon rossz érzés lehet...én nem is tudom h viselném...sztem nagyon,de nagyon rosszul mert az életem a futball...!!!
További gyógyulást és kitartást kívánok!!!!

bela7719 2010.04.17. 00:15:16

Na átnéztem a szombati meccseket és az a nagy büdös igazság,hogy nagyon nem találok értelmes meccseket...:D:D:D
Nagyon gyenge meccsek vannak...TÉTnélküliek és így nehéz válogatni...és én nem is tudok...
De azért amiket bekarikáztam:
-Washinngton(igaz nem értek hozzá,de kötelez ő lenne,viszont kicsi az odds)
-Schalke(kötelező,de utálok a Gladbach ellen fogadni és az odds is lópikula)
-Wolfsburg X Bremen DÖNTETLEN(sztem sima X. lesz,de manapság nem állok valami jól az X.-ekkel így nem szívesen rakom)

Na ezt a 3 meccset lehet nem is fogom rakni vagy a fene se tudja...:D:D:D

És az 5 értelmesEBB meccsem:
-CSZKA Moszkva győz!
-St.Pauli győz!
-Manchester United győz!
-Hull City győz!
-Blackpool győz!

Ennek az 5 meccsnek legalább jóóó kis oddsa van és sztem fel is adom majd vagy sima 200 FTtal...vagy pedig 4/5-be...,de majd elválik...:D:D:D

A vasárnapot meg még nem néztem...kivéve a Zebracsíkos kiscsapatomat...:D:D:D

bela7719 2010.04.17. 00:23:40

Az 5 értelmesEBB meccsemet + a "nagy" X.-et beírtam a tablicskuba...:-))))
Majd töltögessétek és bővítsétek csak bátran ....:D:D:D
Most elköszönnék majd reggel vagy a délelőtt folyamán valamikor jelentkezem!:-)

@Philippe: Szabikám elköszönnék,mert elfáradtam!
Majd akko mééég MA dumálunk!:-)
JóÉjszakát és nagyon,de nagyon sok sikert éjszakára!!!
OOooollltárira drukkolok neked!!!
Jóccakát
Pááááááááááááá

Philippe 2010.04.17. 00:25:05

@bela7719: Köszönöm szépen! :)
Hát tudnék mesélni egy két "depressziós" időszakról :/ :D De nem ezzel akarom a blogot elrontani :) Szóval szép lassan..és remélem biztosan..de alakul a "dolog".. :) Aztán majd meglátjuk mi lesz..

Meccseidre nagyon nemtudok mit mondani,mert szerintem is elég gyenge ez a hétvége..nem tetszik most..
Amiket ma fentebb beírtam,azokat néztem ki..a többi pedig leves.. :D

Philippe 2010.04.17. 00:26:26

@bela7719: Okés,rendben :) Menj csak és jó éjt Neked is!
Drukkolásodat köszönöm :D Remélem megéri majd fent maradnom :)
Akkor majd beszélünk! :) Csáó!

Zolika85 2010.04.17. 10:19:59

Én mindenekelőtt annyit mondanék:

Chicago Blackhawks–Nashville Predators 1–4

OLLLLLLLÉÉÉÉÉÉÉÉOLÉOLÉOLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ :D:D:D:D

Kis csapatom nyert!Ennyi... :D

Na rágyúrok a mixire és Go Preds :D

Philippe 2010.04.17. 10:34:00

Na jól befürödtem a két hoki meccsel..
Az Ottawa 2-1re kapott ki,a Phoenix pedig 7-4re.
Az Ottawa meccset végig néztem,és ritkán nézek hoki meccset,de ez volt a legjobb eddig amit valaha láttam,nagyon jó volt nézni,órákon keresztül eltudtam volna nézni amit a két csapat "művelt"..szóval nagyon jó volt :)
Csak sajnos amit a túloldalon a gólvonalról az utolsó pillanatban 1-1nél kivágtak..az az Ottawa kapujába "már bement",ne de hát ez van...Azt hittem legalább akkor már a Phoenix jön,de az még "rosszabb lett".

Mára ezeket adom fel:

1.

Schalke nyer
Fulham nyer
Újpest nyer
Dortmund nyer
PSV hendivel nyer
Arsenal nyer
Aston Villa nyer
-500al-

2.

Kecskemét nyer
Honvéd nyer
Sturm Graz nyer
Napoli nyer
Fiorentina nyer
Milan nyer
-kombiba-

aaarpi 2010.04.17. 10:56:16

Sziasztok Tippmixerek!:)

@bela7719: Bécike...este megadta magát a net,azért tűntem el úgy szótlanul,de most már helyre állt a rend!:)

@Philippe: szia Szabi!örömmel olvasom én is h elkezdtél mozogni,jó lesz az a láb,aztán rúghatod a bőrt!!:) csak ne siess el semmit,gyógyulj meg rendesen!
És igazatok van,tényleg gyenge ez a hétvége,este,éjjel tipmixújságba átnéztem mindet,hát nagyon nehéz volt összeszednem az értelmesebb meccseket nekem is!még átnézem a statotak a meccsekről,aztán írom h mit hoztam össze!

Zolika85 2010.04.17. 11:37:49

Elkészült a mai mixim!Egyet adok fel..többet nem ér nekem ez a nap..nem találtam olyat ami megfogna :)

Sochaux nyer
Wolfsburg X
Galata nyer
Coventry nyer
Buffalo nyer

Neten eddig egy szelvényt dobtam össze:

FC Lahti - FF Jaro
1 (2,60)
Ipswich Town - Doncaster Rovers
1 (1,95)
Torino - Cesena
1 (1,85)
Amkar Perm - Rubin Kazan
2 (2,05)

Neten még majd 1-2 kombit rakok, de majd csak kicsit később!

Mindenkinek sok sikert mára (is)!!!

aaarpi 2010.04.17. 11:39:22

Az egyetlen hétvégi szelóm:

(0-1)Ajax - Heracles H 1,43
Birmingham - Hull H 1,73
Sunderland - Burnley H 1,55
Reading - Peterborough H 1,35
Dortmund - Hoffenheim H 1,53

1000ből 7920 Ft

bcsabesz 2010.04.17. 12:03:40

Szép nyerő napot Uraim!

Miből is kellene ma profitálni...hmhm.
Még sötétben tapogatózom (hna nem a hamufelhő miatt:) ) de vmit ki kell okoskodni...így elsőre a Wolfsburg-Brema meccs sok gólosságát kell(ene) megbombáznom....de még átnézem azért, és a Stuttgart win (Leverkusen ellen) még szerintem benne van a mai napban...

Sikereket...vagyok, átnézem a mai kínálatot!

@aaarpi: Szia Árpi!:) Jó kis szelónak tűnik...hm, nagyon is! Telibe!!!

@Zolika85: Szia Zoli! Neked is sikereket mára, a NETesed tetszik, Hajrá! Hja és grat a tegnapi tippsorodhoz, szép volt! Szívesen , hogy itt lehetsz köztünk!;))) ...remélem még sokáig!

bela7719 2010.04.17. 13:31:01

Sikerekben Gazdag-Nyerő napot kívánok!!!
Mára feladtam a 4/5-ös szelvényemet:
123 CSZKA Moszkva - Lokomotív Moszkva HAZAI!!! 2,10
125 Union Berlin - St.Pauli VENDÉG!!! 2,14
136 Man.City - Man.Utd. VENDÉG!!! 2,45
137 Birmingham - Hull City VENDÉG!!! 3,90
143 Blackpool - Nottingham HAZAI!!! 2,03
Tét:5*100
Várható nyeremény:18.315

És tettem egy közös szelvényt JÓBaráttal!!!
5 mérkőzés:
133 Wolfsburg - Werder Bremen X. 3,00
163 Vasas - Pápa H. 2,22
165 Chievo - Livorno X. 3,60
176 Auxerre - Lorient H. 1,83
182 Bordeaux - Lyon H. 2,10

Nagyon bízok mind2 szelvényben!!!
Szerintem egyik jobban néz ki mint a másik és reménykedem a nyereményben...!!!

@aaarpi: helló Árpikám! nincs semmi gond...lényeg h helyreállt a rend!!!:D:D:D
Ahogy látom kissé egymás ellen tettünk...HULL nálam nyerő...nálad "nyelő"...majd kiderül...és sztem a Burnley se fog ma kikapni...!!!:-)))
Na kíváncsi vagyok már...:D:D:D
Sikereket kívánok!!!

És persze mindenki másnak is nagyon sok sikert mára!!!

aaarpi 2010.04.17. 13:51:02

@bcsabesz: szia Főnök!jó lenne egy telitalálatos szelvény,bár nehéz ez a hétvége!kiváncsian várom h te mit hozol össze:)

@bela7719: szia Béci! majd meglátjuk h kinek jön össze a szelón a Hull,remélem mindkettőnknek!!!:):):):)a jóbarátos szelód az jónak néz ki nagyon!! és van egy nagy kérdésem hozzád:holnap ZTE- Győr????? az 1,93as odds csalogató sztem...te hogy vagy vele??:)

Mindenkinek sok sikert a hétvégére!!!

bela7719 2010.04.17. 14:02:36

@aaarpi: szia szia Árpi!!! hááát az Én HULLos szelómon már kuka a CSZKA...mivel a 89. percben gólt kaptak és 1:1 lett a meccs...:S:S:S
Szomorú vagyok miatta!!!
a JÓBarátos szeló nagyon fainra sikeredett és remélem a nyereményfelvétel is ilyen jóóóúúúúú lesz...:D:D:D
ZTE-GYŐR????:D nahát egy nagyon nagy taktikai meccs lesz szerintem és biztosan nem lesz 9 gól mint anno...sőőőőt lehet,hogy 1:0 ide vagy esetleg oda lesz...,de a 0:0 se kizárt...!!!
Viszont bízok abban h az Egerszegi srácok behúzzák a meccset és itthontartjuk a 3 pontot,de ez nehéz feladat...!!!
Jó az az 1,93-as odds pláne h 3-as kötés...így csalogató és játszani is lehet...Hajrá ZETE!!!:-)

aaarpi 2010.04.17. 14:54:59

@bela7719: igaz h győri vok,de holnap én is a Zetének fogok szurkolni,mer meg is rakom őket!nem tetszik ami itt folyik,ez a sok külföldi és az antifutball :S szóval hajrá ZTE!!:)

bcsabesz 2010.04.17. 15:25:35

Egy angol tippsor
Blackpool - Nottingham Forest
Hazai győzelem...2,00
Queens Park Rangers - Cardiff City
1. fi. Over 0.5...1,30
West Bromwich - Middlesbrough
1. fi. Over 0.5...1,30
--------------------------------------------------------
Egy német tippsor
VfB Stuttgart - Bayer Leverkusen
1.fi. Over 0.5..1,28
(0-1)Schalke 04 - Mönchengladbach
HAZAI győzelem...2,12
VfL Wolfsburg - Werder Bremen
Hazai cs. gólt szerez mindkét félidőben...2,95
--------------------------------------------------------
Egy olasz tippsor

Lecce - Brescia
Hazai csapat gólt szerez (1,20)
Cittadella - Triestina
Hazai csapat gólt szerez (1,20)
Empoli - Padova
1 fi.Over 0.5 (1,38)
--------------------------------------------------------
Ennyit a délutánról, majd estére, ha nem veszik el a kedvem pár órán belül!

Akkor hajrá ZTE!!!!!:)

bela7719 2010.04.17. 15:45:14

@bcsabesz: sikereket Tesóóóókám sikereket!:-)
Hajrá ZETE!:-))):))::):):):))

@aaarpi: így van fura ez a Győr ezért is lesz 1:0 a Zetének!!!:D:D:D
Hajrá!!!

A MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuu megnyerte a rangadóóóót...jajj milyet sikítottam a góóóólnál...Istenem de boldog vagyok!!!:D:D:D
Most meg jön a Zete kosár és kimegyek egyet futballozni a Tűzoltókkal...:D:D:D

Sanyi 32 2010.04.17. 21:11:06

Sziasztok! Gondolom mindenki fülel, hogy mi a helyzet a pályákon!:)
Sajna a milliótól már messze kerültem, pedig csak egy hibám volt, a nagy rangadó: Man. City-Man U. meccs. Béci ne haragudj ha X maradt volna még lenne izgulni valóm a millióért.

Amúgy a 3 kombim 4/6 amiket raktam mind egy hibával is de élnek még!:)
9 ma lejátszott meccsből 5-öt találtam négy mellé.
Szabi itt kérek elnézést, hogy félrevezettelek, sem a kecskemét, sem a Fulham nem nyert...

Sajnos a tutinak látszók sokszor...
De voltak nagyon jó megérzéseid, pl. Bremen vendégként elintézte a Wolfsburgot, spec. én nem gondoltam erre maximum X! Grat hozzá!

Holnapra maradt még izgulni valóm. Például a Forma 1!:)) 6.helyről indul Hamilton, lehet onnan nyerni??? Valaki mondja meg nekem, hogy lehet az, hogy valaki egész hétvégén mindig első és amikor a legjobban kell, akkor... puff!!!

A kombik amikkel próbálkozok...

136 Man.City-Man.Utd D 3.00 (nem ok)

145 DerbyCounty-CrystalP. D 3.05 (ok)
156 St.Johnston-St.Mirren D 3.20 (ok)
178 Grenoble-Sochaux D 2.80 (ok)
221 Motherwell-Dundee U. V 2.45
223 Atalanta-Fiorentina V 2.64

028 GAIS-Gefle D 3.15 (nem ok)
112 Shelbourne-Cork City D 3.20 (ok)
144 Coventry-Preston D 3.10 (ok)
145 Derby County- Crystal P. D 3.05 (ok)
185 Hamilton nyer H 5.30
222 Bari-Napoli D 3.05

136 Man C.-Man. U. D 3.00 (nem ok)
156 St. Johnstone-St. Mirren D 3.20 (ok)
203 Oberhausen-Cottbus V 2.75
223 Atalanta-Fiorentina V 2.64
224 Cagliari-Palermo D 3.05
237 Lille-MOnaco D 3.40

ez a legutóbbit natúrba is nyomtam 6*200-al. Remélem még valami elmegy rajta...

Srácok holnapra még lenne kedvem egy 4/6-os erős kombit játszani. Böngészek, illetve ha írtok ide tippet lekoppintanám, előre is köszi!

Kalappal MIndenkinek!

bcsabesz 2010.04.17. 21:18:46

@bela7719: Szia Béciii!:) Hát hallod a csapatod nem semmi, megint az utolsó (szó szerint!) pillanatban verte meg a városi riválist, grat, szép volt!:)

Kiértékelném a mai napom:

Blackpool - Nottingham Forest
Hazai győzelem...2,00 (3-1/OK!)
Queens Park Rangers - Cardiff City
1. fi. Over 0.5...1,30 (0-0/NEM OK)
West Bromwich - Middlesbrough
1. fi. Over 0.5...1,30 (1-0/OK)
--------------------------------------------------------
VfB Stuttgart - Bayer Leverkusen
1.fi. Over 0.5..1,28 (1-1/OK)
(0-1)Schalke 04 - Mönchengladbach
HAZAI győzelem...2,12 (3-1,hkval:3-2/OK)
VfL Wolfsburg - Werder Bremen
Hazai cs. gólt szerez mindkét félidőben...2,95(csak első fi./NEM OK)
--------------------------------------------------------
Lecce - Brescia
Hazai csapat gólt szerez (1,20) (2-2/OK)
Cittadella - Triestina
Hazai csapat gólt szerez (1,20) (2-0/OK)
Empoli - Padova
1 fi.Over 0.5 (1,38) (4-0/OK)
---------------------------------------------------------Ez így összességében bukó lett volna (kettőn is megint egy árva tipp) a Stuttgart-ot megtettem a meccs 76.percében, hogy szerez még egy gólt....:)))) jöttt, egyre jobban tetszik ez a LIVE fogadás!:) Hajrá srácok!
Holnap nem tudom leszek-e erre....dolgozom, a fene enné meg!:( Sikereket mindenkinek ééééééééééééés Hajrá ZTE!:D :P

bela7719 2010.04.17. 21:32:07

@jövölátó: szia Sanyi!!!
Ejjha akkor amennyire Te nem örülsz a MU győzelemnek én annyira örültem...és örülök...,pláne h a Chelsea kikapott...,de annak nagyon nem örülök,hogy így Te "buktál"...vagy h nem nyerhetsz MAXnyereményeket...:S:S:S
Pedig nagyon jó szelók és megérzéseid vannak...esküszöm Te tényleg látod a jövőt...:D:D:D

A Forma egybe akárhonnan lehet nyerni...hisz sose tudni h alakul a verseny...Hajrá Hamilton!!!!:-))))

Meccseket nem tudok ajánlani...még nem néztem semmit sem...

További sikereket!!!!

@bcsabesz: Szia Csabeszom!
Köszi a Grat.ot...meglett a győzelem és a Chelsea vereség...:D:D:D
Így nyitott a bajnokság és a POOL még elkaphatja aChelseat...:D:D:D
Grat az egyik nyertes szelóhoz és a LIVE fogadáshoz...csak így tovább!!!
Holnapra pedig jó munkát/kitartást!!!
:-)

Hajrá ZETE!!! a kosarasaink KUPAGYŐZTESEK lettek!!!:-))):):)::))

bela7719 2010.04.17. 21:45:55

JóÉjt srácok!
sziasztok!
reggel jelentkezem!
pááááá

Fantasista 2010.04.18. 08:45:38

Sziasztok srácok! :)

Ma buliból hazajövet betévedtem a lottózóba és hirtelen felindulásból az alábbi 3-as kötést tettem meg:

209 (0-1) Ajax - Heracles H 1,42
229 LASK Linz - Salzburg V 1,53
253 Académica - Benfica V 1,33

Ennek elvileg jönnie kell, mert ha nem akkor bosszús leszek. :)

Nyugovóra is térek. Hajrá mindenkinek!

bela7719 2010.04.18. 09:59:09

Jó Reggelt Sziasztok!!!!
Sikereket mindenkinek mára is!!!
@Fantasista: Szia Laci! na akkor jóóóóúúúú buli lehetett!!!:-)):):):) A 3 meccsedhez sok sok sikert és szerencsét!!!
Hajrá Hajrá!

bela7719 2010.04.18. 10:24:04

Most nézem a Holland bajnokságot és találtam 3 FIX Hazai meccset!!!
Persze ezek közül egyik sincs bent a TIPPMIXkínálatban...:S:S:S

Sparta - Utrecht 2.46 3.27 2.65 HAZAI!!!
Venlo - Nijmegen73 2.23 3.30 2.98 HAZAI!!!

ez a 2 meccs hazai oddsa ajándék lesz!!!!

és van még1,de ez kisebb oddsu:
Den Haag - Waalwijk 1.41 4.21 6.99 HaZAI!!!

Mind a 3 csapat a kiesés ellen küzd és az ellenfeleiknek már tét nélküli a mérkőzés...így kötelező a 3 hazai siker és sztem meg is lesz!!!

Tavaly ugyan így lehetett nyerni a Hollandokkal az uccsó 1-2 fordulóban...a Feyenoordot verettem a Rodával 6,05-ös oddsért és jött is 3:2re...:D:D:D
Reméljük ma is ez lesz...,csak sajna én nem tudom megjátszani őket...!!!!

Ha valakinek van hozzá kedve akkor neten próbálja meg...Hajrá Hajrá!

bela7719 2010.04.18. 11:01:26

Ez lett a 3-as fogatom:
205 1 Frankfurt - Hertha BSC 2.23 / 3.05 / 2.67 VENDÉG győzelem!
218 1 Sheffield Wed. - Sheffield Utd. 2.27 / 3.05 / 2.62 HAZAI győzelem!
225 3 Catania - Siena 1.73 / 3.20 / 3.85 VENDÉG győzelem!!!

Még szemezgetek és érzegetem a...:
SzpartakMoszkva győzelmét...Oberhausen-Cottbus Döntetlent...Zete győzelmét...St.Gallen-Grasshoppers REMIt...!!!!
Lehet ezt a 4 meccset pedig 200-zal felkéne csak adni...lesz ami lesz alapon...:D:D:D

Hajrá Hajrá!

aaarpi 2010.04.18. 11:06:50

Sziasztok!

Köszi Béci az infókat,én megpróbálom ezt a 3 meccset!:) aztán lesz ami lesz!:)
Most beírom a mai két svéd meccset,hátha vki kedvet kap rá neten,de aztán megyek is,mert ma meccs,az éllovas Veszprém ellen:) tuti hatalmas meccs lesz,jó lenne nyerni!!!:)
Szóval a két meccs:

Göteborg - Elfsborg

A hazaiaknál az egyik kezdő csatár hiányzik,a másik pedig visszatér a múltheti sérülése után!az otthoni meccseiken eddig 2 pontot szereztek a náluk elvileg gyengébb djurgarden és b'pojkarna ellen!
A vendégeknél ugyanaz a keret mint az előző fordulóban(3-1 a Djurgarden ellen).tehát 2 cserejátékosuk hiányzik.Idegenben még nem sikerült nyerniük,de ők nehezebb csapatokkal is játszottak(Helsingborg 1-2,Kalmar 2-2,Gefle 0-0)

Sztem a Göteborg nem fog nyerni otthon,egy pontra talán még jók lehetnek,de én Elfsborg győzelmet várok!A tippem VENDÉG!gólszerzők lehetnek:Hysen illetve Avdic,Keene

Halmstad - GAIS

A hazaiak honlapján csak azt írták h lesz ma meccs:):):)még nem írtak semmi keretet.de azt tudom h eltiltottjuk nincs!az otthoni meccseiken eddig 4 pontot szereztek(Trelleborg 0-0,Atvidaberg 4-0,Mjallby 1-2)
A vendégeknél az egyik kezdő védő és egy csere fog hiányozni sérülés miatt,eltiltott nincs.Idegenben eddig 3 pontot szereztek(Mjallby 0-3,B'pojkarna 0-1,Örebro 2-0)

Nálam ez a meccs is vagy X vagy V,mert a GAIS most úgy néz ki stabilizálódik,a hazaiaknál még sok a rutintalan játékos,és kérdés h ma milyen napot fognak ki!a tippem VENDÉG!!!gólszerzők lehetnek:Sise,Görlitz illetve Wanderson,J. Johansson

Mindenkinek sikeres napot mára,nyerjetek sokat!!!majd este érkezem!
sziasztok!

bela7719 2010.04.18. 11:28:50

@aaarpi: szia Árpikám!
Csak természetes h leírtam a gondolataimat/meglátásaimat!!!
Sok sikert hozzá ha játszod e 3 meccset...nagyon drukkolok hozzá...remélem nyersz velük,mert nem szeretném ha kuka lenne miattam....!!!!
A mai rangadótokhoz is sok sikert kívánok és remélem elveritek a listavezetőt 3:1re egy parázs meccsen...:D:D:D
Hajrá Hajrá!
Mindent bele!!!
csááááóóóóóó

Zolika85 2010.04.18. 11:32:20

Sziasztok!

A mai két mixim:

Dortmund-Hofi H
Dinamo Kijev-Dnipro H
Pompi-Aston Villa V
Basel-Luzern H
Gent-Zulte W. H

és

Magyaro.-Lengyelo. H
Linz-Salzburg V
Sion-Young Boys V
St.Liege-Genk H
ZTE-Győr H
Bilbao-Zaragoza H

Sok sikert mindenkinek :)

bela7719 2010.04.18. 13:08:07

Na elmentem meccsemre!!
Hajrá Hajrá nektek!!!
sikereket!!!
csááóóóó belloooo

Philippe 2010.04.18. 16:25:18

Sziasztok!

Ma nem játszottam,a tegnapi két bukó után,elment a mai naptól a kedvem :) De persze ez nem baj..Majd hétfőn..

@jövölátó: Szia!
Semmi gond :) Senkisem gondolta,hogy atom biztosak és amúgy is max magamat okolhatom,hisz én játszottam meg őket,és amúgy is megtetszettek,ahogy leírtad a meccseket.. :) Szóval semmi gond,legközelebb nyerőket kapok majd Tőled :D :)

Na én most megyek is,mert indulunk lassan,a pubba a derbyre :)
Este érkezem,remélem nagyon boldogan :)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FORZA ROMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sziasztok!

bcsabesz 2010.04.18. 20:27:20

Sziasztok, szép estét!

@Philippe: FORZA bizony!;) Bíztam a csapatodban, meg is hálálták, főleg az első félidő alapján, mert tudtam a másodikban éhes farkasként :) jönnek ki a gyepre...ismét bizonyított a LIVE!;)

@bela7719: Szia Béci! Sajnos nem tartotta otthon a 3 pontot a ZTE, de egy igazságos iksz sem rossz, így megmarad a jó viszony Árpinkkal is!:)))

Sanyi 32 2010.04.18. 20:43:33

Sziasztok!

Érdekes hétvége volt! Számomra sikeresebb volt mint a múlheti, de amit a vendég győzelmekre írtam???!!! Szégyen, hogy 5ből egy jó.
Szabi! Hallgass a saját gondolataidra, azok a jók MIndig!

aaarpi 2010.04.18. 21:59:44

Sziasztok!

Ez a mai nap sajnos egy nagy nulla,meccsen is kikaptunk 3-1re,a mixem se jött(hála a Dortmundnak) meg a két svéd meccsnél is jól mellélőttem,egyik simább volt mint a másik:S 5-1 és 3-0 :S:S:S ezek is tudnak meglepit okozni rendesen!!na de majd holnap is lesz náluk meccs,majd azokból jobban felkészülök!!!

@bcsabesz: szia Csabi! az igazságos iksz tényleg az:):):) ahogy hallottam h mit művelt az ETO, simán hoznia kellett volna a meccset,erre beálltak sünbe!és ilyen ,,undorító" játékkal ott tudnak lenni a dobogón!!!Mondjuk azért annak örülök h Koltai rúgta a gólt,10 éven keresztül csapattársam volt meg vele jártam edzésre,egyedül neki szurkolok ebből az ETOból!!!
ROMA győzelemnek én is nagyon örülök,Szabinak biztos jó kis estéje van,lesz!!!:):):)

Sanyi 32 2010.04.19. 07:44:29

Sziasztok! Üdvözlet Mindenkinek!

17 meccsemből, 9 helyes tipp volt, s ebből a 9-ből 7 döntetlen. Sajnos a 3 kombimból ennek ellenére csak egy fizet 6695ft-ot. Ha a vendégek győzelménél nem 1/5-ös arányt érek el, sokkal erősebb szelvényeim lettek volna...
Na de majd a héten!!!!:)
süti beállítások módosítása