Friss sport hírek

Livescore

LIVESCORE.in

Jelenlegi időjárás

Felhőkép Hőtérkép

Zenedoboz


.::21 . forduló (2010. 05.24. - 30.)::.

bcsabesz 2010.05.24. 20:38

110 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://topptippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr352028501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bela7719 2010.05.27. 20:21:26

@tipptop: szia Gyuri!!! sikereket sikereket kívánok!!!

@stafi: Heló Cimbikém!!!
1 meccs,akkor már ki van pipálva...!:-) Grat. hozzá...!:-)
Dániát kiszurkoljuk...,de valamiért félek h 0:0 vagy valahogy X. lesz...!
Talán nem...
Viszont a Dél-Afrikát nyerettem és már csak az Ő győzelmüknek kellene h jöjjön és akkor hosszú idő után ismét nyerhetek...
Sajnos egymás ellen tettünk...

Igen igen lényeg h E.Ligás a csapat és bízom benne h rendeződni fognak az anyagi gondok...és keményen fogunk hajtani a következő szezonban és ha kell leigázzuk Európát...:D:D:D
Puskás Stadion széééppp...jóóó nagy...,de azért lenne rajt mit újítani...,de lényegében jó ez így ahogy van!:-)
Én is voltam már amikor a Zete-Manchester United mérkőzés volt...,de máskor nem...!:-)
A tegnapin és azon kívül...!:-)

Remélem még párszor eljutok oda és szurkolhatok csapatomnak...!!!

Hajrááááá és Hajrá ZETE!

bela7719 2010.05.27. 21:00:04

srácok én nem nyerhetek...el vagyok átkozva...nincs esélyem...!!!

Efes Pilsen 17 pontos előnyről leszopta a f***t...el se akarom hinni...és még DélAfrika is vezet....áááááhhhhh

tipptop 2010.05.28. 12:58:57

Úgy látom, hogy a tegnapi 6-os tutim jött, meglepi X-ek meg majdnem.
A Lakers 0,8 msp-el a vége előtt dobott duplával nyert.
Mára teniszben két női meglepit néztem:
- Cibulkova elkaphatja a Williams "lányt"
- Kuznyecova bukta is felrémlett előttem (első körben igencsak nehezen mentette meg a meccset)

A napi tutim: Dementieva, Hantuchova és Murray

Kézi BL Barca, Ciudad döntő

tipptop 2010.05.28. 16:10:53

Még a De Bakker meglepire gondoltam!
A Williams behúzta, így Cibulkovát buktam.
Reggeli Gonzales bukta viszont bejött!

bela7719 2010.05.28. 16:15:24

@tipptop: Helló!
Gratula. a tegnapi 6-os tutihoz...így tovább...!:-)
Sikereket mára!

Az én 3-asom ma:

Jönköping ; Atomerőmű ; Wacker Innsbruck

Oszt Jóccakát!!!

Az éjszakában májusfát fogok kitáncolni...Csabeszom a HEGYEN...:D:D:D

Na jók legyetek és sok sikert!!!

sziasztooooook

tipptop 2010.05.28. 22:37:43

@bela7719:

Béci, Béci nem bíztál a csapatodban?!!!
Tutik jöttek, Youzsnyij kellene még nagyon, meglepiben csak aGonzales, meg a Kuznyecova bukta jött.

bcsabesz 2010.05.29. 09:41:28

Sziasztok!!!

Ez a hét szarabb volt, mint a múlt hetem, de túléltem...ma szabad napon vagyok, így valamit kell(ene) a "tejbe" aprítani...

Hajrá mindenkinek!!!

Zolika85 2010.05.29. 11:50:05

Sziasztok!

Tegnap 2 nagy szelót fogtam neten...ott jó napjaim vannak szerencsére, de az a baj hogy necceseket kis téttel teszem mindig :S

Na de ma a mixivel is megpróbálkozom bár elég "furcsa" szelvény, de ki tudja mit hoz majd :)
Íme:

Szlovákia-Kamerun V
Lengyelo. - Finno. 2vagy3 gól
(1-0) Új-Zéland - Szerbia V
Ukrajna - Románia D
Sligo-Bray H

40-es odds...

HAJRÁ MINDENKINEK ;)

bela7719 2010.05.29. 13:49:00

sziaaaaaaaaaaaaasztok

Bajnok a ZETE!!!! sajnos nem őket raktam...hanem ellenük...így buktam...,de örömöm azért így is teljes...:-)

Mára 3 meccset nyomattam:
-Bohemians
-Szlovákia
-Millwall jut fel

!!!
Hajrá!
:-)

tipptop 2010.05.29. 15:55:41

Elveszett, amit kétórája írtam...
Béci: Sajna nekem lesz igazam,amikor azt írtam, hogy 1 találatod lesz. Kitaláltad melyik??
Tippjeim:
kézi: Barca, Ciudad
kosár: Pana, Maorusi, Granolles, a többi papír
tenisz: Belucci,Almgro sokszett
foci: Chile, Szerb, Honka, Sligo
X-ek: angol fi., spanyol fi., Moldávia, Mariehamn,
ukrán
Neccesebbek: norvég, svéd, német, dél-korea, törökfiv

aaarpi 2010.05.29. 17:26:46

Sziasztok!!!

raktam mára egy kis szelót,nem vittem túlzásba,ki tudja mi lesz:
Spanyol-szaud arábia 4vtöbb gól
magyar-német 2-3 gól

sok sikert mindenkinek mára is!!

@bela7719: szia Bécike! látom nem jött a szelód sajnos:( de legalább bajnok a zete:)

bela7719 2010.05.29. 18:23:07

@tipptop: helló!!!
Jajj Gyuri akkor sajnos igazad lett...:S:S:S
Nem tudok egyszerűen nyerni...
Na,de neked sok sikert és nyerj helyettem is!:-)

@aaarpi: szia Árpikám!
Sajnos nem jött...
De bajnok a Zete...:D:D:D:-)))
Yaaaooooooo
Ez itt a lényeg!!!
:-)

bela7719 2010.05.29. 18:23:41

Jah és persze sok sok sikert neked is @aaarpi: !:-)

aaarpi 2010.05.29. 22:34:43

@bela7719: köszi szépen Béci!!:):) siker is lett belőle!!:) szerencsére Király Gabi segített:):)

bela7719 2010.05.29. 23:15:48

@aaarpi: JóEstét Árpikám!!!
Nagyon nagy Gratulám!!!
Ügyes vagy!!!
Nagyszerűűűűűűűűűűűűűűűűűű
:-)
Én meg adtam fel estére 4 meccset és 2 már bejött...a Magyar-Német meccsre és az Usa-Török meccsre is 2-3 gólt tettem...és szeretném még ha nyerne az NBA elődöntő 6. mérkőzésén a hazai pályán játszó Phoneix és a Brazil bajnokság egyik nagy esélyese a Flamengo és akkor hosszú idő után ismét pénzért mehetnék a Lottózóba...!
'Bár így lenne...'

Hajrá Hajrá!

bela7719 2010.05.30. 10:14:45

Jóreggelt sziasztok!

Az éjjeli 2 meccsem nem jött...nem is nyertem...!!

Mára valakinek valami elképzelése???
Vagy valami közös szelvény??

aaarpi 2010.05.30. 10:52:21

@bela7719: köszi Béci!:) sajnálom h nem jött az éjjeli két meccsed!de majd MA:):):)

én ezeket néztem ki mára:
Dél-Korea - Fehéroroszország H
(0-1)Mexikó - Gambia H
Tunézia - Franciaország D !!!
U21Grúzia - U21Svájc V

közösbe is benne vok,bár elég gyér a kínálat!:)

bela7719 2010.05.30. 10:58:37

@aaarpi: Na szia Árpi!!!
Hááát megint csak nem jött...,de megint mondjuk,hogy "MAJD MA"...:D:D:D
Na nem bánkódni hanem nyerni!!!:-)
Hajrááá
Sok sikert a 4 meccsedhez...!
Dél-Korea nyerhet!!!
Mexikó akár 2 góllal is...!
A Franciák szerintem megszerzik a győzelmet...hajtani fognak,hisz mindenki oda akar kerülni a leges leg első csapatba...!
Persze Tunézia nem rossz csapat és egy X.-re könnyen jó lehet...!
Svájc jobb csapat...,de hát fiatalok...nem értek hozzájuk...Akarom mondani a fiatalokhoz sem...!!!:-)

Jó 4-es fogat lehet!!!
Lehet még feladom én is!:-)

A közös mehet ha gondoljuk...igaz tényleg gyenge a kínálat...!

:-)

Lesz ma meccsed?????
Nekem 5-kor...!:-)
A 3. helyen állunk...és a 3 kötelező győzelmünket hozzuk,akkor meglesz a dobogó...és az uccsó fordulóban ha Vonyarcon megszerezzük a 12 pontunkat is akkor meg TUTI 3.-ak vagyunk!!!:-)
Szóval 4 győzelemre vagyunk a 3. helytől!!!

aaarpi 2010.05.30. 12:04:34

@bela7719: Nekem is 5kor van ma:) uccsó előtti forduló,itthon játszunk Répcelak ellen. Ha hozzuk ezt a kötelező meccset,akkor megvan az ezüstérem:)::):) uccsó fordulóba meg egy rangadógyanús meccsünk lesz a Csorna ellen,de remélem nekünk már tét nélküli lesz:) úgyh a mai meccs nagyon fontos,eddig mindig megvertük őket,remélem folytatjuk a sorozatot:) aztán meccs után ünneplés:):):) tavaly 3.ak lettünk,most vszínű 2.ok,jövőre következik az.... hely:):):)
na akko nektek meg hajrá az uccsó fordulókra,hozzátok a kötelezőket,bár azok mindig nehezek,de megoldjátok!:):) milyen szép lenne egy bronzérem:)
közöst sztem halasszuk jövőhétre,mára nem sok értelme lenne,nincs olyan meccs amit fixre éreznék:) de sztem ezzel te is így vagy,sőőt mindenki:) vagy találtál vmit???

aaarpi 2010.05.30. 12:30:05

egy kis változtatás,ezt adom fel ma:
Dél-Korea - Fehéro. H 1,65
Chile- Észak-ír H 1,3
Mexikó - Gambia H 1,31
2,8as odds 1500 fttal megrakom

a svájci fiatalok nem biztos h húzzák,mert a grúzok jók otthon.még meglepi is lehet!!
a francia meccset inkább hagyom,ki tudja mi lesz.

tipptop 2010.05.30. 13:26:00

@aaarpi:

Ez nálam is játszik + Chile+ciudad+Söderling+Kiel blgyőztes

aaarpi 2010.05.30. 14:11:06

@tipptop: hajrá hajrá!!!:):):)

még azé raktam egy 3/4es szelót is:
Dél-Korea - Fehéroroszország 4vtöbb gól 2,95
Paraguay - Elefántcsontpart 4vtöbb gól 2,95
Tunézia - Franciaország D 3,25
Chile - Észak-Írország 4vtöbb gól 2,66

aaarpi 2010.05.30. 14:12:06

én léptem is,megyek meccsre...@bela7719: sok sikert nektek is a meccshez:):):):):)

stafi 2010.05.30. 15:53:18

sziasztok Srácok!!!

megint csak ne hari, hogy ilyen passzív vagyok, de ahogy mondani szokták, a baj csőstől :((((
Dönci kutyusunk, a család legújabb tagja a kis Yorkink, tegnap kórházba került:(((, meg is műtötték, de hála Istennek már jobban van, de azt ugye nem kell ecsetelnem, hogy nem filléres dologról van szó:(((
Szóval ne hari, és Hajrá!!!

bela7719 2010.05.30. 21:49:08

sziasztok Skacok!

@aaarpi: szia Árpikám!!!
Köszi a jókívánságaidat és remélem h mostanra már az Ezüstérem ünneplése folyik!!!:-))
Látom Dél-Korea beszívatott így a MIX bukó...:S:S:S
Majd holnap!!!:D:D:D

Mi nyertünk 4:2-re...,de megint kiállítottak...és abszolút nem jogosan...hihetetlen...undorító amit művelnek velünk...:S:S:S

Na majd leszel és megdumálunk mindent...minden részletet...:-)

@stafi: szia Cimborám!
Sajnálom ami a kiskutyátokkal történt...Mihamarabbi felépülést kívánok neki...!
És a pénz meg...:S:S:S sajnos minden pénzbe kerül...és nem is akármennyibe...:-(

Természetesen nem haragszunk...leszel amikor leszel...!!!

Minden jót és sikereket kívánok!
Hajrá Hajrá!!!

Fantasista 2010.05.31. 00:35:19

Mizu srácok, hogy megy a mix? Másfél hét és itt a WB, már várom nagyon. Akkor belecsapok majd én is a lecsóba. :) Addig is gyűjtsétek inkább a tőkét, hogy legyen értelme ill. hozama az egy-egy meccsre való fogadásnak. BB!

stafi 2010.06.01. 17:46:53

sziasztok Skacok!!!

hosszú eltáv után, íme egy újabb 200-ft-os szeló, remélem végre egy nyerő szeló :DDDDD

-SkylinersFrankfurt 1,35
-Hollandia 4v több gól 2,43
-Portugália-Kamerun 1.fi. D 2,17
-VolgradAsztrahán 1,55
200-2.205Ft

Hajrá!!!!!

stafi 2010.06.01. 19:21:03

Na Skacok, a szelóm már kuka :DDDD, a ruszkik jól leszopattak :DDDD, ja és a német kosárlabda is hasonlóan alakul:DDDD nem baj, ha már úgy is kuka, akkor menjen el ma az összes meccsem, de cseréba holnap vágjam telibe :DDDD

Hajrá!!!

bela7719 2010.06.01. 20:02:30

@stafi: szia Stafi!!!
Sajnálom a szelódat...,de bízom benne h igazad lesz és hnap telibe kapod a feltett szelvényed és akasztasz egy kis összeget...!
nagyon szurkolok!!!

A kiskutyus,hogy van???? sikeres volt a műtét???

@Fantasista: szia Laci!!!
Óóóó jajj én is már nagyon várom a VB-t...izgatott vagyok,mert szerintem nagyon izgalmas és jó meccsek várnak az egész Világra...jobb lesz még a vártnál is...!:-)

Zolika85 2010.06.02. 09:54:10

Sziasztok!

Én ma neten támadok!Mixit mostanában nem teszek, mert nincs semmi "értelmes" !Neten hátha jön valami...

Cittadella - Brescia
2 (3,00)
England U19 Women - Netherlands U19 Women
1 (1,85)
Belarusszia - Svédország
2 (2,30)
Görögország - Paraguay
2 (2,30)

Sok sikert mindenkinek ;)

Philippe 2010.06.02. 13:04:28

Sziasztok!

Mit szóltok ehhez a kombihoz?

-Ukrajna nyer
-Svédország nyer
-Görög-Paraguay félidő X
-Románia-Macedónia félidő X

Zolika85 2010.06.02. 15:09:35

@Philippe: Ha megteszed egy kalappal hozzá :) Ezek felkészülési meccsek, szóval bármi lehet! Főleg így, hogy teljesen reális tippek lehetnek!A Román meccs necces nekem egy kicsit, de jó nekik a 0:0 szünetben szerintem :D
HAJRÁ!!!!!

stafi 2010.06.02. 16:09:34

Sziasztok Skacok!!!

@Philippe: @Zolika85: úgy látom, hogy két meccsben mindannyian egyet értünk, még pedig a svéd és paraguay sikerben!!!

Paraguay 2,37
Norvégia D 3,15
Románia 1.fi. H 2,01
Svéd 1.fi. V 2,68
200Ft-->8.045Ft

Hajrá!!!!

@bela7719: Szia Cimbim!!! Egyenlőre úgy tűnik, hogy minden frankó, bár 76.500-ért azt hiszem, hogy el is várható!!!
Veled mizújs????Csabesszal mi van????

stafi 2010.06.02. 16:10:54

www.alkucarp.hu/images/hir_verseny2010/PICT2331.jpg

a győztes bal füle mellett állok fekete polóban!!!!
:DDDD
nagyítható a kép!!!!

aaarpi 2010.06.02. 16:51:10

Sziasztok!!!

a mai nap én is megpróbálom a mixet:):) ma meccseim:
Fehérorosz - Svédország D
Szerbia - Lengyelország H
Románia - Macedónia fi. D
Görög - Paraguay D

aztán lesz ami lesz!:):)

meg ami nagyon csábító odds az a Hollandia - Magyarország 4vtöbb gólra a 2,02es odds!!!mellé betenni még egy-két alacsonyabb szorzós meccset aztán kész is egy jó kis szeló:):):):):):)

stafi 2010.06.02. 17:06:05

ha van időtök!!!!! de csak akkor :DDDDD
nézzétek meg :DDDDD
www.youtube.com/watch?v=Bi1AD7aTOtI&feature=related

bela7719 2010.06.02. 17:15:22

Sziasztok!!! sok sok sikert nektek!!!
Ma is melóztam...még nem néztem a MIXet...,lehet a Lottózóba összehozok valamit!:-)
A fene se tudja!:-)

@stafi: Szia Cimborám!!!
Örülök,hogy minden rendben...legyen is így...és ennyi pénzért...hááát igen...!!!!
De ilyenkor a pénz nem számít...FŐ az egészség...!!!
Még ha egy kiskutyáról is van szó...!
Én megvagyok köszönöm szépen!!!
Minden frankó!!!
Az írásbeli érettségiket kiosztották és minden megvan...mehetek szóbelizni...és ha a minimumot nyújtom akkor elmondhatom h van ÉRETTSÉGIm!!!:D:D:D
csabeszról nem tudok semmit...a napokban én sem beszéltem vele...remélem mihamarabb előkerül és összerázódik a társaság a VB kezdetére!!!:-)
Már nagyon várom!:-)
Holnap reggel és pénteken is reggel 5-kor kelek és melóóóó melóóóóóóó melóóóóó (Olasz) melóóóóóó...:D:D:D:-)))

aaarpi 2010.06.02. 20:16:32

@bela7719: így legyen Béci!! VB idején de szép lesz!!!nekem is addigra minden lezárva,csak a mix és csak a VB!:):):):)és csak a Toptipp Team Banda:):):):)

Philippe 2010.06.03. 12:25:07

Sziasztok!

A tegnapi beírt 4 meccsen egyet változtattam,ésa Görög-Paraguay helyett a Szerb-Lengyel félidő X-et játszottam,amit jól is tettem...és még annyit változtattam,hogy a Román-Macedón meccset,nem félidő X-re tettem,hanem 2-3 gólra..amit viszont már rosszul tettem,de így is jött az Ukrán 3-as odds amit hirdettem minden ismerősömnek,hogy játszák :D és ugye még jött a Svéd meccs és az előbb leírt,Szerb-Lengyel félidő X,így mivel kombit játszottam,így nyertem is,és jött durván 1300forint,ami több mint a semmi,és ennyi olyan nap után..vagy inkább hét után,hogy nem tippmixeltem,ennek is örülök :)

Ma lehet megpróbálok még egy kombit,de nem biztos még,mert nem akarok a VB-ig sok pénzt áldozni ezekre a meccsekre..
De amúgy..ezeket néztem ki mára:

- 017 3 *(0-1) Spanyolország - Dél-Korea 1.51 / 3.85 / 3.90..D..

- 023 1 Olaszország - Mexikó A mérkőzésen 0 vagy 1 (H), 2 vagy 3 (D), 4 vagy több (V) gól lesz 3.15 / 1.93 / 2.95..H..

- 034 3 *(0-1) Németország - Bosznia-Hercegovina 1.70 / 3.70 / 3.15..D..

- 036 1 Németország - Bosznia-Hercegovina 1. félidő eredménye 1.61 / 2.55 / 6.20..V..

..és ez még így is csak 3 meccs,szóval még ezekhez kéne egy,hogy ha ma is a kombi lenne a "menő"...

Egyenlőre ennyi :) Később,vagy este fele érkezem,ha játszok akkor úgyis ezek közül :)

stafi 2010.06.03. 17:05:51

na sziasztok!!!

(0-2)Spanyol H 2,35
Hammarby 0-1 gól 3,05
Mexiko V 4,15

200--5950Ft

Hajrá!!!

Philippe 2010.06.04. 10:15:33

Sziasztok!

Hát a tegnapi napom is sikeres volt,aminek nagyon örülök :) és külön annak,hogy jó kis oddsokat "fogtam" meg :)

Ezt a kombit raktam végül,bár volt rajta egy kicsi változtatás:

-Bosnyákok a félidőben vezetnek,6.20(OK)
-Spanyol meccs hendi D,3.85(OK)
-Olaszország-Mexikó 2vagy3 gól,1.93(OK)
-Mjöndalen-Sarpsborg V(NEM OK)

Szóval ismét "kisegített" a kombi szelók istene :D
..és a tegnapi napot is pluszban zártam :) ..ennyi hét kihagyás után most 2 nap / 2 nyeremény,most ez is nagyon öröm már :)

Amúgy..a mai napra ezeket néztem ki,csak egy sima szelvény lesz,egy kicsit több "téttel":

082 3 *(0-1) Franciaország - Kína 1.45 / 4.00 / 4.20..H..

096 3 Luxemburg - Feröer-szigetek 1.97 / 3.15 / 3.10..V..

..és harmadik meccsnek a Szlovénia-Új-Zéland meccset gondoltam,de még nem tudom,hogy csak sima hazai legyen-e,vagy hendi H,esetleg hendi D...

Mára ennyi,ha játszok,és szerintem fogok..akkor ma ezek közül,de lehet végül csak egy 500-ast kockáztatok :) A Feröer meccs úgyis megdobja kicsit,ha bejön.. :) és abban nagyon bízok,hogy jönni fog,reméljük..

bela7719 2010.06.04. 17:31:44

Sziasztok!
Na vége a "munkahét"-nek...:D:D:D
Jöhet a mulatság!:-)

@Philippe: Szia Szabikám! Gratulálok az utóbbi 2 nap nyereményéhez...nagy nagy Gratulám...!:-)
Csak így tovább és nyerj sokat...és persze ha lehet akkor kapd telibe azokat a kombikat...!:-)
Szerintem...: A Franciák nyernek...mégpedig pontosan 2 góllal,és a 2-3 gól is nagyon reális a mérkőzésre!!!
A Luxemburg meccs X...semmi presztízs vagy valami,lehet akármi,Tippem az X.!:-)
Nagyon sok sikert Szabi...MA is nyerj...!!!!:-)

@stafi: szia Danikám!
Sajnálom,hogy tegnap megint nem jött össze a nyeremény...szurkolok h ma sikerüljön!!!:-)
HajráHajrá!!!
Csak előreeee!:-)

Mára: A Norvég 2-es meccs 1-x...Franciák 2 góllal verik a Kínaiakat és a 2-3 gól tetszetős a meccsre...Szlovénia-ÚjZéland egy barátságos 1:1 így a 2-3 gól is játszik...Tampere félidőben vezet és meg is nyeri a meccset...Kosárban:Caserta...Real Madrid...!!!

Ezek lennének az elképzeléseim!!!:-)))

Szerencsére és hála a JóIstennek tegnap nekem is összejött a "győzelem",de nem is "dicsekednék",mivel nem írtam be a szelvényem...,de örülök,hogy végre nyertem és remélem e hónapban még összejön a nyeremény és nem úgy lesz mint Májusban,hogy a hónap első napjain nyerek és utána Qka...!!!:-)

HajráHajrá Mindenkinek!!!

Nyerjünk!

:-)

bcsabesz 2010.06.04. 21:28:37

Sziasztok-sziasztok!

El vagyok veszve, de nagyon... @bela7719: Bécikém, SZIA! örülök, hogy neked vége lett e dolgos hétnek...jó mulatozást!;) Remélem nekem is alakul valami holnap estére, mert kezdek bekattanni ettől a qva sok melótól, semmi időm semmire...és ezért kedvem se...és az eső is csak esik...áhhhh :S Valami biztató nyeremény kellene...

Hajrá Mindenkinek!!!
Sziasztok!!!

tipptop 2010.06.04. 22:11:37

@aaarpi:

Szasztok!

egyetértek a magyar 4 góllal.
Ma sajmos nem működött otthon egy jó ideig a net, így nem tudtam beírnia francia veszélyt!!
Én egygólos hazai győzelmet vártam, ezért H, (0-2) V-t nyomtam.
Meg szívtam duplán: 6/7-ben akartam nyomni egy szelót,de túl kicsi volt a menekülő odsz,ezért inkább egy ezrest akartam feltenni rá. Bénáztam és kombiban ment az ezres 7rugóért, perze,hogya francia h rajta volt.
148 Le Mans - Roanne (hosszabbítással) 3.m. H 1.25
174 CSZKA Moszkva - Khimki Moszkva (hosszabbítással) 2.m. H 1.17
151 Real Madrid - Caja Laboral (hosszabbítással) 4.m. H 1.27
96 Franciaország - Kína H 1.13
130 Hollandia - Magyarország: A mérkőzésen 2,5-nél kevesebb (H), vagy több (V) gól lesz V 1.44
144 Brazília - Bulgária 1.m. H 1.10
147 Kuba - Argentína 1.m. H 1.12
6/7
Eredő odds: 21.68361
Tét: 1000 Ft
Max. nyeremény: 21685 Ft

holnapi fix: magyar-holland over2,5 gól
éjjel hoki X, under
WNBA 2 xlesz

bela7719 2010.06.05. 10:40:46

Csodálatos 7végét Nektek! Sziasztok!:-)

@bcsabesz: Szia Csabesz!
Örülök,hogy jelentkeztél!
Igen vége lett a dolgos 7emnek...övő 7en is kell mennem 1 napot...,de lehet h többet is,majd kiderül...dolgozok én szívesen,csak legyen meló és fizessenek...!:-)
Gondolom nem egyszerű neked ennyi meló mellett minden másra koncentrálni...,de kitartás és remélem,nagyon szurkolok,hogy ma estére boldogan írd nekünk,hogy NYERTEM...:-)))
Az esőről meg nem is beszélve...:S:S:S
Nagyon nem szeretem...inkább süssön a nap és legyen 30-40 fok meleg...rövidgatyó,naphemüveg,hawaidizsi,miniszoknya...:D:D:D
Strand és a büfében a Zitrone...!:-)))):-PPPP

Ha jelentkezel akkor valami kis közös szelvényt összehozhatunk...persze csak a nyerőt!!!:-))))

Amúgy még mindig nem találkoztam a TuborgLemon és TuborgBlack sörrel...,de ha kell a világ végéig megyek érte....:D:D:D:D:D:D:D:-9)))))

Nemsokára itt a VB...a nyitónapon 2 meccs lesz és utána 3 meccs naponta...13:30...16:00...20:30...!!!:-)
Csak nehogy az utolsó meccs végére már elfáradjon az ember...mert SÖR nélkül nem lehet kibírni a meccset...:D:D:D
Nagyon várom már,izgatott vagyok és roppant jó VBt várok...!:-)

Na hajráCsabikám és nyerj....nyerjünk...!:-)

@tipptop: Helló Gyuri!
A nem jóját ezeknek a Franciáknak...undorító együttes...és a hajtó,elszánt kis Kínaiak elverték őket...ahogy illik!!!!
A Franciák az edzőmeccseken a legundorítóbb teljesítményt mutatják már több éve...VICC...!:-)
Sajnálom,hogy elment a MIXed...!
De Grat a (0:2)...Vééére...!:-)

Mára sok sikert és nyereményt kívánok!!!!

tipptop 2010.06.05. 10:51:55

@bela7719:

Szeva Béci!

Ma talán lesz időm "elemezgetni" - végre nem kell vizet mernem, felmosnom!

Mix teli úszott, de egy hibával jöhet még (kérdés, hogy meg van-e beszélve, hogy ne kapjunk ki nagyon?!?).

Márameglepi Oulu Hx?!?
USA 2,5 felett
szlovák 2,5 alatt
dán V
Ghána H
szerb,svájci X
Algéria HX

Tutik: holland H, Recco H, Cibona H, siena v, Nadal,
Esélyesek: brose H, MianoH, Jug H, Pana V

bela7719 2010.06.05. 11:11:04

@tipptop: szeva Gyuri!
Na ha van időd akkor csak elemezgess és rakd össze a TUTIkat...a TUTI nyerőket!:-)
Kíváncsi leszek,hogy tényleg h alakul ez a mai Holland meccs...lehetséges h nem kapunk ki olyan nagy különbséggel...,de akár benne is lehet...Nem tudni mit beszéltek meg...!
De sztem már a félidőben vezetni fog Hollandia...!:-)
Oulu akár ki is húzhat egy X.-et...meglehet a "meglepi"...!
USA-Ausztráli sztem egy barátságos Döntetlen lesz...!:-)
Ghána nyerhet szerintem is!
DélAfrika-Dánia talán Döntetlen lesz!:-)
Algéria is behúzhatja...,de a villám tudja...!:-)
Viszont amit érzek az Honduras győzelme...,persze lehet X.-is...,de nagyon érzem h nem fognak kikapni...!:-)
Szerinted???

Cibona nálam is TUTI...recco is nyerhet...Dubrovnik is behúzza az első meccset...!!!:-)

Hajrá Hajrá!

tipptop 2010.06.05. 14:51:07

@bela7719:

2 gól már megvan!! már csak 1-2 hibádzik.
Barátságos meccsen bármi lehet.
Románok bizonytani akarnak, fi. HondurasV játszható, de nem nyernek szerintem.

Costa Rica kaphatja el a szlovákokat!

tipptop 2010.06.05. 16:50:41

Mai tippjeim:

174 Albacete - Rec. Huelva X
177 Villarreal B - Huesca H
180 Betis - Numancia H
181 Strömsgodset - Tromsö V
187 Flamengo - Goiás H
189 Vitória - Atletico PR H
190 Toronto - Kansas City H
6/7-ben vagy az x nélkül 5/6-ban

bcsabesz 2010.06.05. 22:16:35

@bela7719: Szia Tesókám! Akkor csapjunk bele a "rövid" 7végébe...számomra jól indul...LIVEba volt salakmotor....Istenkirály volt...:) 7-10ig tartott, de most már indulok is egy kis Zitronéért, holnap kimegyek talán pecázni, kell a napfény, hogy feltöltődjek a jövő 7re, hisz itt kopogtat az ablakon! Hna a salakmocin nyertem 1800at összesen, ebben volt azért (vissza)bukta is, de a vége plusszos és ez a lényeg!:)
Én amúgy tényleg ittam olyan Tubit, de ne mozgass meg érte sok követ, mert mint írtam nem jó (nekem nem ízlett)...hna csörgettek...ki van kérve a Gösser...:))) mentem is, minden szépet jót kívánok mindenkinek CSAK JÓ TÖRTÉNJEN VELETEK!!!

Sziasztok Sporttársaim!

ui.: a VB-ről, majd legközelebb kifejtem én is a megérzéseim, véleményem!

bela7719 2010.06.06. 09:27:27

@tipptop: Hellóóóóókaaaaaaaaa
Sajnálom a 6/7-esed...,de majd MA!:-)
A Románok bizonyítani akartak és bizonyítottak is...3:0...nem semmi...!:-)
Jól benéztem ezt a tippet és téves megérzés volt...,de sebaj!
CostaRica se húzta meg a "váratlant"...,de van ez így...!:-)
Még az a szerencse h egy 3-as fogattal visszakapom ma a pénzemet...!
A JugDub.-Recco-Cibona 3 meccs sima papír lett...igaz 1-1 gólokon...,de jöttek...! Töltelékeknek nagyon jók voltak!:-)
Meglepetésre a Gyirmót kikapott,pedig vezetett és év közben azért bundáznak h amikor itt az esély a feljutásra akkor meg elbasszák...amikor van pénz...vannak célok...érdekes....!?!?!?!
Ma a törvény az lenne ha nyerne a Siófok,de aztán a villám tudja...!?:-)

Na Gyurikám hozzunk össze mára valami extra vagáns szelót...?!?!?!?!?!??!:-)

@bcsabesz: Szervusz Tesóm!
Először is nagyon,de nagyon nagy Gratula a salakmotoros nyereményedhez...IstenKirály vagy...!:-)
Te vagy a salakmotor szakértője és nagy rajongója...!:-)
Jó is az...én is megnézem ha van...!:-)
Remélem jól csúszott az a Gösser Zitrone és a mai pecázásra is behűtöttél 1-2 üveggel...!:-)
Sok halat és jó fogást kívánok...meg persze szép-napos időt...(nálunk az van)...!:-)
Ma meccsem lesz és az IFIbe játszok...ugyebár eltiltott vagyok...a semmiért...,de ma akkor is hajtani fogok és keményen játszani és persze 5 gól és 3 gólpassz a célom amit el is fogok érni...!!!
Utána pedig kiszurkolom a NAGYmeccset,hogy meglegyen az esetleges 2. hely a bajnokságban ami nagyon,de nagyon nagy szenzáció lenne...és meg is kell,hogy legyen...!!!:-)
Ahogy elmesélted akkor tényleg nem sok jóról maradtam le...,de azért majd megkostálom azt a TUBIt...:D:D:D
A Vb-ről meg akkor majd konzultálunk,hogy mi hogyan merre mennyi...!:-))
Jóóó pecázást...sörözés...meg minden egyebet...!:-)

HajráHajrá!!!!

bela7719 2010.06.06. 11:36:46

Mára:

Inter Turku a félidőben vezethet és meg is nyerheti a meccset...!
Vallecano hozhatja amivel bebiztosítaná a bent maradását...RealUnionnak hoznia kell a nagyon nehéz 3 pontot...míg a két feljutásra kívánkozó csapat meccse pontosztozkodással zárulhat...!
BrannBergennek illene felébrednie a mély álmukból és ma megteszik az első lépést a 2helyes" út felé...!
Grindavik talán megszerzi az első győzelmét és ezzel az első pontjait...!
AtléticoMineiro behúzza a győzelmet és a 3 pontot...!
Botafogo 1 pontot otthon tart...,de akár mind a 3 is odahaza maradhat...!
Chicago nehezen is,de elveri a PHILt...,igaz az X. is benne van a pakliban...!

Hajrááááááá

tipptop 2010.06.06. 13:55:32

@bela7719:

Béci,

Inter nyerhet, de 3esélyes
Vallecano H
Levante XV
Brann max x, de inkább V

Atletico MG is inkább XV
Chicago h
Botafogo bukik

Nálam fixek:

Roosenborg, Staabek, valarenga, OLd grenland Vallecano, Nadal,Santos,
Meglepi: Atletico GO H, HJK 0-1) X,

bela7719 2010.06.07. 06:24:08

JóReggelt!

@tipptop: szia Gyuri!
Hála Istennek jöttek a gondolataim és elég jól nyertem tegnap...!:-)
Nagyon rámfért és remélem továbbra is fenntartom ezt a tendenciát...!:-)
A 2 FIXem a Brann Bergen és Inter Turku volt...!:-)

Remélem Te is nyertél és összejött valami MIXsiker...!?!??

Hajrá

tipptop 2010.06.07. 11:24:38

@bela7719:

Szép volt Béci!
Jók voltak a tippek!
Nálam is egy hibapontos lett, amit írtam, a nyavalyás Staabek vitte el a telitalálatot.
Jött a két "meglepi" tippem is!
Végül a bénázásaim ellenére (szokásos egyen ment el) is, sikerült egálban tartanom a hétvégét!
220 JJK Jyväskylä - Inter Turku 1. félidő eredménye V 3.05 0-3
222 Turku PS - Mariehamn D 3.25 1-4
216 *(0-1) Helsinki JK - Jaro D 3.30 2-2
244 Grindavík - ÍBV D 3.05 1-2
3/4
Eredő odds: 126.35388
Tét: 100 Ft

83 *(0-2) Franciaország - Kína V 2.35 0-3
98 *(0-1) Szlovénia - Új-Zéland H 2.06 3-2
122 Omiya Ardija - Cerezo Osaka D 3.10 2-1
123 Vegalta Sendai - Nagoya GE H 2.25 0-0
124 Vissel Kobe - Yokohama FM D 3.15 1-1
4/5
Eredő odds: 212.24214
Tét: 100 Ft

202 Fluminense - Vitória H 1.37 2-1
205 Gremio Prudente - Atlético GO H 1.58 1-0
235 Németország - Bosznia-Hercegovina H 1.25 3-1
249 Hollandia - Magyarország: A mérkőzésen 0 vagy 1 (H), 2 vagy 3 (D), 4 vagy több (V) gól lesz V 2.02 7 gól
208 Ceara - Avai H 1.90 2-0
211 Cruzeiro - Santos H 1.90 0-0
217 Palmeiras - Flamengo H 1.80 0-1

Eredő odds: 151.51207
Tét: 100 Ft

Ez fájt a legjobban:
216 *(0-1) Helsinki JK - Jaro D 3.30 2-2
219 JJK Jyväskylä - Inter Turku V 2.47 0-3
241 Valerenga - Haugesund 1. félidő eredménye H 1.97 3-0
234 *(0-1) Rosenborg - Kongsvinger H 1.45 4-1
229 Odd Grenland - Hönefoss H 1.36 1-0
246 Brescia - Cittadella H 1.65 0-1
212 Rayo Vallecano - Cordoba H 1.65 3-2
214 Cartagena - Hercules D 2.85 0-0
213 Real Union Irun - Levante V 2.10 2-1

Eredő odds: 515.96005
Tét: 200 Ft

202 *(0-7,5) Brose Bamberg - Skyliners Frankfurt V 1.74 63-72,5
205 *(0-5,5) Milano - Caserta V 1.82 66-72,5
211 *(0-5,5) LA Lakers - Boston V 1.82 94-108,5
220 Connecticut - San Antonio H 1.39 81-68
221 Minnesota - Indiana V 1.64 51-89
222 Seattle - Phoenix H 1.54 97-74
244 Santos - Vasco da Gama H 1.35 4-0
238 Brescia - Cittadella H 1.67 0-1

Eredő odds: 45.61647
Tét: 300 Ft

Ez jött azért:

141 *(0-2) Hollandia - Magyarország H 1.98 6-3
98 *(0-1) Szlovénia - Új-Zéland H 2.06 3-2
22 Olaszország - Mexikó 1. félidő eredménye H 2.21 0-1
34 *(0-1) Németország - Bosznia-Hercegovina H 1.70 3-2
83 *(0-2) Franciaország - Kína V 2.35 0-3
158 USA - Ausztrália: A mérkőzésen 0 vagy 1 (H), 2 vagy 3 (D), 4 vagy több (V) gól lesz V 3.05 4 gól
134 Jug Dubrovnik - Mladost Zagreb 1.m. H 1.24 9-8
6/7
Eredő odds: 489.08699
Tét: 100 Ft

250 Santos - Vasco da Gama H 1.32 4-0
225 Kaposvölgye - Siófok V 1.40 0-1
233 Rosenborg - Kongsvinger H 1.15 4-0
202 R. Söderling - R. Nadal V 1.16 0-3
240 Valerenga - Haugesund H 1.43 5-2

Eredő odds: 3.52528
Tét: 1000 Ft

173 Washington - Atlanta D 12.00 75-75
174 Chicago - Tulsa D 14.00 95-70
158 Chicago - Philadelphia H 1.60 2-1
157 Los Angeles - Houston H 1.73 4-1
156 Vitória - Atlético PR H 1.68 1-0

Eredő odds: 1525.78944
Tét: 100 Ft

A totózóban még jött pár ezres, de ott is majdnem minden egyen úszott.

Mára Gasquet, Baghdadis, CSZKA
Meglepire: brazil fi. X (ez csak viccből), KUPS V,

bela7719 2010.06.07. 14:33:27

@tipptop: Köszi Gyuri!!!
Jók voltak hála Istennek!
Sajnálom a Stabaek buktát...pedig neked is nagyon jól megvoltak a FIXeid...!
A nyereményekért és a kosár X.-ért NAGY Gratulációm!!!
Az Inter Turku meccs nagyon tetszett...nagyon,de nagyon éreztem a 2-est és mindenhova megjátszottam...ahova meg nem ott félidő 2-esbe...!:-)
Ajándék ODDSok voltak...!:-)

Mára a KUPSod érdekes tipp...szerintem nem lesz 2-es...!
A teniszek jók lehetnek a CSZKA meg lehet h ma nem nyer...,de nem értek hozzá...!:-)
A Brazilok meg sztem nem nyernek nagy különbséggel...talán 2:0 oszt jónapot!:-):-):-)

Mára:

MyPa szerintem nyer,de akár a Döntetlen is benne lehet a meccsben...és a 2-3 gól sem hülyeség...Vps-Haka meccs lehet egy 0:0-ás Döntetlen...!
Haukar-Breidablik meccs sötét ló...akár lehet 0:2 vagy 2:1 is a meccs,vagy valami ilyesmi,így 2-3 gólba húztam...A Stjarnan-Keflavik meccsre ugyan ez a gondolatmenetem,2-3 gól...míg a KRt nyeretem a gyenge Valur ellen...!

Hajrááá

stafi 2010.06.08. 04:53:35

Sziasztok!!

Tegnap hosszú idő után végre nyerhettem volna, de nem adtam fel a már kitöltött szelvényt :((((((
Na ez az Én formám :(((((

Hajrá!!!

bela7719 2010.06.08. 09:43:38

sziasztok!!!

Tegnap nem jött össze...,de a lényeg h nem másztam bele...!!!
Majd ma...!:-)

@stafi: szia Cimbikém!!!
Nagyon sajnálom ezt a kis "balesetedet"...kár érte...,de fel a fejjel és a ma összehozott szelvénnyel pedig egyenesen bevenni a Lottózót...!!!
HajráHajrá

bela7719 2010.06.08. 18:45:39

Hahhóóóóóóóóóóóóóóóóóóó

Igen csak kivagyunk halva...:S:S:S
Remélem azért a VBre összekovácsolódunk...MINDENKIRE szükség VAN!!!

Mára:
Savona-Recco meccsre X. a tippem,de benne lehet egy esetleges hazai siker,persze ha a vendégeket bajnokká avatnák se kell meglepődni...!
Zadar-Cibona találkozóra a DÖNTETLEN az abszolút tippem és megérzésem,viszont a Zagreb akár ki is egyenlíthet...Milano-Caserta is X...!
Bohemians ma nem nyer,de 1 ponttal hazatér...a Drogheda 1 pontot elcsen az esélyes Shamrock otthonából...a Dublin-Sligo meccsre is Döntetlen a gondolatom...!

Hajrááá

stafi 2010.06.08. 20:06:24

@bela7719: na cimbi!!!Szia!!!

Szerintem a Bohemians, Cibona és a Boston nyer, a portugál meccs hendivel már OK, és még kell a spanyol meccs hendivel!!!!

Most már igyekszem egy kicsit sűrűbben jelen lenni!

Hajrá!!!

bela7719 2010.06.08. 22:05:30

@stafi: Csáóóó Cimbi!
Cibona nyert...így van...,de nekem azon a szelón már elment más,így Qka...!:-)
NBAt nem játszottam...!
Portugál tippedhez Gratula és szorítok a Spanyol 2 gólos sikeredhez...,de sztem vagy 0:0 vagy 1:1 vagy 2:1 lesz a meccs...,de ne legyen igazam!!!
Nagyon hajrázok neked!!!;-)

Remélem is hogy leszel sűrűbben...!!!!
Kutyus teljesen rendbe jött??
Az asszonykád,hogy van???
Póker megyeget a neten???
Pecázás???:-)

Hajráááá
:-)

bela7719 2010.06.08. 22:53:39

@stafi: Na a Spanyolok vezetnek 2:0ra a félidőben és szurkolom neked tovább!!!:-)
hajráááááá

Nekem ma is összejött hála a jó Istennek...!!!
Este tettem fel egy 3-as fogatot csak GÓLokra 3 ÍR meccsre és eltaláltam őket...!:-)
Úgyhogy pluszba zártam a napot aminek nagyon örülök!:-)
És annak pláne h GÓLokkal nyertem pedig azokhoz nem nagyon értettem...és nem is értek,de ha jön a megérzés!!!:-)

Viszont ma megfogtam a Bohemians és a Shamrock "blamáját" mivel mind a 2 csapat meccsét X.re éreztem és tettem,de sajna a kosár X.-ek és a Vízilabda X. elment...,de sebaj!:-)

Jah és a VB-re az első szelvényem:

Dél-Afrika - Mexikó X. 3,10
*(1-0)Uruguay - Franciaország H. 1,68
Dél-Korea - Görögország H. 2,63
Argentína - Nigéria H. 1,41
Szerbia - Ghána H. 2,03
Odds:39,2

:-)

tipptop 2010.06.08. 23:18:47

@bela7719:

Mexikó inkább hendis v
Dél-Korea hendis H
szerbek meg leégnek

bela7719 2010.06.08. 23:21:44

@tipptop: hahóóó!
Dél-Koreát meg fogom tenni hendis Hááá-ra is...2:0-át érzek a mérkőzésre...!!!:-)
5,55-ért...:-)
A rendezőt nem hinném,hogy megveretik...1:1 a tippem...!
De veszélyes meccs lesz és az egész csoport...!:-)
Szerbek meg nálam az egyik meglepetéscsapat...!:-)
Szerintem jók lesznek!

bcsabesz 2010.06.09. 09:01:58

Üdvözletem Uraim!

Azért örülök, hogy nem halt ki az oldal, tőlem nem így lenne!:SSSSS Srácok nem tudom mi lesz...de valami történik velem eddig nem telt el nap, hogy be ne kapcsoljam a masinám, immár két napja nem tettem...:(

Gratulálok mindenkinek aki nyert!:)

@bela7719: Szia Tesó! Azért én is figyelgetem, nézegetem, a csoportmeccseket...az Unibet készített egy oldalt ahol "le lehet játszani" az egész VB-t, a csoport meccsekre tippelhetsz, majd ebből a rendszer kikreálja a csoport végeredményét, majd ha ezzel megvagy beosztja az elő-közép döntő(k) meccseit...nagyon komoly. Hja, és ha beregelsz az Uni oldalára még nyerhetsz is "tippjeiddel"! Ha kíváncsiak vagytok itt >> worldcuppredictor.unibet.com/index.php?gid=267&lang=hu&action=logout&url=home.html találjátok! HAJRÁ!

@stafi: Szia Dani! Ég a pofám, mint az állat, de még nem válaszoltam a mailedre...:S Tudom a bűnöm, igyekszem orvosolni! Nem tudom Te tudtál-e pecázni az elmúlt időben, nekem vasárnap volt egy kósza ötlet, hogy menjünk ki ide a műanyag tóra (Lencsésre), leégtünk, mint állat, de voltak annyian...hihetetlen. Kb, kint voltunk 5 órácskát, az elején nem nagyon fogtunk semmit, majd jöttek a jól bevált pelletek, jöttek is sorban, így a vége két bottal (egy nekem, egy sogimnak -egyszerűen nem volt hely ahova dobjunk, hihetetlen tumultus volt!) 8db bajszos, volt két 4-5kg körüli is!:) Remélem neked is rendbe jöttek a dolgok, mert ha jól emlékszem olvastam, hogy a kutyusokkal volt egy kis baj...:(

Mindenkinek kívánok szép, nyereményekben gazdag napot mára is...
Este lehet leszek, de ez nem biztos...most go meló...sziasztok!:)

bela7719 2010.06.09. 15:22:33

@bcsabesz: szia Tesó!!!
Életben tartom az oldalt...:D:D:D:D
Jajj Csabeszom nem tom mi történt Teveled,de remélem mihamarabb helyre rázódsz és minél többet jelentkezel...szükség lesz rád is a VB alatt meg persze máskor is...!!!:-)
Jó kis közös szelvényeket tudunk majd gyártani a VBre...!
Köszi a Gratulát és a JóKívánságokat...!:-)
Erre az Unibetes "sorsolásra" majd ránézek és lejátszom okosba a meccseket...!:D:D:D

Na ha leszel akkor este dumálgatunk!
Addig is minden jót!!!

Mára:
Brose Bamberg nyerhet,de a Döntetlen is meg van játszva...!
A Horvát vízilabda meccs óriási rangadó és presztízs meccs,ezért is Döntetlenre vettem a végeredményt,de benne lehet a hazai csapat győzelme is...!
Éjszaka az NHLben meglehet a Döntetlen,de a PHILnek rákell mennie a győzelemre,hogy kiharcolják a 7. mindent eldöntő meccset...!
A Norvég Kupát nem nagyon néztem,de ez a Bryne okozhatna meglepetést...!
Fehéroroszoknál sok X. is lehet,FcMinszk-DinamoMinszk ; TorpedoZogyino-DinamoBreszt,de a többiben is benne van a REMI,viszont a Nyeman megszerezheti első hazai győzelmét,de nehéz lesz,X-es...!
MLSben is az X.ek játszhatják a főszerepet...!

hajráHajrá

Stafikám Gratulálok a nyereményedhez...a Spanyolokat nagyon jól szurkoltam neked...!:-)

Zolika85 2010.06.09. 16:03:34

Szevasztok!

@bela7719: Nálad mindig, minden ligában az "X a várható és reális" eredmény :D :D :D :D

Amúgy hosszú idő után unalmamban, míg vártam a kocsi műszakijára, adtam fel egy "kamut" :)
Íme:

129 Belshina Bobrujszk - BATE Boriszov V
139 Follo - Lilleström V
158 Sandefjord - Moss H
175 Vejle - Viborg H
176 Panszerraikosz - OFI H

Mindenféle tabella böngészés és gondolkodás nélkül! Hátha belenyúlok :)
Mindenkinek sok pénzt ;)

stafi 2010.06.09. 18:23:58

sziasztok!!!

a mai meglepim a finn kupa XXXX-e!!!! 5,75-ért, ehhez tettem két norvég kupát: Bodö-Glimt H 1,57, Konsvinger H 1,45, plusz a torino meccsre 2-3 gól 1,93
summa-summárum: 200Ft-->5.055Ft

@bcsabesz: igen-igen, tartozásod van :DDDD, a kutyus is jól van-hétfőn megyünk varrat szedésre
szombaton lógattam Én is kb.3 órát, de nem jött csak néhány karika, dévér meg ezüstkárász
19.-én egyesületi horgászverseny... itt az újabb esélyem a bizonyításra :DDD

hajrá!!!

stafi 2010.06.10. 05:16:26

:DDDD egy meccsem sem jött :DDDD

Hajrá!!!

Még egy nap van és itt a VB!!!!!

Sanyi 32 2010.06.10. 10:52:56

Itt a VB!:) Sziasztok! Üdvözlet Mindenkinek!

Dél Afrika-Mexiko: 2-3 gól
Uruguay-Francia V
Dél Korea-Görögo. D
Argentína-Nigéria Hendi H
Anglia-USA Hendi H (rezgős lesz)
Szerbia-Ghana D

Sok alkalommal a nyitó meccsek egy gólósak szoktak lenni, s szerintem ez most változni fog.

Kalappal Mindenkinek! Magam részéről az iwiw-en is beszáltam a versenybe. Jó móka lesz, az is!

bela7719 2010.06.10. 13:57:16

HaliGaliGálok

Holnap megkezdjük...megkezdjük a PÉNZnyerést és a nyár legjobb szórakozását!!!:-)))
Már nagyon izgatott vagyok!!!
Megvannak a csapataim...az ellen csapataim...tippjeim is készülődnek...a sörök be vannak hűtve...:D:D:D
Egy szó mint száz...Nagyon jó VBt várok!!!

@Zolika85: haliiii
Jól beszélsz Zolikám...Nálam az X. fizet és az X. a realitás...!!!:D:D:D
Hajráááá

@Sanyi 32: Üdvözöllek Sanyi!
Látom készülődsz Te is a VB-re!:-)
Szerintem hibásak a tippjeid...legalábbis én ellened játszok pár meccsen...!
Dél-Korea nálam NYERŐ,minimum 1 góllal...2:0 ; 1:0 vagy szélsőséges esetben a 0:0-ás végeredményt tudnám elképzelni(DE nem hiszem)!!!:-)
A Dél-Afrika meccsre 1:1 a tippem így jó az a 2-3 gól...!:-)
Uruguay NEM fog kikapni a csapatként nem működő és egy balfasz edzővel a kispadon...1-es...vagy X...Szerintem!!!:-)
Argentína elveri Nigériát...1:0 vagy 2:0-ra...!
Anglia remélem nyer...hisz nekik szurkolok,de vannak tartásaim az ellenféllel szemben és valamiért X.-et érzek,de nagyon ne legyen igazam és legyen HENDI Háááá a meccs...!:-)
Szerbia elveri 2:0 ; 3:0-ra a gyenge Ghánai csapatot...!:-)

HajráHajrá

aaarpi 2010.06.10. 15:25:25

Szép Jónapot Uraim!!!!!!!!!!

Elnézést hogy az elmúlt időbe nem jelentkeztem,de kicsit megcsúsztam a vizsgákkal,és volt dolgom bőven!DE a tegnapi nap befejeztem a vizsgaidőszakot sikeresen,így már azt csinálok amit akarok!!!nyugi van végre!!! A VÉBÉ idejére szabaddá sikerült tenni magam,úgyh belecsapok a lecsóba!!:) és ahogy olvasom szépen mindenki visszatér a Teambe,újra menni fog a közös értékelés!!!remélem!!:):):) és ahogy Béci írta: HOLNAP MEGKEZDJÜK!!:):):):) ez nagyon tetszik!!!:)
És én ehhez a mondathoz ezt kapcsolnám: Amit megkezdünk,azt véghez is visszük!!!!!
a felkészülési meccsek alapján,meg amúgyis én ezeket várom ezen a a 3 napon:

Dél-Afrika - Mexikó D
olyan 1-1es vagy 2-2es döntetlen tudok rá elképzelni

Uruguay - Franciaország H v D
sztem se fog kikapni uruguay,sajnos a franciák ezen a vébén is bukdácsolni fognak,vmi nem stimmel ott... az (1-0)-ás hendis fogadásba simán lehet rakni Forlánékat

Anglia - USA H

az angolok húzni fogják a meccset,és sztem csak egy góllal,a hendis D engem nagyon csábít:)

Dél-Korea - Görögország H v D

a kicsi koreaiak nem fognak kikapni sztem,mert elég masszívnak tűntek eddig nekem,így sztem nyerhetnek is,de inkább D gyanús a meccs

Argentina - Nigéria H
sztem ez egyértelmű

Algéria - Szlovénia
foggggalmam nincs,ezt hanyagolni fogom:)

Szerbia - Ghána H
úgy érzem szerbek jók lesznek idén,és megverik ghánát!

Németország - Ausztrália H
a németek is jók lesznek,tetszik ez a fiatalitás dolog ott,és sztem a vébé felfedezettje Marin lesz!!!ezt a kötelezőt húzni fogják!

egyelőre így állok ezekkel a meccsekkel!!

bela7719 2010.06.10. 15:35:50

@aaarpi: szevaaaaaaaaaaaaa Árpiiiiiiiiiiii!
Gratulálok a SIKERES vizsgáidhoz!!!
Nagyszerű!
A Te gondolatmeneted mégJOBB...,csak mert ÍGY igy LESZ!!!
Egy sikeres HÓNAPot kell lezárnunk!!!
Együtt menni fog...megbeszélünk minden meccset és hozzálátunk a pénzkereséshez!:-)
A meccseiddel teljesen egyetértek...Minden meccsre amit felfírkantottál ugyan az a meglátásom...!!!
Teljesen!!!
Az Angol hendis Dééé is nagyon fain...Dél-Koreában én nagyon bízom...!
2 esélyekben nagyon jól lehet játszani és nyerni!!!!

Első NAGY szelvényemnek ezt gondolnám (de még át fogom gondolni)

-Uruguay 1-x
-Dél-Korea 1-x
-Argentina
-Szerbia 1-x

4 feletti odds és 5 ezerrel sztem nagyon kecsegtető...!!!
Szerintem ezt meg fogom játszani és NYERNI fogok vele!!!
:-)

Persze majd várom a véleményeiteket a gondolataimra...!:-)

HajráHajrá

aaarpi 2010.06.10. 18:48:59

@bela7719: köszi szépen!:) neked mikor lesz szóbeli???készüljél ám arra is!!:)
örülök h sokba egyetértünk,én is megfogom játszani ezeket mindenképp,alkotni kell most,azért itt a vébén sztem nem lesz semmi bunda,tiszta csapatok fognak játszani!!nekem teccik a szelód!!:):):)

amúgy számomra külön öröm h végre belerakták a tippmixműsorba a h 2,5 gólnál több,vagy kevesebb gól lesz...ezeket is rakni fogomaz tuti!!!:):):)

bela7719 2010.06.10. 19:58:04

@aaarpi: Hahóóóóóó
Most volt az uccsó salak bajnoki meccsünk...0:3-ról felálltunk 3:3-ra és 4:4 lett a meccs...1 gól és 2 gólpassz...!:-)
7végén 3 gólt és 1 gólpasszt adtam és nyertünk 4:3-ra...csak a baj,hogy a tarcsiba...:S:D
De a nagycsapat nyert 8:1re és ha nyerjük a 2 meccsünket akkor Bronzérmesek vagyunk!:-):-P
Szóbeli...21...24-ig...!!!
Még semmit se készültem...meg sincs mind a 80 tétel...,de majd csak lesz valami...!:-)
Majd holnap NEM...talán szombat délelőttől minden délelőtt tanulgatok valamit...,mert délután VB...:D:D:D
Ma éccakára meg megyek melózni,így hnap hulla leszek...és meccsek...meg lehet bulizunk egyet...így a vasárnap lehet a kitűzött időpont...,de akko meg meccsem...így majd hétfőtől tanulok...xdxdxdxd
:D:D:D:D::D:D:D
Jajjj érdekes lehet most ezt olvasni...xdxdxd
Örülök,hogy tetszenek a tippjeim és remélem Te is megjátszod őket és együtt nyerünk egy rakat pénzt...:D:D:D:-)))
Szerintem se lesz BUNDA...ami korrekt lesz...!!!
A 2,5 gól felett/alatt jó ötlet...!!!
1-2 meccsre...vagy a 2esélyekre rá lehet majd pakolni nagyobb összegeket...!!:-)
HajráHajrá!!!!

Legyen +100 ezer a kitűzött CÉL...!!!:-)
DE +50 mindenképpen...:D:D:D
Hajráhajrá

;-)

Megyek melóba!!!
Jók legyetek!!!
Holnap jelentkezem!!!
Páááááááááááááááááááá

Zolika85 2010.06.10. 21:20:40

Sziasztok!
Látom nagyban mennek a tippek a VB első napjaira :) Hét én is közzéteszem a "megérzéseimet" :)

06.11.
Dél-Afrika - Mexikó 1:2
Uruguay - Franciaország 1:1

06.12.
Dél-Korea - Görögország 1:0
Argentina - Nigéria 3:0
Anglia - Amerikai Egyesült Államok 2:0

06.13
Algéria - Szlovénia 0:0
Szerbia - Ghána 3:1
Németország - Ausztrália 2:1

Hajárhajrá :)

stafi 2010.06.11. 05:10:24

Sziasztok!

Tegnap hazavágott a Haka :(((((
Mára ezeket gondoltam, szerintetek?????

Jaro-JJK 4 vagy több gól 2,95
D.Afrika-Mexiko 2-3 gól 1,93
Francia siker 2,01 v. 0-1 gól

Hajrá!!!!!

16.00-kor rajtol a VB!!!!!!! :DDDD

bela7719 2010.06.11. 07:48:17

JóReggelt Vietnám!:-)
Munkaidő lejárt...reggeli és kávé megvolt...GreenTubi betárazva...lassan VB...baj már NEM lehet...!:D:D:D
@Zolika85: Lesznek helyes tippjeid...!:-)
Hajrá

@stafi: Dél-Afrika 1:1 lesz így jó a 2-3GÓL...,de a Franciák nem nyernek...!!! ezt felejtsd is el!:-)
Hajrááá

Sanyi 32 2010.06.11. 09:29:17

Beindultunk!:))

Sziasztok! Üdvözlök Mindenkit!

Úgy látom a francia győzelem nálatok meglepi lesz!? Hajlok arra, hogy igazatok lehet, de ez a szelvényem már játékba ment. Ez van.
Zolika tippjei rohadt jók!

Titokban csomó x-es meccsre is gondolnék. (bedobok ma egy X-es szelót, kombiba)
Pl:
1. Franciák (Zolitól)
2. Görögök (magamtól)
3. Algéria (Zolitól)
4. Német (betonos X, álmodtam)

3/4-ben 1200 -ért.

Kalappal Mindenkinek! Megyek nyaralni szombattól, így csak jővőhét csütörtökön leszek gépnél, de azért egyszer-egyszer megszököm majd lottozóba...

bela7719 2010.06.11. 09:39:35

@Sanyi 32: szia Sanyi!!!
Nagyon sok sikert a szelvényedhez és jó időt a nyaraláshoz!!!
Érezzétek jól magatokat!!!!
Néha azért szökj meg...hogy felvedd a nyereményt a Lottózókban...!:-)

Add fel a bombaMIXemet...:D:D:D

Dél-Afrika-Mexikó DÖNTETLEN
Uruguay-Franciaország HAZAI
Dél-Korea 2 góllal veri Görögországot
Anglia 1 góllal veri USAt
Szerbia 2 góllal veri Ghánát

3/5-be szándékozom feladni...!!!:D:D:D

HajráHajrá!!!
Minden jót!!!!
;-)

Sanyi 32 2010.06.11. 10:41:16

@bela7719: Barátom!

A Francia meccsel nem tudsz meggyőzni. Most nézem a neten, hogy össze lehet rakni a franciák kezdőjét. Ha Domenech rám hallgat és úgy küldi pályára a csapatot, ahogy én gondoltam, akkor sima ügy lesz. :)

Előre: Anelka; Govou
Középre: Diarra;Toulalan;Maoluda;Ribery
Hátra:Sagna;Gallas;Evra;Abidal
Kapus: Loris

Ghana-t sokan leírjátok, sztem nem olyan rossz az, igaz a szerbek most jól muzsikálnak, épp ezért X-re gyanakszom. Ettől függetlenül Hajrá!
Dél Korea pedig ügyes gyerekekkel van tele, de egy nagyon masszív védekező csapattal játszanak (görög), ami magával hozhatja a szép kerek: 0:0

Akárhogy is alakul, a lényeg végre, hogy kezdődik. Kívánom, hogy jöjjenek a meccseid. Ma még este jelentkezem!

Üdv: Sanyi

Zolika85 2010.06.11. 11:36:14

Hejhóóóóóóóó :D

Na ma indul a buli!Mixi terén max a többnapos szeló él, hisz a VB alatt semmi más nincs!De azért lesz miről dumcsizni itt :)
Remélem mostmár én is aktívabb tudok lenni!
A mai két meccsre kíváncsi leszek!A nyitó meccsen annak szurkolok, hogy jó meccs legyen, a második meccsen meg Uruguay-nak :)
Tippelni még nem tippeltem sem mixin sem neten!

@Sanyi 32: Remélem nem fognak a tippjeim szegényebbé tenni...azokat én úgy gondolom, de a VB-n bármi lehet! (most előre megpróbáltam menteni magam :D :D ) HAJRÁÁÁÁÁ :)

@bela7719: Kalappal a szelódhoz Töki :D ;)

És MINDENKINEK SOK SOK NYEREMÉNYT!!!!!!!!

Philippe 2010.06.11. 11:52:10

Sziasztok!

Mindenkinek szép napot és még ennél is sikeresebb tippmixelést kívánok..-nem csak a mai napra-..legalább az egész VB-re :)

Mai tippjeim:

-Valamiért mind a kettő mai meccsre döntetlen érzek,vagyis inkább gondolok..mert ha azt mondanám rá,hogy érzem,az nálam biztosabbat jelentene..De ezekben azért nem vagyok biztos,csak egy nagyon kicsit,a döntetlen fele hajlok,mind a két meccsel kapcsolatban.

Egy kis véleményezés:

.:.Dél-Afrika - Mexikó.:.

-Dél-Afrikát leginkább a Konföderációs kupa alkalmával volt szerencsénk megismerni(szerintem az előtt Ti sem nagyon láttátok meccseiket,de ha mégis,akkor elnézést..) :)

-Persze játékosaikat 1-2-őt ismerhetünk már egy ideje..Talán közüllük is a legismertebb és az egyik legtehetségesebb is.:. Steven Pienaar,aki az Evertonban játszik.Mellette még,aki ismerős lehet,a Portsmouth játékosa,Aaron Mokoena.Igazából itt ki is fogytunk az "ismert" játékosokból,mert rajtuk kívül még van 5 játékos akik nem otthon játszanak,a többiek mind a hazai bajnokságban szerepelnek.Három játékosra azért felhívnám a figyelmet még,akiktől mindenképpen többet várok..az egyikük: Teko Modise,aki hazája bajnokságában,az egyik legnagyobb klubban játszik,az Orlando Piratesben..és rögtön jön akkor a második játékos,aki előbbi "barátunk" nagy riválisa..legalább is csapatikat nézve.(erről kicsit később..)..Szóval második játékos: Siphiwe Tshabalala,ha jól emléxem Ő egy szélső középpályás,nagyon gyors,nagyon ügyes kis játékos,a Kaizer Chiefs csapatában keresi kenyerét.Harmadik játékosunk pedig, MacBeth Sibaya,aki a Rubin Kazanyban játszik.

-Szóval az említett 5 játékostól várok leginkább "csodát",meglátjuk mire lesz elég,meddig lesz elég a hazai csapat... :)

-Amit fentebb említettem,a két rivális csapatot Dél-Afrikában,róluk csak pár szó,bár sok köze nincs a VB-hez :) Szóval e két csapat az Orlando Pirates és a Kaizer Chiefs,ősi riválisok,ha jól figyeltem,ez a két csapat adja a legtöbb játékost a VB keretbe.Ezt csak egy kis érdekesség gyanánt írtam le :)

-Még annyi,visszatérve a Konföderációs kupára..ugye leginkább ott láthattuk Dél-Afrikát,ott ami leginkább megmaradt bennem,hogy egy gyors és mindenképpen támadó focit játszó csapat az "övéké".Néha kissebb zavar volt észlelhető náluk,belehet ezt tudni a nemzetközi mérkőzések hiányának,mármint a komoly téttel bíró meccsek hiányának,és egy két játékos rutintalanságának.Azt hiszem,hogy ha azóta sikerült ezeken a dolgokon javítani,és megmaradt a szimpatikus gyors,támadó focijuk,akkor még a csoportból is továbbmehetnek,ha a Dél-Afrikai istenek is úgy akarják :) :)

Mexikó:

-Mindig azt lehet "hinni" róluk,hogy nagyon kis kemény,erős csapatuk van,de valami mindig hiányzik..pedig játékosaik is megvannak mindig a jó eredményekhez,jó szerepléshez,mint pl: - G.Ochoa , C.Salcido , R.Marquez , R.Osorio , H.Moreno , Guardado , Guillermo Franco , C.Blanco , Carlos Vela , Giovani dos Santos...Ők mindenképpen erősségei a válogatottnak,de kérdés,hogy ennyi jó játékossal miért nem sikerül "maradandót" alkotnia Mexikónak?!..Szerintem leginkább annak tudható ez be,hogy csapatként nincsenek egyben,csapatként nemtudnak olyat produkálni mint pl egyénileg,mert sokan,egyénileg..sok más focistával felveszik a versenyt,a legjobbakkal..de csapatként már nem megy úgy..

-Pár játékos akit nagyon hiányolok a keretből: - Omar Bravo , F.Fonseca , J.Borgetti

-Mexikó játéka is amúgy elég kiismerhetetlen,mert hol nagyon gyengén szerepelnek,hol pedig az amúgy tőlük megszokott kemény,látványos focit hozzák...Hát reméljük az utóbbit fogjuk látni a VB alatt...

Végül még annyi,hogy ugye írtam,hogy döntetlent várok erre a meccsre,de ha csak úgy mondani kéne mindenképpen valamit erre a meccsre,akkor egy nagyon kis "valami" miatt,Mexikó győzelmét mondanám,de nagyon kíváncsian várom a hazaiak játékát,mert ha azt hozzák amit már láttam tőlük,csak még egy kicsit ezt jobban,komolyabban,rutinosabban,akkor pedig..nagy fejtörést okozhatnak bármelyik másik csapatnak,a csoportban...

Philippe 2010.06.11. 12:10:42

.:.Uruguay - Franciaország.:.

-Máskor talán nem lenne ennyire kérdéses és nehéz ennek a meccsnek a megtippelése,sokan rávágnánk,hogy "sima V"...De most ezt nagyon nem állná meg a helyét...
-A Franciák amúgy sem a legszebb focit játszák mostanában,ami szerintem mindenképpen élvezhető volt tőlük,az a 98-as VB-n és a 2000-es EB-n volt...Azóta..hát nem is tudom...
-Ami mostanában tart náluk,én betudom a "csodálatos" szövetségi kapitányuknak...Szerintem botrány amit Ő művel a válogatottal,szerencsére a VB után már nem ő lesz ott.
-A Franciák olykor-olykor,de egyre gyakrabban már,elég botrányosan szerepeltek és szerepelnek..Ott volt pl a selejtezők alatt elszenvedett nagy Szerb zakó...Akkor a pótselejtező,ahol megérdemelték volna,hogy ki se jussanak,bár Franciák kellenek a VB-re,de nem ilyen Franciák :/ Akkor hiába barátságos meccsek..de amiket műveltek mostanában..Kína ellen is a vereség..Hát érdekes..
-Máskor,ha EB,ha VB..a Franciákat mindig esélyesnek tartják,ezzel én is így vagyok,de most...ahogyan nagyon sokan,én azt is nagy dolognak tartanám,ha a csoportból tovább mennének...
-Játékosaik alapján kötelező lenne tovább menni is,és még legalább a negyeddöntőig eljutni,de ez már nálam,tényleg esélytelen...

Uruguay.:.

-Nagy múltal rendelkező válogatott,de az utóbbi években elég gyengén teljesítenek...Őket egy középcsapatnak tekintem egy VB-n,pedig egy negyeddöntőig meglenne az esély,hogy eljussanak,de persze sok másik csapat is van rajtuk kívül,akik rendkívül erősek,és nagyobb erőt képviselnek.De a csoportból való továbbjutásra,mindenképpen megvan az esélyük,szerintem...Ha ma a Franciákkal megbírkóznak és esetleg egy győzelmet elérnek,akkor nálam biztos továbbjutók,de még döntetlen esetén is nagy esélyük van rá,de akkor legalább ugyanúgy oda kell majd figyelni,az "elvileg" gyengébb Dél-Afrikára és a kb. ugyanolyan erőt képviselő Mexikóra...

-Ezen a meccsen is leginkább döntetlen tudok elképzelni,de "titokban" várom a Franciák feltámadását és egyben győzelmét...

Philippe 2010.06.11. 12:15:58

Még a szelvényem kérdéses,hogy hogyan fog kinézni,de már azért kikövetkeztethető...

Este,ha van rá "igény",akkor írok..és minden nap,a soros 2 meccsről,és ha valóban van rá igény,akkor próbálok minnél jobb,áttekinthetőbb és aktuálisabb írásokat készíteni.

Béla!!! :D Láttam,hogy 1-2 hozzászólásodban nagyon nem szimpatizálsz a Ghánai csapattal..ezennel szeretném őket megvédeni :D Egyik favorit csapatom a VB alatt :D ..és a legtöbbet várom nagy kedvencemtől,Kevin Prince Boatengtől,csak kapjon sok játéklehetőséget :) és Bélám,máris a negatív véleményed,átmegy pozitívba :D

Philippe 2010.06.11. 13:43:29

Előző hozzászólásomat,ez a pár mondat most "ütni" fogja,egy meccsel kapcsolatban...mégpedig a Szerbia-Ghána meccsre gondolok itt...Mert valamiért nálam egyre inkább a Szerbek győzelme "érik",nagyon azt érzem...De ettől függetlenül Boatengéknek fogok drukkolni,de egy ilyen szelvényt egészen biztosan feladok:

-Dél-Afrika - Mexikó..D..
-Argentína - Nigéria..H..
-Algéria - Szlovénia..V..
-Németország - Ausztrália..H..
-Szerbia - Ghána..H..
-ezt az 5 meccset kombiba,nagyobb összeggel,az 5 meccsből csak kettőnek van 2-esnél kevesebb oddsa,a többinek 2-es odds körüli.

aaarpi 2010.06.11. 14:35:09

Szép Napot kívánok!!!

@Philippe: szia Szabi! köszönjük az elemzéseket a meccsekkel kapcsolatban!én szivesen olvasnám minden nap ezeket!!!sőt én is fogok írni észrevételeket,gondolatokat a meccsekkel kapcsolatban...persze hosszabb formában!!!
Most olvasom a hírt h Gallasszal is össze van veszve Domenech,sztem elég durva helyzet lehet ott,mert csak ilyenekről hallani!és ez meg is fog látszani rajtuk véleményem szerint,meg eddig is látszott!!! Uruguayal kapcsolatban egyetértek veled! és én is inkább az Iksz vele hajlok!
a nemsokára kezdődő nyitómeccsen is Xet várok!!
így a mai mixem ez is lesz,megrakom D-re mind a két meccset!egy darab ezressel! majd később jövök még!!!mindenkinek sok sikert!!!

bela7719 2010.06.11. 14:42:53

@Philippe: szia Szabi!!!
Ghána ki kell,hogy kapjon és essen az idei VB-ről...:D
Gyenge csapat és sztem kiesnek!!!
De majd csak kiderül!:-)
Amúgy semmi bajom a gárdával,csak sztem nem jók és ennyi...!:-9
Hajrá Szerbia!:-)
Sok sikert kívánok a szelódhoz Szabikám!!!
tetszetős szelvény!!!

Az én szelóim:

A Sanyinak felvázolt 3/5...a már emlegetett 4 meccsem amiben 3 darab kétesély van és Argentina...na meg egy "gól"os szeló:
2-3gól a nyitómeccsen,under az URU meccsen,Dél-Korea szerez gólt,1. gól Argentína,Szerbia szerez gólt...!!!
ez lenne az 5ös hajtófogat...:-)

hajrá hajrá és köszönöm a szurkolást...!!!

:-)

VUVUZELA

:-):-):-)

Zolika85 2010.06.11. 14:58:56

Na akkor nekem is összeállt a netes ill. a mixis szelóm!
Netes:

Dél - Afrika - Mexikó Over 1.5 1,44

FF Jaro - JJK Jyväskylä
Gólok száma - Első Félidő Over 0.5 1,35

Uruguay - Franciaország
Összes Les Over 5.5 1,80

Ezt nagyobb téttel!

Mixi: (ezt alap téttel tettem meg mert elég mókás, de sosem tudni,nemde? :D )

Dél-Afrika-Mexikó 2. fi-ben lesz több gól
Uruguay-Franciao. 2-3 gól
Dél-Korea-Görögo. H
Argentína-Nigéria H
Anglia-USA 2-3 gól
(0-1) Szerbia-Ghána D

Össz.odds.: 109,65

Mindenkinek jó meccselést és sok nyereményt kívánok!!!!;)

bela7719 2010.06.11. 15:04:29

@Zolika85: Szia Papi!
Járj sikerrel és viszont kívánok minden jót!!!:-)
Hajráá

Fantasista 2010.06.11. 15:10:06

Sziasztok MixMesterek! :)

Egy ilyenben gondolkozok:

Dél-Afrika - Mexikó 2-3 gól
(1-0) Uruguay - Franciaország H

De nyugodtan beszéljetek le róla. :D

Zolika85 2010.06.11. 18:10:30

Jó kis meccs volt ez!Az afrikai srác elképesztő gólt vert!Ez a meccs mind a neten, mind a mixin pipát hozott...remélem így folytatódik a széria!
Sokan belenyúltatok az X-be és ez öröm ;) Grat nektek is a meccshez :)

bela7719 2010.06.11. 18:50:36

Óóóóó Jeeeeeeeeeeeeee!
1:1-es tippem "hazajött"...!:-)
De örülök neki!!!
Remélem minél többen megraktuk és nyerünk vele...!:-)

@Fantasista: szia Laci!
Grat. az első pipádért...a 2-3 gólért...!!!:-)
Ki kell szurkolnunk az Uruguay pontszerzését és akkor minden nagyon fain lesz!!!:-)
HajráHajrá

@Zolika85: A 2. félidő jó volt...a Srác tényleg nagy gólt akasztott!:-)
Nekem is pipálódtak a nyitómeccs melletti kimenetelek...!:-)
Hajrááá

bcsabesz 2010.06.11. 18:56:03

Jó estét Uraim!

...igen elkezdődött...nem volt egy nagy meccs, de hol is tartana a világ, ha a nyitómeccsel ellőnék a puskaporukat...de a lényeg, hogy nyerő meccs volt aki ikszre tippelt! Grat hozzá!;)

Készítettem egy "szobát" a VB "tiszteletére, ha gondoljátok, míg tart a fiesta oda lehet(ne) karcolni a HSZ-eket!

@Fantasista: Szia Lacikám! Gondolom már nem Napfényvárosból írod kommentjeid...pedig mekkora kivetítő van a Széchenyi-téren...szuper! A Francia tipped sztem meg fogja állni a helyét, én a nyitó meccset is 1X-be gondoltam!;) HAJRÁ!

Zolika85 2010.06.11. 22:30:31

@bcsabesz: Kaptam meghívót az új táblázathoz, de a nevem nincs ott :( a 3 kérdőjel az én lennék?:)

stafi 2010.06.12. 17:55:11

már megint beszoptam, tegnap a francia meccs :((( ma meg az argentin :(((((, hendiről H-ba, de D lett
süti beállítások módosítása