Friss sport hírek

Livescore

LIVESCORE.in

Jelenlegi időjárás

Felhőkép Hőtérkép

Zenedoboz


.:: 51. forduló ::. (2009.12.14 - 20.) ::.

bcsabesz 2009.12.14. 08:52

Eljött az év utolsó előtti teljes hete, remélem sok szerencsével...

-A hét eleje, Angol Premier Liga(Kedd-Szerda);

Szerdán: Európa Liga, Francia 1.

-A hétvége: Csütörtök Európa Liga; Péntek: Francia2; Holland2; szombaton-vasárnap bajnokságok hada!

/ labdarúgás, persze biztosan lesz jégkorong is!;))) /

173 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://topptippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr801595800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piréz Patron 2009.12.17. 16:34:00

@Fantasista:

Ha a hoki tuti V, miért nem mondtad, vagy írtad be előbb? Én meg D-re saccolom, de én nem értek hozzá!

Fantasista 2009.12.17. 16:40:31

@Seneca61: Későn keltem, és még később néztem csak át a kínálatot, de ahogy kész lett a szelóm, azonnal belinkeltem ide.

aaarpi 2009.12.17. 20:57:33

Szép estét mindenkinek!
sajnos utóbbi két napba nem nagyon tudtam jönni a blogra,mer fősulin uccsó hét van és semmi időm se volt,most is csak gondoltam bejelentkezem,mer holnap is vizsga lesz,úgyh tanulnom kell!
ma befutottam gyorsan lottózóba és raktam egy hatalmas mixet:) na jó csak ennyi: Lille - Slavia Praha hendiről H,most lett vége úgyh jött.:) na neki is állok tanulni,aztán ha időbe végzek,akkor beírom a holnapi meccsekről miket gondolok...további szerencsés estét!

Philippe 2009.12.17. 23:00:12

Az a tábla hármunkat érdekel...a blogon is itt voltam tegnap is,csoda,hogy írt valaki rajtam kívül.Akkor szálljak ki egyből én is?Innen is,onnan is?

Nemértem...."semmit sem kb"...

Fantasista 2009.12.17. 23:40:59

Sziasztok! Sajnos ma sem sikerült nyernem, csupán a bajnokságot Play Station-ön, mondjuk az sem rossz annyira. Holnap sokkal jobban átnézem a kínálatot, és próbálok majd esélyes szelvény(eke)t összeállítani. Jó éjt mindenkinek!

bela7719 2009.12.17. 23:41:38

Sziasztok Barátaim!!!
Először is elnézéseteket szeretném kérni az utóbbi napokban lévő hiányzásaim véget...!!!
Kedden éjszakára mentem dolgozni...22:00 - 06:00-ig és reggel mentem suliba...iskola után este 7ig aludtam...és nem is tippmixeltem...így csak este néztem fel és írtam egy kommentet...Ma fél 1 -ig suliban voltam és 13:30-ra már mentem is dolgozni...így Maminál megkajáltam és Kávéztam és csak 2 percet voltam itthon...amíg elpakoltam a cuccomat...!!!
és 2 perc alatt még a számítógép és Internetkapcsolat se jön létre...így nem írtam...és nemrég este 22:35-re értem haza...Ma sem tippmixeltem...!!!!

Már 2 napja!!!:-)))))))

És nem kell itt senkinek se kiszállnia semmiből...most így jönnek össze a dolgok...Csabesz is dolgozgat...ez az...Stafi is...Én is dolgozok...mindenkinek vannak elfoglaltságai...problémái...Én speciel még Mixelni se érek rá...ami már tényleg a véglet nálam...:D:D:D De nem is nagy baj...majd a 7végét megnyomatom és nyerek!!!:-)
És remélem Ti is!!!:-)
Meg majd vevő lennék egy NAGY NAGy NAgy Nagy nagy Közösre!!!!:-)))
Ígérem nem cserélgetek semmit se!!!!:-)

@Seneca61: Szia Fecókám!!!
Azért a Karácsonyi ajándékokra szánt pénzt ne költsd el...az nem jó...Igaz a karácsony nem azért szép mert megajándékozzák egymást az emberek...de azért az is kell...és ha már félretetted ne költsd el...pláne ne szaros Tippmixre!!!:-)
Persze a Te pénzed és Te tudod...remélem megkamatoztatod!!!:-)

Ma még leszek és ha valakinek van kedve társalogni akkor csak bátran szóljon rám!!!:-)

@Philippe: Szia! Gratulálok a tegnapi ROMA győzelemért...jó ez a "csikó" Roma is...!:-);-P
És Grat. a táblában elért nagy százaléknak és győzelemnek...,Én megint már csak egy kicsivel csúsztam le a "dobogó" tetejéről!!!:-)))))

Hajrá Hajrá!

bela7719 2009.12.17. 23:43:52

@Fantasista: szia!!! Így van...majd holnap!!!:-)))

@aaarpi: Sziaaa!!! Grat. a nyereményért!!! Remélem vagy 100 ezret tettél rá!!!:-9
Amúgy ha tettem volna akkor azt Én is szigorúan nyomtam volna...és a Hapoel győzelmét...:-)))
De persze "HA" nincs se a FOCI se a TIPPMIXbe...!!!:-)))

aaarpi 2009.12.17. 23:53:08

@bela7719: Csáó Béci!!!

köszi,de nem sok jött vele,de jött:):)
amúgy télleg most pangás van itt,vszínű sok dolga van most mindenkinek!nekem is csak ez a hét ilyen,a hétvégét se tom h mennyit tudok lenni,mer hétfőn,kedden megint vizsgák!persze mixet azé nézem,meg tenni is fogok,meg a tippjeimet megérzéseimet is megírom majd ide. kedden rem végzek idénre,aztán akko utána már több időm lesz a mixre,meg itt is többet tok lenni...de sztem ezzel így lesz mindenki,csak ez a pár nap ilyen most.kiszállni meg biztos h nem száll ki senki:):)hisz itt mindenki ,,ÉLETE A MIX":):):):)
holnapra sztem egy 5/3as fog készülni:):)majd beírom holnap 2-3 körül a meccseket!:):)

bela7719 2009.12.18. 00:05:21

@aaarpi: CSÁÁÁÓÓÓ!!!!
Ha nem bánod Chilis & Limes CHIPSet zabálok és mellé Gösser Zitronét szürcsölők ...:D:D:D
Mert így meló után mindig 1-et még bent a Tescoba...egyet a hazafelé vezető úton a bicajon és egyet itthon megiszok...hiszen munka után esik csak igazán jól a SÖR!!!!:-);-P
Nyitom is...PPPPssssszzzzzzzz...:D:D:D
Igen igen pangás van...,de sebaj..."lesz ez még így se"...:D:D:D
És senki se fog kiszállni...ez tény is való...ez a hajó elúszott...és messze vagyunk a parttól...:-)
Jó csapat vagyunk és bolond lenne az aki kiszállni...:-))):-PPP
Én az utóbbi 2 napban a MIXel se tudtam törődni...nem h mással...:D
És jól mondtad...itt mindenki életéből elvesz egy darabkát...nem is kicsit a Tippmix...!!!!
Remélem a vizsgáid sikeresen fognak zárulni...sok sikert és szerencsét hozzájuk!!!;-)
Holnapra majd Én is rakok egy s mást...csak nem tudom miket...,de majd átnézem a kínálatot holnap suli után...!:-)
3/5...ez már a régi ÁRPI...így is kell...:D:D:D

Piréz Patron 2009.12.18. 00:21:07

Hát én esküszöm, mindjárt beszarok!...

@Philippe:

Ha megkérhetlek, lapozzál már vissza a 16-i, 22:56-os bejegyzésedre! Azt írtad, hogy "ma nem írok a holnapi EL meccsekről, mert így feleslegesnek tartom".

Hát nagyjából én is ezt feszegettem, csak más szavakkal - a tábláról...
És ne felejtsd el: nekem volt már ezzel kapcsolatban itt egy menetem, amikor napokig jóformán csak én rajzolgattam a táblát... Már akkor kijelentettem, hogy ennek így semmi értelme! Legalábbis számomra! Visszacsalogattatok, hogy majd most már igazán és előre egy nappal, meg minden... Ment is kb. két hétig, és tessék, süllyedünk vissza ugyanarra a szintre... Hát mit mondjak: fasza! Ez lett a nagy nekibuzdulásból!

Én megértem, hogy nem kötelező, meg, hogy mindenkinek ezer gondja-baja van (nekem is, de nem panaszkodom folyton-folyvást), de meg kéne érteni: ez így csak kínlódás és szenvedés, nem egyéb...
És ezennel megigérem: a tábláról többé egy kibaszott szót a számon ki nem ejtek...
Akkor legalább nem lesz kioktatás!

Piréz Patron 2009.12.18. 00:27:31

@bela7719:

Köszi Béca az aggódó szavakat, azért ott is volt (van) a sorok végén egy tréfálkozást feltételező jel, megint nem vetted észre...

Ne féltsd Te az én ajándékokra szánt pénzemet, majdcsak jut mindenre, ami fontos...

Hanem! Lehet, én lemaradtam itt valamiről, vagy külön-külön mesélted el msn-en, vagy ímélben a srácoknak, de en nem tudom, milyen melóról beszélsz, mint középiskolás?!...
Hova jársz Te dolgozni délutánonként? Mivel töltöd az időd tanulás helyett, így érettségi előtt?
Várom a magyarázatot...

bela7719 2009.12.18. 00:39:52

@Seneca61: Helló!!!
Igen igen...lehet megint átsiklottam a vigyori jeleken...,de jobban fogok figyelni...:D:D:D
Jah hát lehet nem említettem itt a BLOGon,hogy melózok ahogy tudok...csak a CHAT-ben...!!!
Ezelőtt 7 óta melózok...csütörtök-péntek-szombat éjszaka dolgoztam a TESCOban...mint árufeltöltő...ezen a 7en kedden mentem éjszakára és ma délutánra...!!!
Hááát igen suliba járok és mostantól dolgozok ezerrel ahogy tudok...!!! amikor csak van lehetőség...a pénz mindig jól jön!!!
Tanulás...tanulás...tanulás...!!!! áhhh nem nagyon szoktam tanulni...szinte soha...csak amikor nagyon kell...!!!! sajnos!!!
Tudom ez így nem helyes,de nem tudok mit tenni...soha se tanultam úgy Istenigazából...mindig csak annyit amennyi kellett...Tehát ha most nem dolgoznák akkor ugyan úgy nem tanulnák...!!!:-((((
Az érettségi meg nagyon remélem h meglesz...,de hát minden Balf***nak megadják...talán nekem is...:D:D:D
Na viccet félretéve szurkolj és szurkoljatok a holnapi Matekdogámhoz...mert ha szarul sikerül akkor nagy,de nagy baj lesz...:-(((
De nem lesz baj...remélem!:-):-(
Ma találkoztam a Matektanárommal...a Bóóóótban...jött az asszonynak vásárolni...útba is igazítottam...:-)

Fantasista 2009.12.18. 00:41:03

@Seneca61: Feri, remélem azért velem, mint újonccal meg vagy elégedve, megpróbálok azért tevékenyen részt venni ebben az egészben, de ha úgy látnád bármikor is, hogy nem eléggé, akkor szólj rám egész nyugodtan, nem fogok megsértődni, sőt! Már várom, hogy te is a netes fogadók körébe lépj, és meglátod majd, hogy mennyivel könnyebb úgy az egész. Arra gondoltam egyébként, hogy a táblán helyet kellene biztosítani vmilyen módon a netes tippeknek is, úgyis játszunk jó néhányan online (és szerintem ez a szám a későbbiekben nőni fog), és úgy talán még hatékonyabban egymás segítségére lehetnénk. Mondjuk ez csak egy felvetés részemről, majd meg hányjuk-vetjük valamikor.

Piréz Patron 2009.12.18. 00:54:50

@Fantasista:

Jajj Laci, Te félreértesz! Nem vagyok én itt sem tanár úr, sem őrmester, sem parancsnok, semmi sem...

Tehát nem megelégedésről vagy elégedetlenségről van szó, hanem - de ezt is kitárgyaltuk már sokszor! - arról, hogy ha valamit bevállalunk, azt csináljuk szívvel-lélekkel, amíg bírjuk!
Ezt sem ragozom tovább, mert a régiek már unhatják...

Egyébként már többször is játszottam a neten, csak ügyetlenül, rossz taktikával, jóllehet tudom, mit kellene csinálni... Elcsesztem a pénzem (igaz, egyszer ki is emeltem kb. annyit, amennyit előzőleg és utána beraktam), és most olyan értelemben vagyok megszorulva, hogy az adósaim alaposan késnek és a netes fogadásra szánt pénzem nem akar összejönni... Mostanában sajnos hadilábon állok a szerencsével is, máskor ennyi idő alatt már szakítottam egy-két komolyabb summát...

Amit kezdeményezel - anélkül, hogy egy szót is vesztegetnék rá - volt már, Csabesz nyomatta, de érdektelenségbe fulladt, sajnos. Viszont, ha van egy jó, kidolgozott ötleted, vezesd elő, aztán majd meglátjuk...

Piréz Patron 2009.12.18. 01:06:37

@bela7719:

Béla, nagyon nem helyeslem, amit csinálsz, de nem vagyok az apukád, anyukád... (Tényleg: ők mit szólnak hozzá?)

Ha a családod anyagi helyzete rákényszerít rá, azt valahol meg tudom érteni, talán még helyeslem is... Ám előbb mégis csak el kéne végezni azt a sulit, amibe már 3 és fél évet belefeccöltél!

Egyébként az iskola hivatalosan is értesítve van? Engedélyezik ezt? Vagy semmi közük hozzá? Azt tudom, hogy az én diákéveimben ezt nem lehetett, csak a főiskola mellett...

Hogy az érettségi minden balf...nak sikerül, az elég szomorú és elég lesujtó bizonyítványt állít ki a mai középiskiolákról! Nem véletlen, hogy panaszkodnak az egyetemek, mennyire gyönge "emberanyag" érkezik hozzájuk az első évfolyamokba!...

Ez a két szó pedig helyesen: dolgoznék, tanulnék!!!
Jegyezd már meg a -nák, -nék ragok használatát!!!

bela7719 2009.12.18. 01:18:59

@Seneca61: Értelek Értelek...!!!
Persze tudják a szüleim...!!!
Nem vagyunk rászorulva a pénzre...és ez a megdolgozott pénzem amúgy is a sajátom...és úgy is magamra költöm meg persze TIPPMIXre!!!
De hát a pénz mindig jól jön!!!
És manapság nagyon nehéz munkát találni...Én örülök,hogy most van lehetőségem...!
Amúgy mondták szüleim persze h nem szeretnék h a suli rovására menne...,de hát úgy is ha el akarok menni dolgozni akkor elmegyek...,de igyekszem mindig mindenhol megfelelni...és a maximálisan teljesíteni...!
Az iskola tud-e róla...hááát le kell adnom egy iskolalátogatásit...és amúgy is elmúltam 18 éves...és "nincs joguk beleszólni" hiszen Felnőtt ember vagyok...igaz Iskolaköteles...de hát Iskolába meg bajárok...nincs gond a hiányzásaimmal...így semmi panaszuk nem lehet!!!
És nem tehetnek ellene és amúgy meg le se szarják...!!! A Matek és leérettségiztető Földrajz Tanárom is mondta h dolgozgassak,csak szeretné ha a holnapi Matekdogám úgy sikerülne ahogy Ő is szeretné...nem mint az előző kettő...mert így nem lesz jó...!!!:-(
Na hát igen az érettségi...már mindenkinek megadják...!!!! csak még nekem adják meg...:D:D:DxdxdxdXDXDXD
Egyetem...Főiskola...eszembe se jut...Isten ments h még 3-4 évet kelljen tanulnom...áhhhh....nem nem...de igaz h olyan emberek mennek akik alig h tudnak írni olvasni számolni...!!!!XDXDXD
És amúgy figyelek ám nagyon erre a -nák;-nék ragokra...,de most sajnos hibáztam...de figyelek...:D:D:D

Piréz Patron 2009.12.18. 01:44:01

@bela7719:

Késő van már, Neked is inkább pihenni kéne...

Hát akkor hajrá, van mire odafigyelned! Legelébb is a matek dogára! Légy szives, a kedvünkért, produkálj minimum 3-ast! Igazán nem nagy kérés... Nem tettük magasra a lécet...

(Ez itt egy igazi zárójeles megjegyzés: a pénz valóban mindig jó, ha van, csakhogy nem mértéktelen sörözésekre, drogozásra, haszontalan kiadásokra! A tippmixre is csak óvatosan, józan megfontolásból!)

bela7719 2009.12.18. 01:52:09

@Seneca61: Igen késő van...de ilyenkor vagyok újabban fitt...az éccakai munkák után...!:-)
Amúgy minnyá kész a MIXem és menek csicsikálni!!!:-P
Igen nem nagy kérés...és megfogok mindent tenni annak érdekében h 3-as legyen...Én is azt szeretnék írni...és kicsit megjönne az önbizalmam is a Matek iránt és máshogy is állnék neki a dologhoz...,de ez mind csak rajtam múlik...és bízok a legjobbakban...remélem nem blokkolok le és sikeresen veszem a Matekdogát!:-)
Igen a pénz valóban mindig jól jön...és kell is...Amúgy nem drogozom...sose próbáltam...és nem is füveztem sose...nem is próbáltam...és nem is fogom!!! Nem köt le...nem érdekel...ellene vagyok ezeknek a dolgoknak!!!
Se nem dohányzok...!!!!
Sör...na azt viszont imádom...és arra költeni nem vétek...:D:D:D persze nem a folyamatos részegségről és alkoholizmusra értem...mert az nem jó...,de mindig 1-1 sör...barátokkal...jó társasággal...az kell...hiszen fiatalság...:D:D:D
Meg hát a legjobban a SÖR hozza össze az embereket és a legjobban a SÖR mellett lehet megdumálni dolgokat...ez tény és való!
Tippmix...háááát igen... ez is csak egy szerencsejáték...aminek részese...részesei vagyunk...és ha nem is igazán hangzik jól,de FÜGGŐ vagyok...úgy mint szerintem TI is...!!!
Persze ha azt mondanám,hogy nem és nem...nem játszok akkor megtudnám állni...!!! Csak ez egy más kérdés...mert nem is akarok Én speciel leállni vele...mert szeretem csinálni...!:-)

bela7719 2009.12.18. 02:23:43

mA REGGEL FELADOTT 2 SZELVÉNYEM:
3/4
092 3 Helmond - Veendam 2.10 / 3.25 / 3.05 DÖNTETLEN!!!
093 3 Roosendaal - Dordrecht 2.61 / 3.15 / 2.45 DÖNTETLEN!!!
096 1 Arles - Chateauroux 1.98 / 3.00 / 3.65 DÖNTETLEN!!!
105 1 Mechelen - Germinal Beerschot 2.68 / 3.15 / 2.38 DÖNTETLEN!!!

4*100 Tét!

8 mérkőzés:
059 1 Vienna Capitals - Medvescak Zagreb 1.45 / 4.75 / 4.75 HAZAI!!!
061 1 Düsseldorf - Ingolstadt 1.85 / 4.30 / 2.95 HAZAI!!!
063 1 Hannover - Kassel 1.60 / 4.45 / 3.85 HAZAI!!!
082 3 Besiktas - Bursaspor 1.55 / 3.40 / 5.80 HAZAI!!!
086 3 AGOVV - F. Sittard 1.63 / 3.35 / 4.95 HAZAI!!!
088 3 Den Bosch - Omniworld 1.52 / 3.45 / 6.05 HAZAI!!!
098 1 Brest - Nimes 1.85 / 3.05 / 4.10 HAZAI!!!
099 1 Tours - Istres 1.75 / 3.10 / 4.65 HAZAI!!!

600 FORINT Tét!!!

:-)))

bela7719 2009.12.18. 02:26:25

Jó Éjszakát!!!!!
Máááára mindenkinek nagyon sok sikert...szerencsét...nyereményt és minden mást...:-)))

Hajrá Hajrá!!!;-P

Philippe 2009.12.18. 02:30:08

@Seneca61: (azért nem kell ilyeneket írnod,hogy beszarsz..)

De persze,Te tudod...

Amúgy amit mondassz,a bejegyzésemet..,hogy feleslegesnek tartottam beírni EL észrevételeimet,stb..Azt azért írtam és úgy értettem,hogy mivel senki sem jelezte,hogy érdekelné vagy,hogy leszarná vagy bármi..meg főleg még csak azokra sem írt senki,amiket előtte lévő nap írtam(vagy már hajnalban írtam)..így feleslegesnek tartottam,hogy ismételten írjak,mert így úgyvettem,hogy senkit nem érdekel,stb,stb...

Amúgy igen tudom és értem,hogy a táblával kapcsolatban ugyanígy "éreztél" te is,és megértem..

Ha valami bántót írtam akkor elnézést,csak ez úgy szar volt..meg hiába írok be bármit,arra vélemény nem érkezik,nem úgy értem!!hogy kötelező és kell is,csak nagyon ritka,hogy valaki azt észrevegye,tőled kaptam legutóbb pl azt,hogy nemtudsz mit hozzá szólni ezért nem írsz,esküszöm ez jobban esett,mintha minden meccsemre írtál volna valami sablon szöveget.Meg akkor,kértétek páran,hogy írjam le ezeket,meg ilyenek..segítség,hasonlók..de nem úgy veszem észre..Na mind1.

Tőled elnézést kérek még1szer ha valami bántót mondtam,és ezzel az egésszel nem azt akartam "kikényszeríteni",hogy többet ne említsd meg a táblát,vagy bármi ilyesmi..és nem beléd kötni akartam..ha bármivel megbántottalak sajnálom!
És elnézést a többiektől is,ha valakivel szemben bántó volt amit/amiket írtam!Elnézést.

Az az igazság,hogy a napokban nagyon ingerült és ideges vagyok pl.Hihetetlnül rossz napjaim,heteim vannak,és amikor sehol sem tudom már kiadni,akkor akarva akaratlanul is kijön pont ott,ahol egyáltalán nem kéne.Holnap már itt a szülinapom is és ez is csak..áhh..
Elnézést,nem síránkozni akartam,és nem a gondjaimra akartam fogni ezt a "konfliktust".
Mert ez nem kifogás tudom.Még1szer elnézést kérek!

@bela7719: Szia!
Köszi,a Roma nagyon jó volt :) ilyen csapattal is :) Perrotta pedig amit csinált a 3.gól előtt,a 17éves sráccal,hát le a kalappal,sima gólhelyzetet passzolt le a srácnak,teljesen érthető volt,hogy önbizalomnővelőként,meg mert segíteni akarta,nagyon szép jelenet volt.
És köszönöm a gratulációt a tábla-százalékos "dologban"(ez értelmes volt) is :)
Én magam is meglepődtem rajta,hogy ilyen jó arányt értem el :)
Remélem siekrül folytatni ezeket a jó heteket.
Matek dolgozatodhoz pedig nagyon sok sieket kívánok!

Én ma írtam meg a második negyedéves ZH-jaimat,még mára volt a Biológia,Matek,Angol..Biológia úgyérzem 3asra meglesz,Matek szintúgy,Angolból pedig a 3ast már rossz jegynek érezném,azok alapján,hogy mennyit tanultam pl arra és,hogy (szerintem) viszonylag..elég jól ment a ZH..
Így az első negyedéves "ZéHákból" plusz a második negyedévesekből és az első és második negyedéves beadandókból lesz meg a félévi jegyem/jegyeim :) Szóval a félévem ennyi volt kb. :)

Na megyek is aludni,ma napközben érkezem!
Sziasztok!

Fantasista 2009.12.18. 10:03:08

Sziasztok! Mai tippjeim a következők:

Jégkorong tippek:
-DEL: Hannover - Kassel [H]; Eisbären Berlin - Wolfsburg [over 5.5]
-EHL: Vienna Capitals - Medvescak Zagreb [H]
-Válogatott (barátságos): Franciaország - Norvégia [V], [over 5.5]; Svájc - Fehéroroszország [V]

Labdarúgó tippek:
-Jupiler Liga: Eindhoven FC - FC Oss [over 2.5]; Emmen FC - MVV Maastricht [over 2.5]; Haarlem FC - Cambuur Leeuwarden [V], [over 2.5]; RBC Roosendaal - FC Dordrecht [over 2.5]

Remélem tudtok belőlük profitálni. Nyerésre fel!

bcsabesz 2009.12.18. 11:03:38

Sziasztok Barátaim!

Baj történt...ezért nem tudtam itt lenni köztetek...tudjátok szinte minden nap jelentkeztem,az utóbbi kettőben nem...
...itthon fekszem, influenzásan, H1N1 gyanúval!!!:SSSSSSSSSSSSSSSSS

@Philippe: Szia Szabi! Nem vettem komolyan, vagyis bántásnak a (ki)kért jelzőt kedvenc kupádra, főleg azért nem mert ebben a fordulóban szépen termelték azt ami az én lelkemnek (most testemnek is) gyógyír...a gólt!
@bela7719: Szia Tesó! Sajnálom, hogy első sms-em sem hozott örömöt...:S
@Seneca61: Szia Feri! Inkább én is arra költöttem volna a félretett pénzemet, amire Te, mint gyógyszerre...8100Ft! ...de az még hozzá tartozik, hogy a vírus elleni gyógyszert csak másnapra tudták megrendelni... De hisz érthető, hisz a járvány éppen tegnap kezdődött nem volt idő felkészülniük...EZ MAGYARORSZÁG!:SSSSSSSSSSS

@Fantasista: Szia Laci! Örömmel látom Hollan2-es tippjeid (ilyen impulzusokkal remélem gyorsan teljes értékű leszek...) szinte mindegyikkel egyet értek!!!

@aaarpi: Szia Árpi! Remélem amiből én kiszálltam azóta is nyereségesen folytatod...

Kívánok mindenkinek sok sok nyereményt....még jelentkezem, ma már jobban érzem magam és nincs lázam sem!

bcsabesz 2009.12.18. 11:44:28

@Fantasista: Nagyon szépen köszönöm!
Vissza kell(ene) nyerni a gyógyszer árát...bízom a Holland2-ben...

Philippe 2009.12.18. 11:47:31

@bcsabesz: Mihamarabbi jobbulást kívánok én is!

bcsabesz 2009.12.18. 11:54:30

@Philippe: Köszönöm szépen Neked is Szabi!

ui.:nem ezért írtam be (hanem, hogy tudjátok miért nem vagyok), de jól esik köszönöm mindenkinek a jókívánságot!

Piréz Patron 2009.12.18. 11:59:39

@Philippe:

Szia,
bocsánatot kérek, a "mindjárt beszarok!" egy felénk elterjedt kiszólás, akkor hagyja el az ember száját, amikor értetlenül áll valakinek az indokolatlan megjegyzése előtt...

A meccselemzéseidet önként vállaltad, rendben is voltak, úgy emlékszem, előzőleg többen meg is dicsérték. Korrektnek tartottam és úgy éreztem, csak akkor vakkantok rá, ha valami bődületes marhaságot tartalmaz, vagy ha egyáltalán nem értek egyet valamelyikkel...

Egyáltalán nem kell elnézést kérned, nem olyan könnyű engem megbántani és erről szó sincs! (Csak azt akartam jelezni ismét - de most már utoljára! -, hogy ami akármilyen oknál fogva nem akar menni, azt fölösleges erőltetni!)

Lazulj el és szeretteidre koncentrálj, duplán is, mivelhogy szülinapod is van és ők biztosan kikérik a részüket a törődésből...
Happy birthday!!! (Ezt most kérdeztem meg a lányomtól, mivel nem tudok angolul.)

És (megelőlegezve a sikert) gratulálok a zh-idhoz, mert azok talán minden más tevékenységnél fontosabbak!

Piréz Patron 2009.12.18. 12:06:54

@Fantasista:

Laci, legközelebb, a kedvemért, meccsenként üssél már be egy uj bekezdést, mert alig tudok rajtuk így eligazodni... -:)))

Amúgy azt javaslom, 3-4 meccsnél többet ne tegyél a netes szelvényeidre se. És inkább úgy keverd, hogy ne egy bajnokságból, esetleg ne is csak hokiból vagy csak fociból tegyél egy.egy ilyen 3-as, 4-es kötésbe...

Piréz Patron 2009.12.18. 12:15:23

@bcsabesz:

Jajj, Csabesz, miért nem vetted fel idejében az oltást?! (Én már 1 hónappal ezelőtt megkaptam!)
Nagyon sajnállak, remélem, gyorsan kimászol belőle!!!

Csak a jókivánságaim küldhetem el, jótanácsot nem igen adhatok...
Igyekezz a gyógyulással, mert nagy szükségünk van Rád!!!
Meg, gondolom, a körülötted élőknek is!

Egyébként, szerintem, nem Magyarország ilyen, hanem a gyógyszerész és az orvos társadalom!!! Ezért érdemes utóbbiakba annyi paraszolvenciát pumpálni!... Már van patikus és orvos is, akit megbüntettek, mert bojkottálják a vakcinarendelést és az oltást... Börtönbe kellene csukni mindet!

Philippe 2009.12.18. 12:17:39

@Seneca61: Szia!
Nem bántásnak vettem a mindjárt beszarok dolgot :D nem azért írtam úgy..Csak,hogy mondjam..mind1,hagyjuk inkább ezt az egészet :)

Azzal pedig én is egyet értek,hogy ami nem megy,azt nem kell erőltetni...

És nem utolsó sorban köszönöm a szülinapi köszöntést is,és gratulációdat zh-imhoz,remélem nem kell rosszabbra számítanom,mint ahogy leírtam fentebb,na de majd kiderül.Az,hogy én,hogy érzem meg,hogy hanyast fogok kapni,az ugye még nagyon messze van egymástól..

Ma amúgy csak egy szelvényt rakok.:

Runin "tutiját".: (068 1 Buffalo - Toronto 1.88 / 4.15 / 2.95...H...)

és a.:

109 1 Pacos Ferreira - Braga 3.90 / 3.05 / 1.90...V...

Erre a kettőre rakok 3000forintot ami most az eddig nyereményekből van,többet azért nem merek,pedig szerintem ez "jó" lesz..De így is ha jön,akkor jó kis pénz jön rá.
A két hete tartó jó táblás szereplésem,úgylátom a tegnapi nappal véget ért...Remélem azért ma nem így folytatódik...

Legkésőbb este jelentkezem.
Mindenkinek nagyon sok sikert és pénzt kívánok a mai napon (is) !
Sziasztok!

Piréz Patron 2009.12.18. 12:34:17

@Philippe:

Nem tudom, miért, de úgy érzem, a Braga ezekben a napokban megtorpant. Figyeld meg, most fogja végleg elhagyni a táblázaton ideiglenesen elfoglalt első helyét...
Mert - ahogy a szólás mondja - a fák nem nőnek az égig! (Nehogy már a Braga legyen a bajnok!)

Piréz Patron 2009.12.18. 13:35:09

Pénteken úgyse nyerek, miért ne durvuljak?! Hátha...

4 szelvény, összesen 800,- Ft.

5 fix:

068. - Buffalo nyer
083. - Ascoli döntetlen
084. - Cesena nyer
095. - Ajaccio döntetlen
103. - Angers nyer

Alattuk:

1.- 074 D 2.- 074-D
- 096 D - 097 D

3.- 075 D 4.- 075 D
- 096 D - 097 D

Piréz Patron 2009.12.18. 13:37:52

Bocsi, a 2. sorok egy kicsit előre csúsztak... Amikor beírtam, nem így álltak...

Fantasista 2009.12.18. 13:56:58

Uefa Bajnokok Ligája - A NYOLCADDÖNTŐ PÁROSÍTÁSA:

VfB Stuttgart(német)– Barcelona(spanyol)

Olympiakosz(görög)– Bordeaux(francia)

Internazionale(olasz)– Chelsea(angol)

Bayern München(német)– Fiorentina(olasz)

CSZKA Moszkva(orosz)– Sevilla(spanyol)

Lyon(francia)– Real Madrid(spanyol)

Porto(portugál)– Arsenal(angol)

AC Milan(olasz)– Manchester United(angol)

{ Sikerült megkapni a lehető legnehezebb ellenfelet. :( }

aaarpi 2009.12.18. 15:06:18

Sziasztok!
végre végeztem a héttel,most már tudok mélyebben foglalkozni a MIXel.
Jó kis meccsek lesznek BLbe ahogy nézem,Barca szerencsére könnyű ellenfelet kapott:):):)
ti mit gondoltok a párosításokból ki jut tovább???én leírom őket:Barcelona,Bordeaux,Chelsea,Fiorentina,
Sevilla,Lyon,Arsenal,Manchester United

no neki is állok akko a mai menünek,átnézem és írom h miket gondolok

aaarpi 2009.12.18. 15:16:36

@bcsabesz: Szia Csabi!
jobbulást,remélem hamarosan ismét jól leszel,és többet tudsz lenni.folytattam a gólos szelókat,de még mindig ugyanaz,egy meccs megy el...:S ma egy 5/3as szelót teszek mixen,meg a holland 2 gólokat nézem meg,abból lehet csemegézni!(bár ha így folytatódik,hogy zárják le a meccseket,akko a végén nem marad egy se:))

@Seneca61: Csáó! teccenek a meccseid,csak az angers meccs ami nagyon D gyanús még,de azt is lezárták:S

@Fantasista: csáó!átnéztem a gólos meccseidet,sztem csemegézek belőle,mer sanszosak nagyon:)

aaarpi 2009.12.18. 15:39:19

Fúúú...hát ez a mai nap egyszerű:S nem egyre kevesebb meccs lesz ma.
Egy 5/3as szelót azér összedobok,hátha végre francia meccsek közül most már jönnek azok a D betűk:)
íme:
Ajaccio - Nantes D 2,85
Sedan - Dijon D 3,05
Arles - Chatereaux D 3,00
Koblenz - Frankfurt D 3,25
Ahlen - Cottbus D 3,2

bcsabesz 2009.12.18. 16:09:09

@aaarpi: Szia Árpi! Neked is köszönöm a jókívánságot! Remélem ma megtörik az átok és egyetlen egyet sem "hibázol" vagy hibáznak!

Ezzel próbálkozom visszanyerni a hételeji nem várt kiadásom:
**********************************************
>Arles - Châteauroux
.Over 2.5 (2,20)
>Eindhoven FC - FC Oss
.Over 2.5 (1,45)
>Vannes - Bastia
.Hazai csapat gólt szerez (1,22)
**********************************************
>Angers - Metz
.Hazai csapat gólt szerez (1,00) Elhalasztva
>Ascoli - Padova
.Hazai csapat gólt szerez (1,28)
>Duisburg - Aachen
.Hazai csapat gólt szerez (1,20)
**********************************************

Sok nyereményt mindenkinek!!!

bela7719 2009.12.18. 16:10:21

Sziasztok!!!
Nem volt ma Matekdoga...majd hétfőn írjuk meg...:D:D:D
A 3/4-es szelómból akkor úgy tűnik h 2 meccs maradt...ez így fasza lesz...:D:D:d
Sebaj!:-)

@bcsabesz: Helló Tesókám...baszod,de sajnálom ezt a kibaszott betegséget...remélem mihamarabb kilábalsz belőle...,hogy a jó kurva anyját ennek...talán nem ez a szar H1N1 fertőzés...mert nagyon nem lenne jó...:-((((
Gyógyulj meg!!!!
És sikereket a pénznyeréshez...és köszi még egyszer az SMS-t...Nem hozott örömet,de valahogy még is...mert jó meccseket fogtam...csak pénzt nem nyertem...:D:D:D
De sebaj...ez van...:D:D:d

@Philippe: Szia! Gratu a sikeres ZH-idhoz...és további sikereket a nagy arányú %-okhoz a táblában...:)

Piréz Patron 2009.12.18. 16:14:46

@aaarpi:

Szia,
ez így oké (az 5 döntetlen), legyen szerencséd hozzájuk!

bcsabesz 2009.12.18. 16:17:25

@bela7719: Szia Béci! Köszönöm szépen...igyekszem mást nem tehetek, mint beszedem, beszívom (vírus elleni gyógyszer por alakú, tüdőre kell szívni, még a gondolat is...valakiknek ez öröm, igaz más fehér porral...áááh:S) és bízom benne, hogy elég erős a szervezetem és együtt legyőzzük, mert így ünnep előtt...hát mit is írjak....nagyon nem lenne jó, ha másként alakulna...:(

Az SMS-t szívesen, reméltem ki tudtad bogarászni...:)

bela7719 2009.12.18. 16:25:43

@bcsabesz: Igen ki tudtam bogarászni!;)
És ne aggódj kilábalsz ebből a szarból...ezt tedd FIXre...csak erősnek kell lenni és kitartani a végsőkig...!!!!!!!
Hááát ez a fehér por meg igencsak szarul hangzik...:-(((
De ha ez kell akkor ez...és kész!

bcsabesz 2009.12.18. 16:35:27

@bela7719: ...így ahogy írod, kitartás! Mert tudod nem szeretném növelni azt a bizonyos 40körüli számot...nagyon nem!:S
Igaz ez is egy tipikus két esély, ám itt azért egy picit a saját kezemben van a sorsom...próbálok ezzel élni....szó szerint...ÉLNI!

bela7719 2009.12.18. 16:42:32

@bcsabesz: Így van...ÉLNI fogsz vale és kész!!!
Sose szabad a rosszra és a legrosszabbra gondolni...csak a legjobbra...és akkor minden jó lesz!!!;-)

Fantasista 2009.12.18. 16:51:26

Remélem több meccset már nem halasztanak el, mert a végén annyira lecsökken a várható nyeremény a sok egyes szorzónak köszönhetően, hogy már izgulni sem lesz érdemes. XDDDDD

bela7719 2009.12.18. 16:56:18

@Fantasista: szia! ne is mond! a 3/4-es szelómon 2 meccs él még...a többit elhalasztották...igaz lehet h holnapra...mert tavaly volt már ilyenre példa...!:-)

blusss 2009.12.18. 19:22:07

Rég jártam itt!

Schalke - Mainz 2-3 gól
(0-1) B. München - Hertha X
(0-1) A. Villa - Stoke X
(1-0) Fulham - Man. Utd X

3/4 kombis tippmix!

ezt már feladtam!!

sok szerencsét!

Philippe 2009.12.18. 19:59:39

Sziasztok!

@aaarpi: Még a BL-re..Szerintem a továbbjutók.:
Barcelona,Bordeaux,Chelsea,B.München,CSZKA,Lyon,Arsenal,Milan

Akit érdekel..az Európa Ligában is lesznek nagyon jó és érdekes meccsek..pl..:
Atletico Madrid-Galatasaray
Ajax-Juventus("anno" BL döntő..)
Fulham-Shaktar..(Geráék és az "utolsó" UEFA kupa győztes csapat csatája..)
Hamburg-PSV(Dzsudzsákék..)
Villaereal-Wolfsburg..
Twente-Werder.B.(Futács Márkóék..)
sok érdekes és jó meccs lesz még szerintem..
de ami nekem a legfontosabb..az a Panathinaikos-As Roma...Pont úgy voltam,amikor néztem a sorsolás,hogy két csapatot "nem szeretnék" ha kapna szeretett csapatom..az egyik a Liverpool volt a másik pedig a Pana..Hát remélem nem lesz gond..Mert ha a Roma továbbjutna,akkor talán könnyű dolga lenne a nyolcaddöntőben,mert a Standard Ligege-Salzburg győztesével találkozna...Na de elősször jussanak tovább a "Panán"...

Remélem nem untattam senkit..
Sok sikert mindenkinek!

aaarpi 2009.12.18. 20:37:32

@Philippe: Szeva Szabi!
köszi h reagáltál rá:)
EL sorsolást nemrég lestem meg,hát télleg lesznek jó meccsek,Romának valóban nehéz dolga lesz,de sztem jobb csapat mint a görögöké,csak a görögök meg mennek mint a mérgezett egér!
holnapi meccseket mikor nézed meg???kiváncsi vok véleményedre,én is most állok neki a holnapi,vasárnapi meccseknek!9/5ös varit kipróbálom!

bela7719 2009.12.18. 20:51:05

Jó Estét!
@Philippe: helló! Milan jut tovább...remélem ezt nem gondoltad komolyan...:-)))
A MU nem fog kiesni...!!!;-P
És igen a ROMAnak nagyon nehéz dolga lesz...a GÖrög9k haláliak...hazai pályán nem fognak kikapni...,viszont Romaban is nagyon nagyot kell alkotnia a Farkasoknak mert kemény meccs lesz...de bízzunk a ROMA sikerbe!!!:-)
Nekem speciel a Villa-Wolf meccs nagyon tetszik...jóóóó lesz...pláne OVERekbe...:-)))

bela7719 2009.12.18. 20:51:38

@blusss: helló Druszám!:-)
F***a kis szeló...sok sikert hozzá...járj sikerrel!!!;-)

Philippe 2009.12.18. 21:20:37

@aaarpi: Holnapi meccseket,még ma vagy legkésőbb hajnal 1-2ig beírom ide :)

@bela7719: Csak a véleményem :D nekem mind1 mi lesz ott,de miattad,akkor legyen a Manchester.. :D Csak szerintem a Milan lesz,de ne legyen igazam :D

Amúgy ahogy mindketten írtátok,szerintem is kemény csapat a Görögöké,de a Roma szerintem is,minden elfogultság nélkül,jobb csapat.Így nem lehet gond.Idegenben ne legyen "gond"..és akkor nem kell szerintem már félni.. :)

aaarpi 2009.12.18. 21:34:48

nos,így első nekifutásra ezeket néztem meg,és sztem ezeket fogom tenni:
Stuttgart - Hoffenheim H 2,1
Dortmund - Freiburg H 1,49
Nottingham - Preston H 1,79
St. Etienne - Marseille V 1,85
Newcastle - M' Boro H 1,76
Malaga - Mallorca V 2,54

kiváncsi vok a véleményetekre!

bela7719 2009.12.18. 22:00:50

3/4
092 3 Helmond - Veendam 2.10 / 3.25 / 3.05 DÖNTETLEN!!!
093 3 Roosendaal - Dordrecht 2.61 / 3.15 / 2.45 DÖNTETLEN!!!
096 1 Arles - Chateauroux 1.98 / 3.00 / 3.65 DÖNTETLEN!!!
105 1 Mechelen - Germinal Beerschot 2.68 / 3.15 / 2.38 DÖNTETLEN!!!

Itt 3 meccsemet elhalasztottak így lehetséges h "nyertem" 100 FT-ot...:D:D:D

4*100 Tét!

8 mérkőzés:
059 1 Vienna Capitals - Medvescak Zagreb 1.45 / 4.75 / 4.75 HAZAI!!!
061 1 Düsseldorf - Ingolstadt 1.85 / 4.30 / 2.95 HAZAI!!!
063 1 Hannover - Kassel 1.60 / 4.45 / 3.85 HAZAI!!!
082 3 Besiktas - Bursaspor 1.55 / 3.40 / 5.80 HAZAI!!!
086 3 AGOVV - F. Sittard 1.63 / 3.35 / 4.95 HAZAI!!!
088 3 Den Bosch - Omniworld 1.52 / 3.45 / 6.05 HAZAI!!!
098 1 Brest - Nimes 1.85 / 3.05 / 4.10 HAZAI!!!
099 1 Tours - Istres 1.75 / 3.10 / 4.65 HAZAI!!!

600 FORINT Tét!!!

Itt meg mennyen a villámba a Besiktas...elvettek tőlem 12 ezer Forintot...Törökökről valószínűleg végleg levettem a kezem!!!!

A mai jéghokimeccsek és Holland eredmények nagyon JÓÓÓÓÓK!!!
Franciáknál is mind 1-x!!!!!

köszönöm szépen!!!

blusss 2009.12.18. 22:29:17

Tudjátok mit???
Szarok bele az egészbe!!!!
hetek óta alig tudok jó tippeket rakni :@
Ma is az a tetves Schalke meccsen csak 1 gól volt :@@@
Kuranyi a hosszabbításban 1 az 1ben volt a kapussal és persze hogy nem lövi be...csicska gecciikkk....német válogatott nyomorék f***kalap!!! egy ilyen helyzetet nem tudod gólvra váltani mit keres a válogatottban :@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ui.: elegem van :@@@ szarházi német fociiiii!!!!!!

bocs de már nagyon ki vagyok!!!

blusss 2009.12.18. 22:35:32

SZARFASZU NÉMET FOCI!!! MEG KURANYI!!! MEG A TIPPMIX!!! MEG MINDEN!!!!!!........ MEG MINDENHOL!!!!!!....

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

FÖHHH DE MÉRGES VAGYOK!!!

blusss 2009.12.18. 22:44:07

Tippmixen!!!!

Ha megteszek 6 meccset, 1 megy el!!

Ha 2 meccset teszek meg 1 elmegy!!!

Ha egyet teszek meg, az is elmegy.....

:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Ti mit tennétek a helyemben???

az összes tippmix szelvényt elégetném szívem szerint és lottózótól távol maradnék :@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@v

blusss 2009.12.18. 22:45:29

ááááááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

VAN ITT VALAKI??? FIGYEL RÁM VALAKI??
:D

öcsém!!! tiszta hülyét csinálok itt magamból :DDDD
ráadásul egyedül :SSSSS

:D

Piréz Patron 2009.12.18. 23:14:48

@blusss:

Itt vagyok haver, lehet kicsit későn, de pálinkáztunk, meg söröztünk, ha itt vagy még, beszéljük meg, mi az ábra, mert én alig vagyok képben, de mindjárt pótolom, csak maradj...!!!

Piréz Patron 2009.12.18. 23:18:42

@blusss:

Na, szia blusss, mesélj, mi történt?

Ne szívd nagyon mellre, játék ez, nem egyéb, és lehet korrigálni, hisz' tudod, nem?!...

aaarpi 2009.12.18. 23:20:30

@blusss: na mivaaaan????:):):) :S:S:S hát igen,ez a nap szinte mindenkinek ilyen volt eddig,BOTRÁNY!!!!!!:S:S:S
egy ötletem lenne neked: vagy kombiba próbáld meg a meccseket,vagy vmilyen variációba...hogyha elmegy 1 meccs,akkor is jöjjön!de ez csak egy ötlet.én is most erre átállok,muszáj,mer egy mindig elmegy:S:S:S

bela7719 2009.12.19. 00:54:10

Szombat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A mai napnak a nyeremények tömkelegéről kell,hogy szóljon itt körünkben...mást el sem tudok képzelni!!!

3 mérkőzés amit 1ezer Forinttal fogok megrakni!!!
125 Frankfurt - Wolfsburg VENDÉG győzelem 2,20
153 Aberdeen - Hibernian DÖNTETLEN 3,20
169 Ath.Bilbao - Osasuna HAZAI győzelem 2,07

5/6
120 Rostock - Düsseldorf H. 2,38
121 Fürth - Karlsruhe H. 2,25
131 Stuttgart - Hoffenheim H. 2,10
167 Bologna - Atalanta D. 2,95
179 Waalwijk - Sparta Rotterdam D. 3,10
186 Valenciennes - Lens H. 1,99
Tét:6*100

Egyenlőre ezeket a meccseket néztem és érzem!!!
Bízok a legjobban és a nyereményben!!!
Mint látjátok Premier Liga és Angol Liga meccseket nem játszok...egyenlőre...se kis ODDSokat...,de persze azokat is azért meg fogom húzni...így úgy megkeverve!:-P

Mindenkitől szívesen fogadok észrevételt...meghallgatom...IGgaz ezen a 2 szelvényen már nem változtatok...semmi esetre se...,mert reggel sutyó előtt fel is adom őket!!!;-)

bela7719 2009.12.19. 01:31:01

És a papíron "FIX" meccsek...7 db.!
-Leverkusen
-B.München
-Man.Utd
-Man.City
-Real Madrid
-AZ Alkmaar
-Feyenoord
Tét:400 Ft!
Ezeknek a csapatoknak nagyon kéne a 3 pont...így vélhetőleg nyerni is szeretnének és fognak is!!!!
nem szívesen játszom...játsszuk ezeket a KISoddsu meccseket de így 7et egy szelóra benyomni 8-as oddsért nem rossz...és ha jön akkor a napi feltett pénzünket vissza tudjuk vele hozni!!!!:-)

Most elmegyek csicsikálok egyet és majd suli után felnézek közétek...!:-)
Megnézem miféle NK-t hoztok össze!!!!:-)

Jah és ajánlom majd mindenki figyelmébe kora este 18:00 kor kezdődő ZTE - Atomerőmű Kosárlabda mérkőzést...a ZTE eddig mind a 11 meccsét megnyerte...bízunk a 12. sikerben is...igaz nehéz lesz,de nagyon együtt van a csapat!!!:-PPP
Kint leszek a meccsen és szorítok a srácainkért!!!!
Hajrá ZETE!!!!;-)

na majd nézzétek ám!:D
Integetni fogok!:-P

Sziasztok!!!
Jóccakát és mihamarabb nyereményt!!!:-)))

Philippe 2009.12.19. 02:05:17

Sziasztok!

Mára ezeket néztem,és ezek közül játszok,de lehet mindet valahogy/valamilyen elosztásban,"stb"..Szóval.:

124 1 Dortmund - Freiburg 1.49 / 3.55 / 6.25...H...
(bár nagyon kicsi odds,de lehet majd egy másik meccs mellé rakom,és nagyobb téttel játszom akkor,mert ez a meccs tuti hazai..a Dortmund a legjobb formában lévő csapat a bajnokságban,amúgy is jobb csapat az övéké,ha ez nem lesz hazai akkor megeszem azt a bizonyos kalapot) :D :D :D

125 1 Frankfurt - Wolfsburg 2.90 / 3.20 / 2.20...V...
(4meccse nem nyert a bajnoki címvédő..a BL-ből kiestek,Európa Ligában folytathatják..a bajnokságban a 9.helyen állnak,ami egyáltalán nem a csapathoz méltó,a Frankfurt van pont mögöttök a 10.helyen,mellesleg ugyanúgy 23 pontal.Nemtudok elképzelni mást mint vendég sikert.Amúgy az utóbbi két évben 4meccsükből..a két hazai meccsén a "farkasok" döntetlent játszottak a Frankfurtal,de idegenben mind a kétszer nyertek,ma sem lesz tehát másképp,nem is csak a statisztika miatt...)

131 1 VfB Stuttgart - Hoffenheim 2.10 / 3.25 / 3.05...H...

135 1 Blackburn - Tottenham 2.90 / 3.20 / 2.20...V...
(a Wolwes elleni zakó benne "lesz" még ma is a Spurs játékosaiban,amit még a City elleni győzelemmel nem lehet feledtetni,a Blackburn is vereséget fog szenvedni...)

169 1 Ath. Bilbao - Osasuna 2.07 / 3.25 / 3.15...H...

181 1 *(0-1) Bordeaux - Lorient 2.08 / 3.75 / 2.75...H...
(ez elég necces lehet..a Bordeaux fáradt is lehet nagyon,jól is megy nekik nagyon..a Lorient majdnem "megviccelte" a Marseillet is..de végül nem sikerült..nem mondom,hogy nyernek,sőtt nem is fognak..csak az a "para",hogy a Bordo megint 1góllal nyer,mert az,hogy nyernek szerintem nem kétséges,de én amúgy két gólos sikert várok,2-0 vagy 3-1es elosztásban..szerintem..)

193 3 Naval - Sporting CP 3.70 / 3.30 / 1.86...V...

Ennyi lenne,amiket úgy "legjobban" érzek,és legjobbnak gondolok.Véleményeket várok szívesen.
Az is érdekelne,hogy ki szerint,melyik meccset kéne a Dortmund mellé rakni?! :)

@bela7719: Meccseidbe nemtudok belekötni,mert mind jó lehet szerintem,a döntetlenekre nemtudok mit mondani csak,mert azok nekem sose voltak "ínyemre" :D
Nem okoskodni akarok,ne értsd félre és ne értse félre senki,és tudom miért nem írtam be akkor,de annyira nem tulajdonítottam neki komolyabb "gondolatot",csak egy sima megérzés volt,amit egyik haverom meg is fogadott a lottózóban.Szóval ha csak beírod a Besiktas meccset a véleményem már az lett volna,hogy vendég siker lesz,az egy dolog,hogy lehet akkor sem úgy rakod,vagy akkor sem hagyod ki.Csak szóval annyira éreztem ezt :/ Sajnálom,hogy nem írtam be..nem okoskodásnak írtam ezt most,és mivel nincs rá semmi "bizonyíték",így érthető,ha ezt most valaki is hülyeségnek "titulálja".

Ma nemtudom mikor leszek,mert szülinapi "bulim" lesz,ami családi összejövetelt jelent.Aztán lehet egyik haveromnál folytatódik egy lazább haveri összejövetel,sajnos buli kilőve,ugye a lábam miatt...

Ha nemtudok jelen lenni "rendesen" azért elnézéseteket kérem,de amennyire lesz alkalmam,1 vagy 2 beírást mindenképpen "összehozok".
Mindenkinek nagyon sok sikert és nagy nyereményeket kívánok!
Sziasztok!

Philippe 2009.12.19. 02:27:09

-Van amúgy egy "meglepetés érzésem"..csak gondoltam beírom,bár szerintem senki sem fogja játszani,mint ahogy kb. én sem,bár lehet 200forintot rá szánok és mellé pár nagyon "tuti" meccset-
Szóval.:

187 1 St-Etienne - Marseille 4.10 / 3.05 / 1.85...H...

Jóéjt.

blusss 2009.12.19. 10:24:21

Nos megnyugodván, arra hajtom a fejem hogy bármely infó és statisztika nélkül!!!! a ti tippjeitekkel fogok ma nyerni veletek együtt :DD

aaarpi 2009.12.19. 12:02:40

Üdvözlök ma is mindenkit!:)

@Philippe: köszönjük az elemzésedet,át is olvastam,az érveiddel nem tudok vitatkozni.vannak ismét közös megérzéseink:)
én a marseille meccsre V-ét mondok,nyerni kell nekik,nem kéne leszakadniuk a Bordoról!
@bela7719: hát Béci,te aztán jó meccseket találtál,elvileg télleg fixek és nyerni kell mindegyiknek!:)

én ezt gondoltam most ki magamnak(a tegnapi 6 meccsel persze):
3 fixem:
Dortmund-Freiburg H 1,49
Bayern - Hertha H 1,21
Rangers - Motherwell H 1,26

és ezek mellé:
Stuttgart - Hoffenheim H 2,1
Nottingham - Preston H 1,79
St. Etienne -Marseille V 1,85
Newcastle - M'Boro H 1,76

a fixek mind az 5 szelón rajta vannak,és a másik 4 meccs közül mindig más 2 meccs kerül rá a szelóra.tehát 7/5ös kombi,a nem fix meccsekből 2őt hibázhatok!egy szelót 300 Ftért adom fel,így összesen 1500 Ft lesz,és ha minden szépen bejön(már mér ne jönne:))akkor 12ezer ft jöhet...:):):)
sztetek jó lesz ez így??ha nem,akkor szerintetek mit cseréljek ki???
előre köszi!

Philippe 2009.12.19. 12:32:33

@aaarpi: Szia!
Nincsmit :)
Amúgy igen,az igaz,hogy a Marseillenek nem kéne leszakadni,de hát..szerintem nagyon nem voltak meggyőzőek legutóbb sem,meg most úgy eleve nekem nem azok.Persze a hazai csapat meg még annyira sem meggyőző idén :D
Na majd meglátjuk,hogy mi lesz :)
Meccseidre..ugye a Francia meccset most "kitárgyaltuk",remélem rossz a megérzésem és se hazai siker nem lesz,sem pedig döntetlen,és akkor nyerj a Vendégekkel :)
Még ami szerintem "parás" lehet az a Newcastle meccs,de remélem ott sem lesz neked gond.A többi meccseddel mindenképpen egyet értek :)

aaarpi 2009.12.19. 12:41:06

@Philippe: hát majd kiderül este:):)akkor már okosabbak leszünk:):)de te melyik meccset javasolnád mondjuk a marseille helyett,amelyik biztosabb???

tipptop 2009.12.19. 13:37:47

Szasztok!

Egy kissé megint eltűntem, napi 12-15 óráztam..
Végre tegnap jöttek az éjjeli hokik szépen - egy 60-ast hoztak!!
Aki tud neten fogadni, annak, még mindig javaslom a Runin fix NHL tippjét.
Én napi 10e-vel játszom, így elég jó pluszt hoz.
A foci csak kispénzzel...
Ma a Stuttgartot nem érzem fix H-nak, sőt az egész német focitól félek - lehet, hogy minden borul...
Farkasok megint nyerhetnek...
A MU sem sima, Fulham vicces csapat..
Béci 7-ese tetszik, én is játszottam ilyesmit DortmundH, és kézi papír kiegészítéssel, meg Barca kupával
Meg Chelsea V-vel
Még elmélkedem,de megint nincs sok időm - ma is munka...

tipptop 2009.12.19. 13:38:35

Ja, és Béci!
Mit szolnál egy ZeteX-hez, kétszeri hosszabbításban utolsó másodperces ZTE 3-massal?!!

Philippe 2009.12.19. 13:45:44

@aaarpi: Hát én inkább a Tottenham győzelmét vagy a Wolfsburg győzelmét.De nehogy miattam ne tedd a Marseillet,nekem az csak egy megérzés,nem akarom elrontani a szelódat :)

bela7719 2009.12.19. 16:19:38

Sziasztok!!!
Táblát kitöltöttem...amiket éreztem és úgy gondoltam...a Hendiket és a Portugál bajnokit Szabikám nem tippeltem meg mert nem értek hozzá...!:-)
Sok sikert neked ezekhez!:-P

@tipptop: szeva!
Akkor hajrá hajrá és nyerjünk a meccseimmel...egyenlőre jól állunk...szurkolok és megyek ZTE meccsre...ha 2-szeri hossz. után nyerünk annak is nagyon örülnék...nagyon boldog lennék...és valamiért Én is REMIbe érzem...!:-P
A Stuttgartot 1-esbe és x.-be is megúztam...lesz ami lesz!!!:-)

Na most mennem kell de,majd meccs után jelentkezek és megtárgyaljuk a nyertes szelókat!:-)

Szevasztok!;-)

aaarpi 2009.12.19. 17:30:47

Hál Istennek vége a német meccseknek,a Dortmund meccs vége meleg volt egy picit,de jött:):)eddig a 3 fix meccs bejött(rangers 3-1re vezet) maradt a 4 meccs...eddig nagyon fasza ez a szombat:):)
@Philippe: köszi Szabi...de maradtam az eredeti ötletemnél inkább,wolfsburgot sajnálom h nem jött,vagy megtetted egyáltalán??télleg milyen szelókat raktál??

bcsabesz 2009.12.19. 17:34:47

Sziasztok, HÓnapot mindenkinek!

Megint q...a nagy szerencsém volt...

images.netbag.hu/20091219/17330526227.JPG

...komolyan erre már tényleg nem tudok mit írni, legalább menne el kettőőőőő, de mindíg EEEEEEGY!!!!!?!?!?!?:SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Fantasista 2009.12.19. 18:06:19

@bcsabesz: Úúúú, Csabesz, sajnálom! Bár ez nyilván nem vigasztal, de nekem tegnap mindkét szelóm így ment el, pedig azokon jóval több meccs volt, de ez van sajna!
@bela7719: Megtettem én is a baszkokat, elég jól kezdték a meccset, remélem hasonló lesz a folytatás is! Hajrá!

stafi 2009.12.19. 18:43:24

Sziasztok Sporikáim!!!!

Most értem haza a melóból, ítélet idő van, balesetek egymás hegyén-hátán!!!
Izgultam mint az állat, hogy hogyan alakulnak a mai meccsek, de kár volt, mert mire hazaértem, mind a három szelóm elvérzett :(((

Nektek sok sikert!!!!
Hajrá!!!
:DD

bela7719 2009.12.19. 20:51:13

Sziasztok!!!

@Fantasista: a Baszkok hozták a kötelezőt!!!;-)

@stafi: szia! hááát sajnálom!!!:-((((
Szar idő...szar eredmények...szar minden:D:D:D

@Philippe: Szia!!! Baszki mindig eszembe van és elfelejtem mondani,hogy BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!!:-P
Már tegnap este is akartam csak elfelejtettem és amikor kikapcsoltam a gépet meg eszembe jutott...xd!:-)

aaarpi 2009.12.20. 00:19:07

@Philippe: utólag én is szeretnék neked Boldog Születésnapot kívánni:):) háát kiderült h a Marseille meccset kellett volna kivennem,és helyére a tottenham,de most má mindegy,így is 2 szeló jött,meg ha nyer holnap a newcastle akko a maradék kettő is:):)

holnapra így előzetesen:

Roma - Parma H 1,7
jó kis rangadó lesz,Romába csak Perrotta hiányzik majd,jó csapattal tudnak felállni...a Parma is jól teljesít,de idegenbe nem nagyon megy neki...sztem Roma húzza otthon...

Wolverhampton - Burnley H 2,07
Palermo - Siena H 1,63
Hearts - Celtic V 1,6
Malaga - Mallorca V 2,54

és egy-két nagyobb oddsos:
Asteras - AEK Athén D 2,85
Benfica - Porto D 2,95
Genoa - Bari D 3,05
Hamburg - Bremen D 3,1

aaarpi 2009.12.20. 00:21:44

@Philippe: ja és azt elfelejtettem, hogy gratulálok a megérzéseidhez,a wolfsburg kivételével minden meccsed jött:) nagyon szép teljesítmény!remélem nyertél is vele!:) a holnapi meccsekről is szeretnék tőled megérzéseket kérni!:)előre köszi!!

Philippe 2009.12.20. 02:23:52

Sziasztok!

Hát most érzem haza a haveroktól,amennyire engedte a lábam annyira jól éreztem magam :)
Bár így elég kötött minden...
Sebaj...

@bela7719: Nagyon szépen köszönöm!! :) :)

@aaarpi: Neked is nagyon szépen köszönöm! :) :)
És gratulálok a nyereményekhez!Reméljük a mai napot is így folytatod :)
Én elfelejtettem beírni a végeles szelót :/ uyganis alkalmam se volt már rá,de végül ezeket raktam:
Wolfsburg győzelem(bukó)
Tottenham győzelem(okés)
Stuttgart győzelem(okés)
Bilbao győzelem(okés)
Bordeaux hendis győzelem(okés)

Szóval csak a Wolfsburg vitte el a szelvényemet...és így "elvették" tőlem a nyereményemet ami 21880forint lett volna...
(Áhh..nem idegesítő..neeem..)
"Na mind1"...

Mindjárt beírom a mai tippjeimet,már nagyábból megvannak...

Ja,és a tippjeidre..A döntetlenekhez nemtudok szólni :D Bár szerintem a Genoa meccs nem lesz X,de kívánok sok sikert hozzá :)
A Palermo és a Wolwes győzelme necces lehet szerintem,bár a Palermo otthon azért télleg veszélyes csapat "tud" lenni..Szóval talán ott kevésbé lehet "meglepetés",mint pl az Angol meccsen...
Celtic,Mallorca győzelmek szerintem is jönnek..Bár ha már X,akkor én a Mallorca meccsre érzem ezt :D De ne hallgas rám,mert nem szeretnélek erről a tippedről "elvinni".. :)
A Romáról pedig írok a köv.hozzászólásomban úgy is... :) :)

Philippe 2009.12.20. 03:04:32

Szóval.:

Első meccsem..ez inkább egy megérzés féle..

205 3 Groningen - Heerenveen 2.16 / 3.20 / 2.95...V...
(a hazai csapat a 12. a vendégek a 14.helyen állnak a bajnokságban..Legutóbbi meccsük 1-0-ás Groningen sikert hozott..De előtt nagyon sok Heerenveen győzelem volt.Szerintem a Heerenveen a bajnoksában előrébb kéne,hogy járjon..És most kiestek az Európa Ligából,egy 5-0-ás győzelem ellenére is..Így szerintem ezt a jó formát,ma folytatják,ha nem is ilyen arányú győzelemmel,de szerintem behúzzák a 3 pontot,de persze ez sem olyan meccs amire bárki mérget vehet,hogy jön is..megérzés féle csak..)

227 1 Roma - Parma 1.70 / 3.10 / 5.00...H...
(szerintem hazai siker lesz,és annak kell lennie..a Roma jó formában van,egyre jobb formában..és most az erőn felül teljesítő és csakugyan jó formában lévő Parmát fogadják..
A Parma legutóbb 2005ben tudta legyőzni a Romát,azóta volt..8meccsük..abból 1döntetlen és 7 Roma győzelem..A két csapat meccsén mindig sok a gól,legtöbbször 3-4gólok..És legtöbbször a Roma 3góllal nyert..De voltak 4gólos sikerek is.Ma is ilyen meccsre számítok,egy sok gólos meccsre,ami Roma győzelmet hoz..A meccsről nincs még kezdő csapat,de viszont a keret,akik "jelen" lesznek,az már megvan.Be is írom ide:
ROMA - PARMA: I CONVOCATI
Andreolli
Baptista
Bertagnoli
Brighi
Burdisso
Cassetti
De Rossi
Faty
Guberti
Juan
Lobont
Menez
Motta
Okaka
Pizarro
Riise
Taddei
Totti
Vucinic

Perrotta valóban nincs ott,és Mexes sincs a keretben.De így is nagyon erős csapat léphet pályára.
Roma siker...)

238 3 Nacional Madeira - Académica 1.80 / 3.30 / 3.95...H...
(A hazaiak a 4. helyen állnak a vendégek pedig a 12.helyen,ami szerintem teljesen júl mutatja a két csapat erejét,tudását.A Nacional nagyon jó kis csapat..Otthon még nem is kaptak ki,az Académica idegenben még nem is tudott nyerni..Legutóbbi meccsük 3-1-es Nacional győzelemmel zárult.A Nacional az Európa Ligában nagyon megszórta osztrák ellenfelét,ma is eltudok képzelni egy 2-3gólos sikert..Mindenképpen hazai győzelem lesz..)

240 3 Setúbal - Marítimo 3.90 / 3.05 / 1.90...V...

248 1 Tenerife - Atl. Madrid 2.85 / 3.20 / 2.25...V...

252 1 Monaco - Lyon 3.35 / 3.00 / 2.10...V...

Ennyi lenne..ha valamelyik meccsről kéne "vélemény",amihez pl nem írtam,akkor nyugodtan..és amit tudok összeszedek és írok róla egy (remélhetőleg) segítő és tartalmas hozzászólást.

Majd jövök és beírom a mai végleges tippjeimet is,de ezek közül lesznek amúgy.
Sziasztok!

Fantasista 2009.12.20. 04:46:13

Feri, intelmed ellenére mégis túlságosan sok meccset tettem egy szelvényre. Első szelvény:

kepfeltoltes.hu/view/091220/one_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezt már csak erős idegzetűeknek ajánlom megnézni. Második szelvény:

kepfeltoltes.hu/view/091220/two_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kicsit bebasztam ma, de azért próbálok felkelni időben, és tenni vmit mára is...hátha...

bcsabesz 2009.12.20. 08:42:59

Szép vasárnapot kívánok mindenkinek!

@Philippe: Szia Szabi! Hm, hm meggyőző érvek....én is köszönöm az elemzést!! Az a Heerenveen tipped nagyon tetszik!!!

@Fantasista: Szia Laci! Igen...ez igen emelem kalapom előtted, így kell ezt művelni! Nem siránkozni akarok, hanem Téged "csodálni"...komolyan én már úgy örülök, ha sikerül, 3 eseményből 4-es körüli oddsot összehozni, mert az még nem olyan rizikós (gondolom én), nálad meg 13-as és 22-es eredő...hm és 6-8 esemény...Mit akarok én????

@aaarpi: Szia Árpi! Megvan a bibi, ÉN! Szóval velem ne NK-z, mert egy biztos elmegy!:) :SSS

Sok sikert mára mindenkinek!

aaarpi 2009.12.20. 10:39:28

Üdvözlök mindenkit ma is!mindenkinek sok pénzt mára!

@bcsabesz: Csabikám! igaz h mindig csak egy megy el,a többi mindig jön:):) vmiko beindul a szekér,és ez a mai nap lesz úgy érzem!:):)

@Fantasista: mégegyszer grat a szelvényhez!!!várjuk ma is a tippeket!

@Philippe: ismét köszönöm ezt a hasznos elemzést!a Nacional elkerülte a figyelmem,utánanéztem én is,és sztem is nyernek otthon!1,8ért meg nagyon jó!
amúgy az X-es meccseket azt hagyom,inkább nem rakom,a mallorca meccset is csak kamikaze szelóra fogom rakni!

jelenleg így áll a szelvényem:
Roma - Parma H
Nacional - Academica H
Monaco - Lyon V
Roda - PSV V
Hearts - Celtic V

légyszi erősítsetek meg vagy figyelmeztessetek:):)

Philippe 2009.12.20. 11:45:37

@aaarpi: Ismét nincsmit :D Örülök,hogy hasznosnak találtad :)
A szelód pedig..: Tökéletes! :D Ennek így jönnie kell :) :) Az első szelóm szinte ugyanaz lesz mint a tiéd,szal.télleg duplán szurkolunk majd :D
Látom,sajnos közben lezárták a Psv meccset,a Heerenveen meccset is :/ Na hát ez van.. :/

Nekem ez a két végleges szelóm mára:

1.

211 1 Hearts - Celtic 5.25 / 3.40 / 1.60...V...

227 1 Roma - Parma 1.70 / 3.10 / 5.00...H...

238 3 Nacional Madeira - Académica 1.80 / 3.30 / 3.95...H...

252 1 Monaco - Lyon 3.35 / 3.00 / 2.10...V...

(ezt egy ezressel rakom)

2.

201 3 Aszterasz Tripolisz - AEK Athén 2.50 / 2.85 / 2.75...V...

223 1 *(1-0) West Ham - Chelsea 2.75 / 3.75 / 2.08...V...

248 1 Tenerife - Atl. Madrid 2.85 / 3.20 / 2.25...V...

253 3 Charleroi - Standard Liege 3.20 / 3.25 / 2.03...V...

(ez pedig kombiba megy..)

Hát nekem ennyi lenne mára.Később jelentkezem,mindenkinek nagyon sok sikert,nagy nyereményeket,sok pénzt kívánok!
Sziasztok!

aaarpi 2009.12.20. 12:34:04

na én már fel is adtam a mai adagot:):)
Hearts - Celtic V
Roma - Parma H
Nacional - Academica H
Monaco - Lyon V
még a PSVét ráraktam volna..de hát...Szabi...ennek ma jönnie kell:):)

és a kamikaze szelóm:
Aszterasz - AEK D 2,85
Hamburg - Bremen D 3,1
Wolver - Burnley H 2,07
Genoa - Bari D 3,05
Palermo - Siena H 1,63
Benfica - Porto D 2,95
Malaga - Mallorca V 2,54
Auxerre - Toulouse H 2,00
272.510 Ftot nyerek ma ezzel:):)

stafi 2009.12.20. 13:13:28

na sziasztok sporikáim!!!

két szelót dobtam fel ma:

-Arisz-Olympiakos V 1,93
-Paderborn-St.PauliV 2,28
-Newcastle-Middlesborough H 1,76
-Genoa-Bari H 1,90
500-->7.355Ft

-Roma-Parma D 3,10
-Deportivo-Valencia D 3,10
-Anderlecht-FcBruges D 3,30
500-->15.855Ft
na???
Hajrá!!!!

bela7719 2009.12.20. 13:31:18

@stafi: szia!:-)
Görög és Német 2.-re ma nem tippeltem semmit...Genoa meccset elhalasztották...
és szerintem a Newcastle nem fog nyerni!!!
a másikon a Roma szerintem nyer...Depor-Valencia meccs lehet x.!!!
Viszont az Anderlecht meccset is törölték!!!
Sok sikert kívánok!!!

Az Én 3 szelvényem:
2 FŐ meccsem:
Napoli és Villarreal nyer!!! 2 ezerrel!!!

3/4-em:
Newcastle - Boro DÖNTETLEN!!!
Wolwerhampton-Burnley DÖNTETLEN!!!
Palermo - Siena DÖNTETLEN!!!
Malaga - Mallorca DÖNTETLEN!!!

5 meccsem:
Köln nyer!
Chelsea nyer!
Roma nyer!
Atl.Madrid nyer!
Lyon nyer!

Ennyi lennék mára!!!
Szurkoljatok és sikereket mindenkinek!!!!:-P

Philippe 2009.12.20. 14:10:50

Na megjöttem,mivel a Belga meccset közben elhalasztották,amit a lottózóban tudtam meg,így valamit néznem kellett helyette,és a Bielefeld győzelmét választottam,de így már akkor kivettem inkább az AEK meccset és ez lett a végleges:

Oberhausen-Bielefeld..V..
*(1-0)West Ham-Chelsea..V..
Valladolid-Sp.Gijón..V..
Tenerife-Atl.Madrid..V..
-ez kombiba ment-

A másik szelvényem az maradt amit beírtam..
Celtic,Roma,Nacional,Lyon győzelem.Egy ezressel.
Szóval Árpi ezzel ma ketten nyerünk! :D

@stafi: Szia!
A "D-s" szelódról ugye az Anderlecht meccset már el halasztották,de amúgy szerintem a Roma győzni fog és én Valencia győzelmet várok,bár ott lehet "bármi"...
A Genoát ugye elhalasztották(azt is),de szerintem a többi mind jó lehet,bár a Newcastle meccset nagyon sokan H-ra mondják,de szerintem nem ennyire egyértelmű :)

@bela7719: Uccsó szelód nagyon jó,ha valamelyik csapat "megviccelhet" téged,az szerintem max.csak a Köln lehet,de bízzunk benne,hogy nem lesznek ma vicces kedvünkben :D vagy ha lesznek is,akkor az ellenfelet vicceljék meg :D
2000es szelódnak pedig jönnie kell :)
Nagyon sok sikert neked is és mindenkinek!!

Philippe 2009.12.20. 14:12:14

@Seneca61: Merre vagy vajon?!? :D :D :) :)

aaarpi 2009.12.20. 15:21:35

@Philippe: Szabi ez gyorsan elment:S:S néztem a meccset...ha nincs a kiállítás akko sima...uccsó 10 percbe semmi se ment be celticnek,minden kifele pattant:S:S
úgyh bukó:S még kamikaze jöhet nekem,meg a tegnapról maradt két szelóm,mindkettőn a newcastle kell(most rúgták pont,2-0:):):):):))

Piréz Patron 2009.12.20. 17:17:44

Szevasztok,
na, most mintha megjavult volna, Csabesz hozzányúlhatott valahol, mert eddig, tegnap este óta, semmit nem tudtam kezdeni a bloggal!!!

Még a Ti kommentjeiteket sem bírtam elolvasni, majd most pótolom, hogy képben legyek...

bela7719 2009.12.20. 19:11:04

Sziasztok!!!
Hála a jó Istennek nyertem...Mivel a 2 ezer Forintommal megbombázott szelvényem jött ahogy számítottam rá...a Napoli és a Villarreal is nyert!!!!
2 csapat akik a NAGYok után vannak...ezekre szeretek fogadni...jó oddsért és amikor Hazai pályán vannak...!!!!:-)
nagyon örülök sikeremnek!!!!
:-PPP

Grat. mindenki másnak is aki nyert!!!
Hajrá Hajrá!
süti beállítások módosítása